Klaipėdos miestui gresia paralyžius?

Šią vasarą pajūris poilsiautojus pasitinka ne itin svetingai. Nemažai laiko ratuotiems atvykėliams teks gaišti transporto spūstyse. Prognozuojama, kad kamšatys šiemet bus didesnės nei įprasta šiam sezonui. Įtakos tam turės gatvių, kelių remontas – darbai vyksta bei yra suplanuoti ir prie įvažų į miestą, ir pliažų prieigose. Baiminamasi ir visiško miesto paralyžiaus.

Be varlinėtojų neapsieita

Uostamiestyje ir jo pašonėje gatvių, kelių remonto darbai veja vieni kitus. Visą vasarą miestiečiams ir svečiams teks verstis be vieno į miestą ir iš jo vedančių kelių.

Dėl rekonstrukcijos darbų praėjusią savaitę eismas uždraustas Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos. Tokie apribojimai bus taikomi iki rugsėjo 15-osios.

Uždarius Tilžės gatvės dalį remontui, Šilutės plente susidarė spūstys. Kaip prognozuota, pasitaikė tokių žmonių, kurie negirdėjo, jog minėtoje arterijos dalyje eismas draudžiamas. Privažiavę aklagatvį, jie keikdamiesi ir besipiktindami suko atgal.

Liepą turėtų būti pradėta remontuoti ir šiaurinėje miesto dalyje esanti išvaža iš miesto – Medelyno gatvė. Šios arterijos danga taip pat visiškai susidėvėjusi, ji tapo iššūkiu vairuotojams.

Tačiau Medelyno gatvės dalis nebus atnaujinama iš pagrindų. Jos danga bus lyginama naudojant specialią technologiją. Jau vyksta konkursas darbams įsigyti. Nugalėtojas turėtų paaiškėti birželio pabaigoje.

Didelių investicijų šiai arterijai neskirta, nes po dvejų metų numatoma atlikti jos rekonstrukciją. Būtent tiek laiko turėtų atlaikyti paklota danga.

Kliūtys iš abiejų pusių

Panašu, kad vasarotojams prailgs ir kelionė į paplūdimius. P.Lideikio, Audros ir Pamario gatvių sankirtoje rengiama žiedinė sankryža, remontuojamos ir jos prieigos. Numatoma, kad pirmasis Pamario gatvės rekonstrukcijos etapas bus baigtas rudenį.

Karštomis vasaros dienomis šioje arterijoje ir taip susidarydavo spūsčių. Dažniausiai – vakarais, kai poilsiautojai važiuodavo namo. Nusidriekdavo kelių kilometrų automobilių eilės. Manoma, kad darbai dar labiau apsunkins situaciją.

Pasitaikydavo, kad vairuotojai, norėdami be spūsčių grįžti iš Antrosios Melnragės ar Girulių paplūdimių, rinkdavosi kitą kelią – važiuodavo į priešingą pusę, per Karklę.

Šią vasarą toks planas neišdegs. Jį pasirinkę gudruoliai gali įstrigti dar ilgesniam laikui.

Ties Karkle vairuotojus vėl pasitiks remontininkai. Čia atnaujinamas 3,1 km kelio ruožas nuo pėsčiųjų-dviračių tako, esančio prieš elnyną, iki Olando Kepurės automobilių stovėjimo aikštelės.

Darbai čia organizuojami ruožais. Eismo sąlygos Karklės kelyje sudėtingos: ribojami automobilių srautai, tam tikrose dalyse lieka tik viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai.

Šio kelio, kuris yra valstybinės reikšmės, rekonstrukciją taip pat planuojama baigti rudenį, nors pagal sutartį ji galėtų trukti ir dar ilgiau.

Laukia varginanti kelionė

Neringoje laiką mėgstančius leisti vasarotojus paprastai užklupdavo varginanti kelionė namo.

Po ilgųjų karštų savaitgalių Smiltynėje kaskart nusidriekdavo ilgiausios automobilių eilės. Pasitaikydavo atvejų, kai keltą pavykdavo pasiekti tik per tris valandas.

Šiemet poilsiautojų kelionė į Neringos kurortus ir namo turėtų būti dar sunkesnė. Arteriją, vedančią nuo Naujosios perkėlos iki kelio Smiltynė–Nida, reikės dalytis su kelininkais. Darbai čia taip pat bus baigti rudenį.

Liepą eismo situaciją mieste komplikuos ir Jūrininkų prospekto rekonstrukcijos darbai. Ši arterija taip pat bus atnaujinama iš pagrindų. Uostamiestyje numatyta ir daugiau mažesnės apimties gatvių remontų, duobių lopymo, kurių metu taip pat žadama riboti eismą.

Palygino su paskersta kiaule

Tiek kelininkai, tiek miesto valdžios atstovai tvirtino, kad, remontuojant gatves, kelius, darbus bus stengiamasi organizuoti taip, jog vairuotojams kiltų kuo mažiau rūpesčių.

Siekiantiesiems nepatekti į spūstis rekomenduojama aplenkti remontuojamus ruožus. Pavyzdžiui, uždarytą Tilžės gatvės dalį apvažiuoti Liepų gatve, Baltijos prospektu. Į miestą galima patekti ir iš jo išvažiuoti Medelyno, Pajūrio gatvėmis.

Įmonės "Lemminkainen Lietuva" projektų vadovas Vilius Černeckis tvirtino, kad visada atsiras tokių, kurie piktinsis darbais, skųsis, jog nieko apie juos negirdėjo.

"Norint, kad gatvė būtų atnaujinta, reikia pakentėti. Kai paskerdi kiaulę, vaizdas būna negražus, bet šašlykai ir dešros – skanūs. Taip ir čia", – palygino projektų vadovas.

V.Černeckis taip pat atkreipė dėmesį, kad Tilžės gatvės dalis nėra pagrindinis kelias, kuris poilsiautojus veda prie jūros. Juo daugiau naudojasi vietiniai.

Tad pagrindinius darbus skubama atlikti iki rugsėjo, kai padidės transporto srautai, nes tėvai veš vaikus į mokyklas, darželius.

Remontuos vienu metu

Valstybės įmonės "Klaipėdos regiono keliai" direktorius Petras Kaučikas pabrėžė, kad Medelyno gatvės dalies remontas, nors vyks ir tuo pačiu metu kaip Tilžės gatvės rekonstrukcija, neturėtų labai trukdyti poilsiautojams. Vadovas atskleidė, kad šie darbai truks labai trumpai – porą dienų.

"Yra kelias nuo Jakų sankryžos, Liepų gatvė, Baltijos prospektas", – kelius, kuriais galima įvažiuoti į miestą, vardijo P.Kaučikas.

Tačiau vadovas sutiko, kad nepatogumų bus, ir vairuotojų prašė kantrybės: "Keliai be trukdžių neatnaujinami. Kokybės atžvilgiu geriausia, kai remonto darbai vyksta vasarą."

P.Lideikio, Audros ir Pamario gatvių sankirtoje turbožiedą rengiančios įmonės "Žemkasa" darbų vadovas Gediminas Ramanauskas vairuotojams patarė atidžiai stebėti ženklus.

"Didesnių apribojimų, nei yra dabar, nebus. Greitis siekia 30 km/val., bet niekas nekreipia dėmesio. Kas kelios savaitės vis keisis tam tikrų darbų vietos, tad vairuotojai turėtų būti atidūs", – tvirtino darbų vadovas.

G.Ramanauskas pripažino, kad darbus būtų vykdyti kur kas paprasčiau, jei uždarytų sankryžą. Viskas truktų trumpiau, užtektų kelių mėnesių. Tačiau taip organizuoti darbų galimybės nėra.

"Sunkiausia, kai vyrauja šilti orai, tada eismas – intensyvus. Stengiamės dirbti kuo greičiau, bet nėra paprasta. Reikės visiems pakentėti", – komentavo darbų vadovas.

Norėjo startuoti anksčiau

P.Kaučikas abejojo, kad Smiltynės kelio remontas turės didelės įtakos spūstims. Pasak vadovo, karštomis vasaros dienomis ilgos eilės mašinų prie keltų nusidriekdavo ir nevykstant darbams.

"Situacija tikrai netaps blogesnė. Juk viskas priklauso nuo keltų darbo", – tvirtino vadovas.

Įmonės "Lemminkainen Lietuva" statybos direktoriaus pavaduotojas Izidorius Brasas pabrėžė, jog bus dedamos visos pastangos, kad vairuotojams Smiltynės kelyje būtų trukdoma kuo mažiau.

"Visiškai nekliudyti neįmanoma. Negalėjome dirbti, kol poilsiautojai dar nevažiavo. Tai priklausė ne nuo mūsų. Pasistengsime, kad eismas Smiltynės kelyje visada būtų užtikrintas dviem kryptimis. Eismas ir mums apsunkina darbus, bet nieko nepadarysi. Reikia derintis visiems", – kalbėjo pavaduotojas.

I.Brasas teigė, kad Smiltynės kelyje bus sumažintas greitis, galimi ir kiti laikini apribojimai.

"Panašiai, kaip remontuojant duobes miesto gatvėse. Ne daugiau. Tikimės, kad chaoso ir neįveikiamų kliūčių nebus. Jei pildysis prognozės, kad šiemet vasarą kažkas pamiršo užsakyti, gal ir didelių poilsiautojų srautų nebus", – svarstė pavaduotojas.

I.Brasas apgailestavo, kad kelininkai dažnai negali dirbti pavasarį, kai tam sąlygos yra puikios.

"Nėra užsakymų, darbų, stringa biurokratinės procedūros. Darbai nusikelia į rudenį. Tačiau vasaros sezonu bent geriausia darbų kokybė", – pabrėžė pavaduotojas.

P.Kaučikas atkreipė dėmesį, kad neįmanoma suplanuoti tikslaus darbų laiko. Esą nežinia, kaip vyks viešieji pirkimai. Pasitaiko apskundimų, teisinių ginčų, kai kurie jų tęsiasi ir kelerius metus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

APKALTA!

APKALTA! portretas
DĖL SNORO AFEROS D.GRYBAUSKAITĘ - JAV MARIONETĘ, Į KALĖJIMĄ!

Laisve

Laisve portretas
Kodel kelininkai nedirba naktimis, kaip ipradta vakaruose. Jei nemoka dirbti ar negalima pasitiketi, tai velniom tokias imones. Klaipedoje tenka i Drpo vaziuoti kas diena, tai siurpsti kai kazkoki paprasciausia simta metru ruozo ivaziavima daro virs menesio. Svaistomi musu pinigai. Technika stovi be darbo, pragerti snukiai tik vaiksto pirmyn atgal. Siaubas. Jei tokie meistrai remontuoja visoje Klaipedoje, tai ziauri gefa ir turetu STT padidometi.

tilzes g

tilzes g portretas
Toks ispudis puse klaipedos teises vaistinej pirke yra. Vazioja gatve kurioje nuseta zenklais kad kelias uzdarytas bet vistiek vazioja kol galu gale padaro kamsti nemokedami apsisukt. Apsurdas
VISI KOMENTARAI 18
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Lietuvai priklausančiame kelte įstrigo 12 pabėgėlių
    Lietuvai priklausančiame kelte įstrigo 12 pabėgėlių

    Klaipėdos keltų bendrovės „DFDS Seaways“ kelte „Kaunas Seaways“ aptikta 12 pabėgėlių, pranešė portalas delfi.lt. ...

    7
  • Atsargiai, Klaipėdoje griūva balkonai
    Atsargiai, Klaipėdoje griūva balkonai

    Prakiurę ir trupantys balkonai Klaipėdos centre jau ne juokais baugina praeivius. Baiminamasi, kad avarinės būklės konstrukcijos vieną dieną nukris ir mirtinai sužalos praeivius. Neatidėliotinus remonto darbus vilkina patys gyventojai, kurie nesutinka...

    1
  • Bortai tapo neįveikiama kliūtimi
    Bortai tapo neįveikiama kliūtimi

    Baltijos prospekto 59-ojo namo gyventojų nedžiugina atnaujintas šaligatvis. Klaipėdiečiai pasigedo nuolydžių, kad būtų paprasčiau nulipti nuo pėsčiųjų tako. Aukšti borteliai daugiausia rūpesčių kelia judėjimo negalią turintiems ...

    2
  • Laivybos administracijoje – landos korupcijai
    Laivybos administracijoje – landos korupcijai

    Aiškėja, kad dalies klaipėdiečių jūrininkų aršiai nuo pertvarkymo ginama Lietuvos saugios laivybos administracija veikė neefektyviai. ...

  • KLASCO pertvarkys atsilaisvinusią perkėlą
    KLASCO pertvarkys atsilaisvinusią perkėlą

    Paskutiniąsias savaites Jūrų perkėlos terminalas gyvuoja kaip Tarptautinė jūrų perkėla – paskutinę keltų liniją iš jos DFDS planuoja iškelti dar šiais metais. ...

    4
  • Medis butą pavertė ola
    Medis butą pavertė ola

    Budelkiemio gatvės 17-ojo daugiabučio namo gyventojams dar kelis mėnesius teks kęsti tamsą, drėgmę, pelėsių tvaiką namuose ir baimę – ar nebus suniokotas jos turtas. Moters bėdų priežastis – per arti langų augantis medis, kuris nieka...

    7
  • Ar reikia įkurti šunų pliažus?
    Ar reikia įkurti šunų pliažus?

    Higienos normoje numačius, kad paplūdimiuose turi atsirasti zona, kurioje galima lankytis su gyvūnais, kilo daug diskusijų. Keturkojų mylėtojai sveikina tokius pakeitimus. ...

    8
  • Baltijos šalių vartotojus netrukus pasieks pirmosios dujos iš JAV
    Baltijos šalių vartotojus netrukus pasieks pirmosios dujos iš JAV

    JAV išgautos gamtinės dujos jau šią savaitę pasieks Lietuvos ir Baltijos šalių gyventojų namus, verslą ir pramonę, elektrines bei ūkininkus. ...

    27
  • Girtuoklių paplūdimiuose mažėja
    Girtuoklių paplūdimiuose mažėja

    Šį sezoną paplūdimyje laiką leidę ir alkoholį vartoję vasarotojai nesiveržė pasitikrinti blaivumo, nors tokia galimybė buvo. Gelbėtojai pastebi, kad girtaujančiųjų pliažuose gerokai sumažėjo. ...

  • Memoriale siūlo suformuoti žemėlapį
    Memoriale siūlo suformuoti žemėlapį

    Skvero, kuriame yra memorialas, skirtas Klaipėdos politiniams kaliniams ir tremtiniams atminti, laukia permainos. Projektuotojai siūlo apšviesti paminklą, o grindinį paversti žemėlapiu, kur švieselėmis būtų pažymėtos lietuvių tremties...

    3
Daugiau straipsnių