Klaipėdos miestui gresia paralyžius?

Grįžti į straipsnį

Laisve

Laisve portretas
Kodel kelininkai nedirba naktimis, kaip ipradta vakaruose. Jei nemoka dirbti ar negalima pasitiketi, tai velniom tokias imones. Klaipedoje tenka i Drpo vaziuoti kas diena, tai siurpsti kai kazkoki paprasciausia simta metru ruozo ivaziavima daro virs menesio. Svaistomi musu pinigai. Technika stovi be darbo, pragerti snukiai tik vaiksto pirmyn atgal. Siaubas. Jei tokie meistrai remontuoja visoje Klaipedoje, tai ziauri gefa ir turetu STT padidometi.

tilzes g

tilzes g portretas
Toks ispudis puse klaipedos teises vaistinej pirke yra. Vazioja gatve kurioje nuseta zenklais kad kelias uzdarytas bet vistiek vazioja kol galu gale padaro kamsti nemokedami apsisukt. Apsurdas

RK.

RK. portretas
Mane nuolat juokina "ekspertai", kurie nėra vinies į sieną įkalę, bet samprotauja apie kelių tiesimą. Vasarą automobilių srautai mažesni 20-30 procentų dėl moksleivių ir studentų atostogų, todėl visi kelių remonto darbai daromi ir bus daromi tik vasarą, kad nesukelti chaoso mieste. Įsikalkite tai sau į galvą amžiams.

Bepročiai

Bepročiai portretas
daugiau nieko!Sugalvok viską remontuoti vienu metu, kai žmonių antplūdis didžiausias, įdomu, ką anksčiau veikė?!!Ir iš vis, kiekvieną vasarą Klaipėda atrodo taip, lyg čia vyktų karas, ar siaustų galingi tornadai-visur išrausta, išversta, dulkės, šiukšlės...Iš tolo reik aplenkt šitą bardakyną ir nekelti ten daugiau kojų!!!

Anonimas

Anonimas portretas
klaipedietis-nera ko grustis tuntais i ta pajuri-turit gerus ezerus kitus tvenkinius

To Zenonas Priekuliškis

To Zenonas Priekuliškis portretas
O prie ko cia Vaicekauskas?Jam dabar nera kada,bijo nuo lovio pasitraukt.

Maciau

Maciau portretas
Tie keliu statytojai daugiau ruko negu stato, kai pravaziuoji pastoviai sedi ir ilsiesi, 16.30 jau visi namo imauno:)

Baikit, pastoviai verkšlenat.

Baikit, pastoviai verkšlenat. portretas
Apie kokias naktines pamainas čia šnekat? Juk ne linijas braižo, o kelius rekonstruoja... Nusišnekat. O nenorintiems vargti spūstyse yra alternatyvos: galima persikelti keltu ir vykti į Smiltynę, kur paplūdymys ir vanduo net švaresni (pėsčiomis ar dviračiu), dar yra Palanga, Šventoji.

TAIP

TAIP portretas
O kodel kelininkai negali padirbeti naktimis,kaip dirbama kitose valstybese,ypac ne tankiai apgyvendintoje teritorijoje?Ju darbas,galima sakyti,sezoninis ir tikrai nieko neatsitiktu,jei butu ivestos naktines pamainos,daugelis zmoniu taip dirba visa gyvenima ir nieko.Arba konkursai darbams skelbiami tada,kai jau reikia dirbti.Kodel tu konkursu nepaskelbus ziema,kaddarbai pradetu vykti jau balandi ar geguze,juk isalo pas mus nera.

Ita

Ita portretas
Valdininkai !!! Tvarkykit dokumentus konkursui ziema ,o ne pavasari tai ir kelininkai prades dirbti anksciau ,nemiegokit letargo miegu ,geda .

Hmm

Hmm portretas
Greiciau statykit Statybininku pr. pratesima kelio , kad galima butu tiesiai i Silutes kelia isvaziuoti !...

Vandutei

Vandutei portretas
Ne sezono, tai yra žiemą?

tIM

tIM portretas
Klaipėdosje darosi tragedija. Rekonstruoja žiedus, kai tuo tarpu kitur jie atsiranda. UŽ TUOS PINIGUS GERIAU GATVES REKONSTRUOTŲ.

Vanda

Vanda portretas
Kiek žinau abu kelius remontuoja Kelių direkcija. Tai yra Žaliųjų vyriausybė. Matyt nemato svarbos kaip vilniškiai pateks į Nidą. Taip sumanė juos bausti už Neringos nepamatuotą lankymą vasaros metu. Aišku kad galėjo remontuoti ne sezono metu

Nojus

Nojus portretas
Graziai tvarkosi Klaipeda, kad tik tie darbai nesustotu. Klaipeda nuo Vilniaus, kur keliai buvo klaikus, dabar tragiski, sviesmeciai skirs. Nors besitvarkantis miestas dziugina aki, tuscios Senamiescio ir centrines gatves kelia susirupinima. Miesto valdzia, visuomenines grupes nedelsiant turi svarstyti centrines dalies gaivinimo plana. Keliolika metu vis bumbu apie senamiescio ir Manto g. fasadu tvarkyma, didele dalim prisidedant miestui prie ju atnaujinimo, tai tik dabar kazkokie neryskus zenklai, kad ledai pajudes.

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Skaityti: Martišauskas, greitis. Avarijų nepadidės, garantuoju, na ir kamsčių ir užterštumas oro bus mažesnis. Pėstiesiems nelysti po vieną, kad ir einant pėsčiųjų perėja, nes sustabdo vienas netgi autobusus, kur važiuoja trisdešimt ir daugiau. Pėsčiuosius būtina auklėti.

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
a/a Virginijus Martižauskas norėdamas populiarumo ir parodyti, kad jam rūpi avaringumas, įnešė pataisą, kad mieste greitys vietoje 60 km/h, būtų 50 km/h. Laikai kti. Dabar kuo skubiau Gintarui Vaičekauskui reikia atstatatyti šią nesąmonę. Greitis mieste - 60 km/h.

Galerijos

Daugiau straipsnių