Klaipėdos mokesčių inspekcijos darbuotojai vieni iš geriausių

Konferencijoje „Gero Aptarnavimo dienos VIII“ paskelbti akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ nugalėtojai. Klaipėdos apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau -Klaipėdos AVMI) Klaipėdos skyrius pagal surinktus atsiliepimus pateko į geriausiųjų dešimtuką ir pelnė akcijos organizatorių „Geras aptarnavimas.lt“ sertifikatą „Vienas iš dešimties daugiausiai pagyrimų surinkusių taškų Lietuvoje“.

„Dėkojame visiems, geru žodžiu atsiliepusiems apie Klaipėdos apskrities mokesčių inspekcijos specialistų darbą. Toks Klaipėdos skyriaus, pelniusio daugiausiai pagyrimų, įvertinimas ne tik maloniai pradžiugino visą kolektyvą, kurio vienas iš esminių prioritetų - nepriekaištinga mokesčių mokėtojų aptarnavimo kokybė, bet ir įpareigojo kryptingai siekti dar geresnių rezultatų“, - sakė Klaipėdos AVMI viršininko pavaduotoja Edita Cibienė.

Pagyrimų sulaukė visų Valstybinės mokesčių inspekcijos teritorinių skyrių, Švietimo ir konsultavimo bei Mokesčių apskaitos skyrių specialistai. VMI akcijoje „Pagirk gerą aptarnavimą“ dalyvavo antrus metus iš eilės. Praėjusiais metais tarp dešimties geriausiųjų šalyje buvo Kauno AVMI Kauno skyrius ir Šiaulių AVMI Šiaulių skyrius.

"Pagirk gerą aptarnavimą" - tai tarptautinė akcija, vykstanti vienu metu visose Baltijos šalyse. Šiais metais Lietuvoje dėl nominacijų varžėsi 46 įvairios įmonės, įstaigos ir organizacijos. Iš viso akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ metu Lietuvos įmonės ir įstaigos sulaukė per 100 tūkstančių klientų pagyrimų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių