„Klaipėdos Smeltės“ planas - sparčiai krauti didžiakrūvius laivus

Grįžti į straipsnį

Robertas

Robertas portretas
Na va.Gentvilas tikrai suvokia Smeltes svarba , tai ne Dobilinskas.

klausimas

klausimas portretas
Apie planus daugiau krauti konteinerių "Klaipėdos Smeltė" jau suokia kokius 3-4 metus. O realiai ar yra daugiau konteinerių?

Robertas

Robertas portretas
Tai jeigu kratines neparuostos , gyliai nesutvarkyti - kaip galima atplukdyti ir versla pletoti?

arunas

arunas portretas
Viskas labai susije: Atplauks dideli laivai is Amerikos, po ju mazi is Europos, tada darbo daugiau tures laivu ir kroviniu agentai, pervezejau, ir laivu remontui turetu nukristi kasnis. Puiku, tai didelis postumis i normalesni gyvenima.

SIAIP TAI

SIAIP TAI portretas
pries 4 ar 5 metus tnklaivis buvo 274.6 metru ilgio ir virs 150000 dwt.. bet pakako vieno straipsnio.

Legendos

Legendos portretas
Parašyta: "Klaipėdos Smeltę" valdantį tarptautinį terminalų tinklą "Terminal Investment Limited" sudomino uosto direkcijos planai įkurti čia didelį konteinerių skirstymo centrą. Tai yra pavyzdys kaip kuriamos legendos. Tai "Terminal Investment Limited" kartu su "Klaipėdos Smeltės" vadais važinėjo į Susisiekimo ministeriją, Vyriausybę ir įrodinėjo, kiek konteinerių užvers į Klaipėdą, kad tik būtų skirtos didžiulės investicijos. Investicijos skirtos, kada bus žadėti kiekiai konteinerių, kada atsipirks šio užsienio terminalo naudai valstybės įmerkti Pinigai?

Keista

Keista portretas
Kodel del Klasco tiek nera aistru? Visa laika budavo i KLASCO pirmiausia investicijos. Kur legenda? Dobilinksko strateginis poziuris i smelte ?

Galerijos

Daugiau straipsnių