Klaipėdos uosto investicijų sąryšis su krova – tiesioginis

Investicijos į Klaipėdos uostą dedamos kryptingai įvertinant ir didelių, ir mažesnių kompanijų interesus. Šiuo metu uoste rengiamasi ne tik priimti naujus ro ro laivus, krauti suskystintąsias gamtines dujas, bet vystomos ir kitos uosto dalys.

Naujus krovos pajėgumus prie rekonstruotų 7-9 pradėjo naudoti Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO), vyksta terminalų plėtros darbai prie 5, 6 ir 144 krantinių, Klaipėdos jūrų krovinių kompanija "Bega" plėtoja krovą prie naujų 66a ir 67a krantinių, "Birių krovinių terminalas" ir "Malkų įlankos terminalas" turėtų padidinti apyvartas dėl geležinkelių plėtros, Klaipėdos konteinerių terminalas dėl rekonstruotos 143a krantinės ir pagerinto privažiavimo Kairių gatve.

2013 metų ypatybė yra ir tai, kad investicijoms gerokai padaugėjo iš ES fondų skiriamų pinigų. Per tris šių metų ketvirčius įsisavinta 110 mln. litų ES lėšų. Sėkmingas Uosto direkcijos investicijų panaudojimas infrastruktūrai plėtoti skatina nemažas, o dažnai netgi didesnes sumas investuoti ir uosto naudotojams į jiems priklausančią suprastruktūrą. Sėkmingas Klaipėdos uosto vystymas yra ir gero supratimo tarp uosto administracijos ir jo naudotojų rezultatas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių