Klaipėdos verslininkai ir studentai pasigedo naktinių autobusų reisų

Senamiesčio verslininkai ir studentai pasigedo viešojo transporto tamsiuoju paros metu. Pabrėžiama, kad kai kurios miesto centre esančios kavinės dirba ilgiau nei kursuoja autobusai ar maršrutiniai taksi.

Apie šią problemą antradienį diskutuota Smulkiojo ir vidutinio verslo taryboje.

Dabar paskutinis miesto autobusas iš autobusų stoties išvažiuoja 23 val. Maršrutiniai taksi darbą pagal tvarką turėtų baigti valanda vėliau. Tačiau pasitaiko atvejų, kai kurie iš jų važiuoja ilgiau.

„Kai kurios miesto centre esančios kavinės dirba kur kas ilgiau. Autobusai galėtų bent centrine gatve važiuoti ilgiau“, – tvirtino Klaipėdos apskrities verslininkų asociacijos pirmininkas Airidas Tamavičius.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad leisti tuščius autobusus tamsiuoju paros metu neapsimoka.

„Anksčiau ir maršrutiniai taksi kursuodavo iki 2-3 val. nakties. Tačiau pasikeitus situacijai važiuoja tik iki vidurnakčio“, – komentavo vadovas.

Smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdžio metu G.Neniškis pristatė ir ateities planus – maršrutinius taksi įtraukti į bendrojo viešojo transporto sistemą.

Anot jo, dabar norint iš Minijos gatvės nuvažiuoti į Šilutės plentą reikia 2-3 kartus persėsti iš vieno autobuso į kitą. Prieš rugsėjį norima pradėti organizuoti skersinius maršrutus. Tai būtų daroma mažos talpos autobusais, kuriuose galiotų visos nuolaidos, elektroninis bilietas.

Aptarnauti šiuos maršrutus bus siūloma ir maršrutinių taksi įmonėms. Nenorintys galės važiuoti ilgesnius maršrutus pagrindinėmis miesto gatvėmis.

Numatoma, kad įgyvendinus tokią sistemą, keleivių skaičius išaugs 1 mln. per metus.

Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas pastebėjo, kad reikia spręsti kompensacijų keleiviams, kuriems priklauso lengvata, klausimą. Lengvatų dydį numato Vyriausybė, o pinigai kompensacijoms skiriami iš miesto biudžeto. Šiemet Klaipėdos savivaldybei tam trūksta jau 2,5 mln. litų.

Siūloma tarybai parengti kreipimąsi į aukščiausia šalies valdžią, kad lėšos kompensacijoms būtų skiriamos ne iš miesto, o šalies biudžeto.

A.Tamavičius prisiminė, kad pernai miesto merui maršrutinių taksi įmonės siūlė taip pat taikyti nuolaidas studentams, pensininkams, neįgaliesiems.

Anot jo, už tai kompensacijų iš savivaldybės nebuvo prašoma. Tačiau sulaukta neigiamo atsakymo.

„Tai sumažintų kompensacijų dydį, nes dalis keleivių persėstų į maršrutinius taksi“, – teigė pirmininkas. A.Šulcas žadėjo svarstyti tokį pasiūlymą.


Šiame straipsnyje: viešasis transportasautobusai

NAUJAUSI KOMENTARAI

tiltu

tiltu portretas
maža to, kad savaitgaliais paleisit autobusus Tiltų g. ,tai dar ir nakti negalėsim pailsėti nuo triukšmo

pilietis

pilietis portretas
Reikia autobusų ir į Miško kvartalą. Dabar 3 išeiginėm dienom eina 20,30 ir viskas. Su 8 autobusu visiška nesąmonė, po 17 val veža kas 10 min po 2-3 žmones. Į stotį ir taip daug autobusų važiuoja.

klj

klj portretas
Diena, didelis autobusas kuriame važiuoja tik 7 (septini) žmonės. ar tai ne absurdas? taupom taupom ir nekaip nesutaupom... Nesigauna darbas, gal geriau nedirbt? ne ta prasme, kad užimt darbo vieta (atsidėti savo darbo laiką) ir žaist online games, facebook'as, delfi naujenas ir pan., o išeit iš darbo savo noru be išeitines kompensacijos...? Manau atsiras norinčiu padoriai ir normaliai DIRBTI, ar ne taip?
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių