Klaipėdos verslininkai ir studentai pasigedo naktinių autobusų reisų

Grįžti į straipsnį

tiltu

tiltu portretas
maža to, kad savaitgaliais paleisit autobusus Tiltų g. ,tai dar ir nakti negalėsim pailsėti nuo triukšmo

pilietis

pilietis portretas
Reikia autobusų ir į Miško kvartalą. Dabar 3 išeiginėm dienom eina 20,30 ir viskas. Su 8 autobusu visiška nesąmonė, po 17 val veža kas 10 min po 2-3 žmones. Į stotį ir taip daug autobusų važiuoja.

klj

klj portretas
Diena, didelis autobusas kuriame važiuoja tik 7 (septini) žmonės. ar tai ne absurdas? taupom taupom ir nekaip nesutaupom... Nesigauna darbas, gal geriau nedirbt? ne ta prasme, kad užimt darbo vieta (atsidėti savo darbo laiką) ir žaist online games, facebook'as, delfi naujenas ir pan., o išeit iš darbo savo noru be išeitines kompensacijos...? Manau atsiras norinčiu padoriai ir normaliai DIRBTI, ar ne taip?

Mokanti mokesčius

Mokanti  mokesčius portretas
Palaikau 3 komentatorių. Jeigu žmogus nesugeba išspresti žmonems rupimus klausimus dėl susisiekimo ir problemą matyti tik tame, kad kas kompensuos, tai jau reiškia kad pirmiausia nėra sugebėjimo vadovauti. Vadovas turi moketi analizuoti ir priimti teisingus sprendimus. Kada bus pratęstas 17 maršrutas iki Kalotės, kiek dar reikia laukti, tada šiuo maršrutų važiuos daug daugiau klaipėdiečių, nes jie ten gyvena bet deklaravo gyvenamą vietą Klaipėdoje ir ten pat dirba. Bet susisiekimo patogaus kaip nėra, taip nėra. Tik nereikia aiškinti, kad tam skirtas 15 maršrutinis taksi. Jeigu toks yra, tai tegul tie patys atsakingieji po 16 valandos pasivažinėja šiuo maršrutų.

keleive

keleive portretas
kada pagaliau 2 marsruto autobusas prades kursuoti vakare po 22 val.nes dirbantiems sportininku raj nebera kuo gryzti reikia taksi kviestis manau nemazai atsirastu keleiviu

Kada

Kada portretas
Ar kada kas bandėte vakare nuo dragūnų pareiti namo į pietinę Klaipėdos dalį? Aš jau nešneku apie 3 valandas kelio, saugumo jokio nerasta, tikėkimės kameros saugo, tik ar tikrai jos mus vakarais saugo? Turi būti budintis transportas, jo maršrutas ir laikas turi būti žinomas visiems miestiečiams. Autobusų parkas yra ne ekonominės naudos įmonė, o įmonė užtikrinanti viešąsias paslaugas. Poreikis yra, o paslaugų nėra. Valdžia visai atitrūko nuo liaudies... Miesto valdžios pareiga užtikrinti reikiamą viešąjį susisiekimą.

klaipediete

klaipediete portretas
Dirbam liepojos maximoj. Po 23 val. grizti namo didziausia problema, ka jau ten autobusai, jei ir mikriukai kaip nori taip vaziuoja. Ne viena karta teko eiti iki zemaitijos.

Klaipedos savivaldybei

Klaipedos savivaldybei portretas
Gal atsakingi savivaldybės asmenys paskaite visus komentarus supras kad yra daug priblemų su transportu mieste ir pagaliau išspręs problemą ape KKT vadovavimo prtoblemas. Pagaliau pradekite girdeti klapėdiečių nuomenės.

Neteisybė

Neteisybė portretas
Kada autobusuose atsiras kasos aparatai???? Kas čia per išimtis? Kas garantuoja skaidrumą?? Kodėl nevienodos konkurencinės sąlygos??? Mažėji privalo, o stambieji savivaliauja.

vj

vj portretas
patinka koncertai, teatras, bet jau ne kartą susidūriau su problema iš centro grįžti į pietinį rajoną. bilietai brangūs į renginius, o po koncerto darnaudotis taksi paslaugomis ne visų kišenei, todėl ir lieka pasirinkimas riboti pramogas, ypač tas kurios užsitęsia vakarais. na, o renginių organizatoriai paskui irgi nesurenka pilnų salių, viskas surišta tarpusavyje...

Galerijos

Daugiau straipsnių