KLASCO: Uosto direkcija ir Vyriausybė trikdo naujus darbus | kl.lt

KLASCO: Uosto direkcija ir Vyriausybė trikdo naujus darbus

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) su partneriais laukia, kad galės pradėti statyti naujus terminalus pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, tačiau darbus trikdo nesutvarkyti žemės nuomos dokumentai. 

Pasak  l.e.p. KLASCO generalinio direktoriaus Juozo Benečio, Uosto direkcija jau baigia įrengti naują krantinę Nr. 144, esančią pietinėje uosto dalyje, prie Jūrų perkėlos terminalo. Tačiau KLASCO, kaip būsimasis šios teritorijos nuomininkas, negali pradėti net projektuoti naujų terminalų.

„Nuo metų pradžios uosto direkciją raginame, kad būtų suformuotas ir mums išnuomotas prie krantinės esantis žemės sklypas, tačiau reikalai stovi vietoje. Mus ramina, kad žemės klausimas perduotas Vyriausybei, tačiau konkretumo labai mažai“, - sako J.Benetis.

Anot jo, pagal pirminį darbų grafiką, 144 krantinė jau turėjo būti pastatyta šių metų antrą ketvirtį, tačiau dabar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija žada, kad darbai bus baigti iki šių metų pabaigos.

KLASCO  su partneriais „Kaminatrans“ ir „Litbana“ naujoje teritorijoje planuoja statyti sandėlį-šaldytuvą bei sandėlį vaisiams ir daržovėms. Taip pat yra numatyti lijalinių vandenų valymo, melasos ir kitų skystų krovinių terminalai.

„Planuojama, kad pirmajame etape investicijos sieks apie 50 mln. litų, o vėliau teritorija bus plėtojama pagal poreikį“, - teigia J.Benetis.

Laiko tarpsnis, nuo projektavimo darbų pradžios iki terminalų veiklos pradžios, - apie 2 metai. Atsižvelgiant į tai, kad į 144 krantinės statybą valstybė investuos beveik 50 mln. litų, Uosto direkcija ir Vyriausybė turėtų būti suinteresuotos spartinti procesus, kad investuoti pinigai pradėtų kuo greičiau grįžti.

„Suprantame, šiuo metu Uosto direkcijoje vyksta reorganizacija, kadrų kaita, yra neišspręstų uosto įplaukos kanalo dugno valymo ir kitų problemų, tačiau tikimės, kad ir 144 krantinės reikalai spręsis operatyviau“, - tikisi J.Benetis.

Anot jo, būsimiems klientas yra labai svarbu žinoti tikslius terminus, kada terminalai pradės dirbti. Nuo darbų spartinimo priklausys, - kaip greitai atsigaus Klaipėdos uostas po šiemetinio krovos nuosmukio.


Šiame straipsnyje: KLASCO

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Miestas neteko literatūros kritiko ir rašytojo A. Žalio
    Miestas neteko literatūros kritiko ir rašytojo A. Žalio

    Pirmadienį miesto akademinę bendruomenę pasiekė skaudi žinia. Netikėtai mirė Klaipėdos universiteto dėstytojas, literatūros kritikas, vienas iš aktyviausių Klaipėdos universiteto steigimo iniciatorių ir kūrėjų, universiteto pirmojo Senat...

    4
  • Nuo transporto dusulio gelbėtų ir geležinkeliai
    Nuo transporto dusulio gelbėtų ir geležinkeliai

    Aiškėja, jog Klaipėdoje didžiausias teršėjas yra ne uostas, o miesto transportas, ypač seni lengvieji automobiliai. ...

    7
  • Veto dyzeliniams automobiliams
    Veto dyzeliniams automobiliams

    Kovodama su taršių automobilių žala gamtai, valdžia ketina imtis kardinalių priemonių. Politiniuose užkulisiuose jau seniai šnabždamasi, kad veikiausiai jau netolimoje ateityje šalyje bus įvestas mokestis mašinoms. Kol &sca...

    23
  • Keičiama Pilies tilto kilnojimo trukmė
    Keičiama Pilies tilto kilnojimo trukmė

    Savivaldybė informuoja, jog nuo šiandien trumpinamas Pilies tilto pakėlimo laikas. Dukart per parą keliamas tiltas upę laivams kaskart atvers trečdaliui valandos. Lig šiol ši laikas buvo dukart ilgesnis. ...

    8
  • Į regiono uostus plūstelėjo konteineriai
    Į regiono uostus plūstelėjo konteineriai

    Uostus, tarp jų ir Klaipėdos, kelia konteineriai, kai kuriuos anglys, o smukdo nafta ir jos produktai. ...

    4
  • Liftų atnaujinimui – palankus metas
    Liftų atnaujinimui – palankus metas

    Klaipėdiečiai aktyviau pradėjo domėtis namuose įrengtų liftų atnaujinimu. Taip elgtis juos paskatino valstybės teikiama parama ir liftų tiekėjų siūlomos išsimokėjimo sąlygos. Specialistai apie litų atnaujinimą pataria pradėti galvoti ne...

  • Aptarnauti klientų – per pievą
    Aptarnauti klientų – per pievą

    Per veją ir šaligatvius prekes užsakovams pristatantys arba jas paimantys kurjeriai užsitraukė klaipėdiečių nemalonę. Žmonėms ėmus fotografuoti taisykles pažeidžiančius siuntų vežimo tinklo "DPD Lietuva" darbuotojus, galiausiai...

    9
  • Ženklai siutina uostamiesčio gyventojus
    Ženklai siutina uostamiesčio gyventojus

    Atsiradę automobilių stovėjimą draudžiantys ženklai Panevėžio gatvėje papiktino kai kuriuos gyventojus. Klaipėdiečiai pyksta, kad miesto valdžia viską daro atvirkščiai – griebiasi draudimų, užuot pasirūpinusi, kad daugiabučių na...

    18
  • Klaipėdos uostas bylinėjasi su paveldosaugininkais dėl Vilhelmo kanalo
    Klaipėdos uostas bylinėjasi su paveldosaugininkais dėl Vilhelmo kanalo

    Klaipėdos uostas teisme siekia panaikinti paveldosaugininkų sprendimą išplėsti kultūros paveldo apsaugos teritoriją pietinėje uosto dalyje, ties XIX amžiuje atidarytu Karaliaus Vilhelmo kanalu. ...

    8
  • Tarptautinei benamių gyvūnų dienai – simbolis žygis ir piknikas prie jūros
    Tarptautinei benamių gyvūnų dienai – simbolis žygis ir piknikas prie jūros

    Klaipėdiečiai kartu su savo augintiniais šeštadienį paminėjo Tarptautinę benamių gyvūnų dieną. Šią proga organizuotas simbolinis žygis už globotinius, po kurio laukė piknikas ir pasisėdėjimas ant jūros kranto. ...

    4
Daugiau straipsnių