KLASCO: Uosto direkcija ir Vyriausybė trikdo naujus darbus

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) su partneriais laukia, kad galės pradėti statyti naujus terminalus pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, tačiau darbus trikdo nesutvarkyti žemės nuomos dokumentai. 

Pasak  l.e.p. KLASCO generalinio direktoriaus Juozo Benečio, Uosto direkcija jau baigia įrengti naują krantinę Nr. 144, esančią pietinėje uosto dalyje, prie Jūrų perkėlos terminalo. Tačiau KLASCO, kaip būsimasis šios teritorijos nuomininkas, negali pradėti net projektuoti naujų terminalų.

„Nuo metų pradžios uosto direkciją raginame, kad būtų suformuotas ir mums išnuomotas prie krantinės esantis žemės sklypas, tačiau reikalai stovi vietoje. Mus ramina, kad žemės klausimas perduotas Vyriausybei, tačiau konkretumo labai mažai“, - sako J.Benetis.

Anot jo, pagal pirminį darbų grafiką, 144 krantinė jau turėjo būti pastatyta šių metų antrą ketvirtį, tačiau dabar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija žada, kad darbai bus baigti iki šių metų pabaigos.

KLASCO  su partneriais „Kaminatrans“ ir „Litbana“ naujoje teritorijoje planuoja statyti sandėlį-šaldytuvą bei sandėlį vaisiams ir daržovėms. Taip pat yra numatyti lijalinių vandenų valymo, melasos ir kitų skystų krovinių terminalai.

„Planuojama, kad pirmajame etape investicijos sieks apie 50 mln. litų, o vėliau teritorija bus plėtojama pagal poreikį“, - teigia J.Benetis.

Laiko tarpsnis, nuo projektavimo darbų pradžios iki terminalų veiklos pradžios, - apie 2 metai. Atsižvelgiant į tai, kad į 144 krantinės statybą valstybė investuos beveik 50 mln. litų, Uosto direkcija ir Vyriausybė turėtų būti suinteresuotos spartinti procesus, kad investuoti pinigai pradėtų kuo greičiau grįžti.

„Suprantame, šiuo metu Uosto direkcijoje vyksta reorganizacija, kadrų kaita, yra neišspręstų uosto įplaukos kanalo dugno valymo ir kitų problemų, tačiau tikimės, kad ir 144 krantinės reikalai spręsis operatyviau“, - tikisi J.Benetis.

Anot jo, būsimiems klientas yra labai svarbu žinoti tikslius terminus, kada terminalai pradės dirbti. Nuo darbų spartinimo priklausys, - kaip greitai atsigaus Klaipėdos uostas po šiemetinio krovos nuosmukio.


Šiame straipsnyje: KLASCO

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių