Kretingos gatvėje numatoma pokyčių

Saugaus eismo komisijos nariai antradienį sprendė, kaip pagerinti eismo sąlygas Kretingos gatvėje. Siūlyta pakeisti šioje arterijoje esančią seną viešajam transportui apsisukti skirtą erdvę ir tobulinti šiuo metu nesaugias perėjas.

Pastebima, kad prieš dešimtmetį rekonstruotos gatvės eismo juostų žymėjimas – nublukęs, todėl dabar esą palankus laikas "sustyguoti" judėjimą šia gatve.

Kai kuriuose minėtos arterijos ruožuose yra po tris ar net keturias eismo juostas. Teigiama, kad būtent todėl ir būtina imtis priemonių, leisiančių sumažinti riziką kelyje.

Susisiekimo ministerijos užsakymu sudaryta komisija pastebėjo, kad kai kurios pėsčiųjų perėjos čia yra nesaugios, nes pėsčiasis turi kirsti daugiau nei dvi eismo juostas.

Siekiant tobulinti judėjimą šia arterija, Saugaus eismo komisijos narių dėmesys buvo atkreiptas į pokyčius ties buvusia viešojo transporto apsisukimo vieta.

Šiuo metu ji jau nereikalinga, mat šiuolaikinės transporto priemonės yra didesnės nei anksčiau.

Siūlyta šią vietą pertvarkyti – ją panaikinti, žole apželdinti dalį apsisukimo vietos, kiek pakeisti dviračių ir pėsčiųjų takus.

Klaipėdos miesto tarybos narys Audrius Vaišvila ragino tokių didelių pakeitimų nesiimti, o tiesiog perkelti stotelę ir viešajam transportui leisti stabtelėti vienoje eismo juostų.

Nors po diskusijos komisijos nariai nepriėmė vieningo sprendimo, tačiau sutarta, kad pokyčiai Kretingos gatvėje būtini. Savivaldybės administracijos atstovams pavesta ieškoti sprendinių.

Komisijos nariams siūlyta svarstyti ir pokyčius dėl nesaugių, daugiau nei dvi eismo juostas kertančių, perėjų.

Vieningai komisijos nariai nesutarė ir šiuo klausimu. Tiesa, būta idėjų, kaip galima panaudoti platesnes gatvės vietas, pavyzdžiui, įrengti viešajam transportui skirtas eismo juostas.

Viešosios įstaigos "Klaipėdos kelevinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis tikino, kad tokios būtinybės Kretingos gatvėje tikrai nėra. Autobusų juostos įrengimas, anot jo, galėtų sukelti tik vairuotojų konfliktų.

Būta pastebėjimų šią arteriją siaurinti ir įrengti automobilių stovėjimo vietų, tačiau ši idėja pritarimo taip pat nesulaukė.

"Raginu sprendimo bent kol kas nepriimti. Dabar, aišku, nėra gerai, bet kad nepadarytume dar blogiau", – nesiskubinti patarė G.Neniškis.

Direktoriaus siūlymą nuspręsta palaikyti ir klausimą atidėti svarstyti vėliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Medike

Medike portretas
Vel su savo arterijomis

Daugiau iniciatyvos

Daugiau iniciatyvos portretas
Jei jau tiek daug minčių ir idėjų "gerų" visi turite, teikite jas savivaldai ir administracijai, o ne tik komentaruose, kurie VISIŠKAI jokių pokyčių neduos. Kol nepradėsite patys rodyti iniciatyvos, tol ir spręs kaip tvarkyti gatves tie, kurie čia negyvena. Tikrai valdžios žmonės nesėdi prie tos stotelės 24/7 ir nežiūri ar stato, ar nestato mašinų. Funkcijos savo šita vieta nebeatlieka tai ir šalina - logiškas ir motyvuotas sprendimas. Jei Jums atrodo kitaip - pirmyn! Praleiskit laiką prie kompiuterio naudingai, ne tik piktindamiesi vėjui.

is 177a namo

is 177a namo portretas
kvaila ideja naikinti apsisukima.ar kas nors esat buve is ryto ,kai i privatu darzeli bablius suveza?vietos kokiom 4 masinom,tai ziede parkuoja,buvo isigudrinusios musu nami kieme parkuoti-kelioms padangas nuleidau-to uzteko.leidziat kurti istaigas,vet neziutit,kiek jos turi parkavimo vietos.isikale darzelis vartelius,o klientai uzgriozdino aplinkines teritorijas.asfaltuokit ivaziavima is Baltijos sodu,dabar zolynu krastinis daugiabutis seriami dulkemis.kosmaras,kokie kvaili svarstymai,nieko bendro neturintys su sveiku protu...
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių