„Lietuvos jūrų laivininkystės“ nuostoliai pernai - 39 mln. litų

Valstybės kontroliuojama Klaipėdos trampinių laivų bendrovė "Lietuvos jūrų laivininkystė" (LJL), neaudituotais duomenimis, pernai patyrė 39,134 mln. litų nuostolių.

LJL pranešė, kad 2010 metais, palyginti su 2009-aisiais, jos pajamos padidėjo 5 proc. iki 62,186 mln. litų.

Anot LJL pranešimo, nuostolius nulėmė dėl ekonominės krizės sumažėję laivų nuomos tarifai 2010 metų pradžioje.

"Nuo liepos mėnesio bendrovė išsiderėjo 20-30 procentų didesnius nuomos tarifus, tai padidino pinigų srautus ir 2010 metų dvylikos mėnesių EBITDA (pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją - BNS) yra 3,49 mln. litų, o 2009 metais EBITDA buvo neigiama - minus 4,02 mln. litų", - rašoma įmonės pranešime.

Pernykštį laivininkystės nuostolį padidino neigiamas valiutų kursų pokyčiai bei į sąnaudas įskaičiuota parduotų laivų likutinė 18,123 mln. litų vertė.

Metų pabaigoje Klaipėdos įmonė neturėjo pradelstų skolų, o 2010-aisiais ketvirtąjį ketvirtį pradėjo grąžinti paskolas bankui.

Laivininkystė 2009 metais patyrė 28,875 mln. litų audituotų grynųjų nuostolių - 46,4 proc. daugiau nei 2008 metais, kai jie buvo 19,727 mln. litų. Įmonės apyvarta užpernai smuko 32,4 proc. iki 59,214 mln. litų.

LJL akcijos kotiruojamos "Nasdaq Omx" Vilniaus vertybinių popierių biržos Papildomajame sąraše.


Šiame straipsnyje: Lietuvos jūrų laivininkystė

NAUJAUSI KOMENTARAI

AS

AS portretas
Zmomes ir kompanija dirba stabiliai ir jei ministerija anksciau but pakeitus sena surambejusia vadovybe nuostoliai butu kitokie Ponai Vilniaus SPECIALISTAI na NEPADEDAT juru verslui tai nors NETRUKDYKIT dirbti nes popierizmo isgalvojot kad lyginant su sovietu laikais bloga daros o klaipedieciam seimunam GEDA turi buti nes uzmirso Teviske ir ten dirbancius jureivius ACIU nors uz tai kad nepadovanojot kokiem aferistams laivyno LJL gyva nors kai kam tai mepatinka

as

as portretas
tarifus issiderejo senoji valdzia, o bogocionkas tarifu tokiu neissideres, nes derybininkas nekoks, o ir frachtuotojai nenori dirbti su tokiu LJL vadovu, kuris nezino isvis laivybos biznio (o tik dedasi visaziniu). 2-3 men laikotarpyje isgirsime nauja jo postringavimu, kad rinka bloga ir panasiai, del to frachtuotojai nutrauke sandorius. O tiesa juk slypi kitur- vadovo nemoksiskume.

as

as portretas
turiu nauju ziniu....blogu? cia investuotojams birzoje ( nors kompanijai del ju nei silta nei salta) su LJL bus nutrtaukti kontraktai su vokieciais, su olandais ir su graikais. idomu ka darys bogocionkas (oij kaip man idomu stebeti is salies :))) o kaltas tik jis ir daugiau niekas ( viltis durniu motina kaip sakant )
VISI KOMENTARAI 6
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių