Maišytuvas sukėlė galvos skausmą

Prekybos centre įsigijusi brokuotą lietuvių gamintojų vandens maišytuvą klaipėdietė patyrė šoką. Prekybininkai, užuot pakeitę jį nauju ar grąžinę pinigus, mėgino įtikinti čiaupą taisyti. Tik pagrasinus Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, klientei pavyko pasiekti savo.

Prekybos centre įsigijusi brokuotą lietuvių gamintojų vandens maišytuvą klaipėdietė patyrė šoką. Prekybininkai, užuot pakeitę jį nauju ar grąžinę pinigus, mėgino įtikinti čiaupą taisyti. Tik pagrasinus Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, klientei pavyko pasiekti savo.

"Patriotizmas" atsirūgo

Klaipėdietei prireikė virtuvinio vandens maišytuvo. Ji nuvyko į statybinių medžiagų prekybos centrą "Gulbė".

"Kiniško pirkti nenorėjau, paklausiau pardavėjo, kuris geresnis, pasiūlė pirkti lietuvių gamintojų. Sakė, tai – geri maišytuvai, suteikiama 5 metų garantija. Galvojau, būsiu patriotė, pirksiu lietuvišką gaminį, nors jis iš visų ten parduodamų buvo brangiausias – kainavo 52 eurus", – pasakojo klaipėdietė Laima (pavardė redakcijai žinoma – aut.  past.).

Moteris įsigijo maišytuvą, parsivežė namo, o kai meistrai pamėgino jį sumontuoti, paaiškėjo, kad per vidurį, kur neatsukama ir netaisoma, varva vanduo. Moteris sugrįžo į prekybos centrą, kad jai pakeistų prekę arba grąžintų pinigus.

"Jie sakė, jokiu būdu – ne. Liepė kviesti meistrus nurodytu telefonu, kad sutvarkytų. Aš jiems bandžiau įrodyti, kad perku naują prekę, man nereikia, kad sutvarkytų. Negirdėtas dalykas, kad brokui būtų suteikta penkerių metų garantija. Gal pusantros valandos jie ten bandė aiškintis ir  čiaupo su defektu iš manęs vis tiek nepriėmė, bet ir pinigų negrąžino. Viskas vyko penktadienio pavakare", – dėstė klaipėdietė.

Klientas svarbus?

Moteris atidėjo problemos sprendimą iki pirmadienio. Tada nuėjo pas prekybos centro vedėją, kuri priekaištavo klaipėdietei dėl sukelto triukšmo. Esą pardavėjos dėl to konflikto negalėjo visą naktį miegoti.

"Ji man pradėjo aiškinti, kokia aš nesukalbama. Esą, jei taip būtų nutikę kitame prekybos centre, apsaugos darbuotojai mane seniai būtų pro duris išmetę. Ir tik tada, kai pasakiau, kad važiuoju į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, jie labai iš lėto atnešė man naują maišytuvą. Aš esu gyvenusi Vokietijoje. Nėra buvę, kad kažkas taip elgtųsi su klientais", – nemalonią situaciją prisiminė Laima.

Moteris stebėjosi, kaip galima parduoti prekę su defektu ir siūlyti, kad klientas išsikviestų meistrą, jog ją sutaisytų.

"Mes turime tų maišytuvų atstovus, bet ji nesutiko jų laukti. Mums kiekvienas klientas yra svarbus. Tai moteriai maišytuvą pakeitė. Nesusipratimą išsprendėme vietoje. Tikrai nebuvo taip, kad nereaguotume. Situacija nebuvo beviltiška. Mačiau tą moterį, ji yra labai jautri", – dėstė prekybos centro "Gulbė" mažmeninės prekybos direktorius Žilvinas Kutkevičius.

Dėl žalos – į teismą

Moteris neslėpė, kad ši istorija jos sveikatai turėjo nemalonių pasekmių. Analogiška situacija Vakarų valstybėse veikiausiai pasibaigtų teismuose.

Dėl neturtinės žalos atlyginimo, kai nukentėjusiajam yra padaryta žala sveikatai, bylinėtis galima ir Lietuvoje. Tačiau tokios praktikos čia beveik nepasitaiko.

"Jei pardavėjai buvo neteisūs ir moteriai dėl konflikto parduotuvėje pakilo kraujospūdis, ji patyrė stresą ir, jeigu jai pavyks įrodyti, kad sveikatos sutrikimus lėmė būtent ginčas dėl brokuotos prekės, moteris turi teisę kreiptis į teismą dėl neturtinės žalos atlyginimo", – dėstė advokatas Osvaldas Martinkus.

Klientė gali kreiptis į teismą, nepaisant to, kad problema buvo išspręsta. Pasak advokato, tokios bylos praktikoje yra retenybė, nes esą niekas nesiima ieškoti teisybės teismuose dėl kelių šimtų eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

klientas

klientas portretas
Maladiec ten pardavejai, daznai bunu, nieko blogo pasakyti negaliu..

tam didelis PENIS

tam didelis PENIS portretas
Tu rašyti pirma išmok prasčioke - "santecknika".

Salva

Salva portretas
Man daug sveikatos sugadino UAB "ORTOSANA" e.parduotuvė "Dovanasau".Užsakiusi ir iš anksto apmokėjusi,susigadinau Naujus metus ir sveikatą.Tos parduotuvės atstovai nurodo telefoną,bet neatsako į skambučius,nurodo el.paštą,bet į e.laiškus neatsako.Beveik po mėnesio,be jokio pranešimo atsiuntė prekes,bet nepilnai sukomplektuotas,be instrukcijų,aptrintas,tarsi būtų senos.Įspėju visus,kad nepasidarytumėte "dovanos sau",patikėję sukčiais.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių