Maršrutą Kylis-Klaipėda aptarnaus naujas, didesnių pajėgumų laivas

Nuo spalio pradžios ro-pax tipo laivas „ENERGIA“, kuris yra tokios pat konstrukcijos kaip ir „LISCO MAXIMA“, padidins pajėgumus maršrute Kylis-Klaipėda.

Laivininkystės bendrovė „DFDS“ pasirašė nuomos  sutartį dėl naujo laivo vis labiau intensyvėjančiam susisiekimui tarp Vokietijos ir Pabaltijo šalių. Keltas, kuris šiuo metu vadinasi „ENERGIA“ yra tokios pat konstrukcijos kaip ir LISCO MAXIMA, kuris dabar kursuoja  tarp Kylio ir Klaipėdos. Pastarasis nuo 2011 metų spalio pradžios pakeis ro-pax tipo laivą „LISCO OPTIMA“.

2010 pastatytą laivą „ENERGIA“ ilgalaikei nuomai perdavė Italijos Grimaldi grupė. Laivas gali pervežti virš  2900 linijinių metrų krovinių, kuriuos sudaro vilkikai su puspriekabėmis, puspriekabės, sunkvežimiai, lengvieji  automobilai ir kita ratinė technika. Jame įrengtos sėdimos ir gulimos vietos 515 keleivių.

„Tai reiškia, kad kiekvieną savaitę maršrute Kylis-Klaipėda mes galėsime pasiūlyti papildomą 1800 linijinių metrų talpą kroviniams ir nemažus patobulinimus keleivių aptarnavimo srityje. Tai liečia ne tik kajučių skaičių, bet ir viešųjų paslaugų kiekį bei kokybę laive“, - sakė maršruto Kylis-Klaipėda direktorius Jakobas Andersenas.

Kelte ENERGIA sumontuoti modernūs įrengimai, kartu su efektyvesne laivo korpuso konstrukcija, padės ženkliai sumažinti kuro sąnaudas bei išmetamų į aplinką kenksmingų medžiagų kiekį.

Dėl didesnio laivo pajėgumo išmetamų kenksmingų medžiagų kiekis vienam gabenamam vienetui žymiai sumažės. Geresni varikliai ir įrenginiai  taip pat reiškia, kad 24 mazgų greitis mums suteiks didesnį greičio rezervą, todėl net ir sudėtingomis klimato sąlygomis galėsime dar geriau užtikrinti nustatytą plaukimo grafiką“, - sakė Jakobas Andersenas.

97,5 procentai bendrovės „DFDS Seaways“ akcijų priklauso Danijos bendrovei „DFDS A/S“.

Keltas „ENERGIA“ darbui linijoje bus ruošiamas Klaipėdoje. Laivas bus pervadintas bei nuspalvintas „DFDS“ grupės spalvomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

apleista

apleista portretas
Galetu susitvarkyti aplinka ir kelius nuo to kelto, nes tik islipe jie susidaro pirma ispudi, o jis tikrai ne koks

savas

savas portretas
kas tau ka tvarkys?! Juk nuo perkelos pastate zenkla 30km,per val,tokiu greiciu vaziuojant duobiu beveik nesijaucia:)ir pinigai sutaupyti:),o miesto ivaidis visiems dzin!

xas

xas portretas
Maxima tik pagaminta yra moraliskai pasenusi, skirta praktiskai tik krovininiu sunkvezimiu vairuotojams, sitas, vadinassi, taip pat nieko bendro neturi su keltais skitais zmonem plukdyti. Apie skirtumus su is Rygos ir Talino plaukianciais keltais net neverta kalbeti. Siaip or pacios DFDS bendravimas su klientais primena seimininko ir piemens rietenas, tik siuo atveju kaip nekeista klijentas yra piemuo.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių