Miestą gelbės nuo spūsčių

Transporto spūstys rytinio piko metu ties Jakų žiedine sankryža jau tapo kasdienybe. Teigiama, kad tam įtakos turi ir gatvių remontai, ir nepalankios oro sąlygos, ir didesni transporto srautai.

Problema – uždaryta įvaža

Iš priemiesčių į darbus Klaipėdoje skubantys gyventojai pastaruoju metu neretai įstringa ties Jakų žiedine sankryža. Pasitaiko, kai automobilių eilės sustoja iš visų pusių, o tirpsta labai lėtai.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas tvirtino, kad įtakos tokiai situacijai turi kiekviena problemėlė.

"Labiausiai spūstis lemia Tilžės gatvės dalies nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos remontas, dėl kurio draudžiamas eismas. Ši arterija – viena įvažų į miestą. Jų neturime daug, tad kiekvienas kelias, kuris veda į miestą ir iš jo, yra svarbus", – dėstė pavaduotojas.

Pasak A.Michailovo, artimiausiu metu bus svarstomas klausimas, ar nevertėtų remontuojama Tilžės gatvės dalimi leisti eismo, nors asfalto dangos dar nėra. Darbus šioje arterijoje organizuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija, nes tai valstybinės reikšmės kelias.

"Iš pradžių rangovas planavo baigti darbus iki rugsėjo 15 d., vėliau – spalio 31 d. Kažkas ten neišeina. Svarstysime, ką daryti. Prie Jakų žiedinės sankryžos susidaro spūsčių ir šią problemą reikia spręsti", – pabrėžė pavaduotojas.

A.Michailovas taip pat atkreipė dėmesį, kad nuo spalio 2 d. visos bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijos perkeltos į Centrinį Klaipėdos terminalą. Dėl to išaugo transporto srautai.

Eismą apsunkina lietus

Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika pritarė, kad didžiausios įtakos transporto spūstims ties Jakų žiedine sankryža turi Tilžės gatvės dalies remontas.

"Pirmadienį važiavau apžiūrėti, kaip juda darbai šioje arterijos dalyje. Kalbame su darbų vadovais, kad kelias eismui būtų atidarytas dar nepaklojus asfalto dangos. Gelbėsime miestą nuo transporto spūsčių", – žadėjo viršininkas.

M.Džermeika teigė, kad įtakos spūstims turi ir nepalankios oro sąlygos – gausūs lietūs.

"Pavyzdžiui, pirmadienį prieš 8 val. lijo labai stipriai. Jei oras būtų buvęs sausas, tokių spūsčių nebūtų buvę", – neabejojo pareigūnas.

Pasak M.Džermeikos, stipriai lyjant eismo negali reguliuoti ir policijos pareigūnai. Dėl prasto matomumo kyla pavojus jų gyvybėms.

"Be to, policijos pareigūnas – ne robotas", – tvirtino viršininkas.

Kliudo aštrus kantas

M.Džermeikos teigimu, eismą taip pat trikdo nebaigtas Baltijos prospekto ir Šilutės plento bei Baltijos ir Taikos prospektų žiedinių sankryžų remontas.

"Jų vienoje eismo juostoje nėra paklota asfalto danga. Susidaro aštrus kantas. Tad vairuotojai, norėdami išvažiuoti iš žiedinės sankryžos, pradeda staigiai stabdyti. Dėl to automobiliai ir susigrūda", – pastebėjo viršininkas.

Anot M.Džermeikos, savivaldybė žadėjo, kad darbai žiedinėse sankryžose bus baigti iki spalio vidurio. Tačiau jau dabar aišku, jog jie užsitęs iki šio mėnesio pabaigos.

"Mes ir esame atsakingi už saugumą, sklandesnį eismą, bet ne viską galime padaryti. Policija gali tik reguliuoti, o ne išspręsti problemą. Kai susideda keli faktoriai – nepalankios oro sąlygos, remontas – tada prie Jakų žiedinės sankryžos ima formuotis kamšatys", – dėstė pareigūnas.

Tampa tikru didmiesčiu

M.Džermeikos teigimu, visų bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijų perkėlimas į Centrinį Klaipėdos terminalą rytiniam pikui ties Jakų žiedine sankryža didelio poveikio nedaro.

"Į uostą krovininis transportas pradeda rinktis apie 9 val. Spūstys susidaro epizodiškai. Transportui suvažiuoti į terminalą ir išvažiuoti iš miesto reikia valandos", – komentavo viršininkas.

M.Džermeika tvirtino, kad reikia džiaugtis, jog Klaipėda tampa tikru didmiesčiu. Kiekvienas toks miestas turi savas transporto spūstis, ir tai yra normalu.

"Policijos pareigūnai šiais laikais nebus pastatyti prie kiekvienos sankryžos reguliuoti eismo. Keičiasi transporto srautai, turi keistis ir inžineriniai statiniai, atsirasti viadukų. Su savivaldybe apie tai kalbama nuolat ir ji tai supranta, tačiau, matyt, trūksta lėšų", – svarstė viršininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ST

ST portretas
Kad klojamas naujas atsfaltas matyt dar neviena desimtmeti ieskos sprendimo budu,nenusimato greitoj ateityje nei viaduku nauju nei keliu, Nebent kai liberalai nebevaldys Klaipedos.

ST

ST portretas
Visur uzsenyje yra uostai,keltai keliami kuo toliau nuo miesto centru , tai pas mus atvirksciai kuo arciau senamescio. O meras vis kartoja ieskom sprendimo budu, nors problema jau metai is metu, o jis vis iesko....

jeromins -> RK

jeromins -> RK portretas
gyvenu mieste, moku mokesčius, bet muzikantas broblemų net nebando spręsti - jam giliai nusipūst į dūdą.
VISI KOMENTARAI 19
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Nori Europos jaunimo sostinės titulo
    Nori Europos jaunimo sostinės titulo

    Klaipėda sieks tapti Europos jaunimo sostine 2020 metais. Tikimasi, kad tai padės ugdyti ir išlaikyti mieste jaunuosius talentus. Tačiau yra ir abejojančių tokių titulų nauda. ...

    1
  • Mokyklose atnaujins sporto sales ir bibliotekas
    Mokyklose atnaujins sporto sales ir bibliotekas

    Septyniose uostamiesčio progimnazijose ir gimnazijose bus įrengtos modernios ugdymo erdvės. Vienose numatoma atnaujinti sporto sales, kitose bibliotekas-skaityklas. ...

  • Siekis: Lietuvos šimtmečiui – atnaujinta jachta „Lietuva“
    Siekis: Lietuvos šimtmečiui – atnaujinta jachta „Lietuva“

    Jachta „Lietuva“ turi būti kapitališkai suremontuota ir toliau reprezentuoti Klaipėdą bei visą šalį – tokią poziciją išsakė Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos kolegija, pritarusi lėšų skyrimui &scaro...

    4
  • Sankryžos rekonstrukcija baigta
    Sankryžos rekonstrukcija baigta

    Pamario, Audros ir P.Lideikio gatvių sankryžoje jau įrengtas turbožiedas. Tereikia sutvarkyti dokumentus, kad objektas būtų pripažintas tinkamu naudoti ir perduotas savivaldybei. ...

  • Klaipėdoje – I. Kanto pėdsakai
    Klaipėdoje – I. Kanto pėdsakai

    Turtinga Klaipėdos istorija vis dar traukia iš užmaršties faktus, kurie galėtų praturtinti pasauliui siunčiamą žinią apie mūsų miestą. Jau netrukus galėsime besti pirštu į senamiesčio kampą, kur stovėjo garsiojo filosofo Im...

    1
  • Šilumos laukti nebeverta
    Šilumos laukti nebeverta

    Geri orai baigėsi, savaitgalis ir artėjančios savaitės pradžia bus drėgna bei vėsi. Šilumos sinoptikai patarė nebelaukti. ...

  • Savivaldybė svarsto investuoti į Klaipėdos universitetą
    Savivaldybė svarsto investuoti į Klaipėdos universitetą

    Klaipėdos miesto savivaldybė nori glaudžiau bendradarbiauti su Klaipėdos universitetu (KU), meras Vytautas Grubliauskas aiškina, kad savivaldybė galėtų prisidėti ir finansiškai. ...

    2
  • Smiltynės jachtklubas žada sutvarkyti pakrantę
    Smiltynės jachtklubas žada sutvarkyti pakrantę

    Smiltynės jachtklubas puoselėja mintį sutvarkyti šalia esančią pakrantę, kuri dabar nesiderina prie gražios įstaigos aplinkos. Norima, kad greta plytinti teritorija virstų patrauklia rekreacine zona. ...

  • Klaipėdos mieste – nauja gatvė
    Klaipėdos mieste – nauja gatvė

    Klaipėdoje atsiras nauja gatvė, kuriai bus suteiktas Šilėnų gatvės pavadinimas. Ši arterija drieksis šalia Arimų gatvės. ...

    6
  • Klaipėdoje nyksta kaimiškos apraiškos
    Klaipėdoje nyksta kaimiškos apraiškos

    Uostamiesčio žaliuosiuose plotuose vis dar pasitaiko besiganančių arklių, kai kurie gyventojai laiko naminius paukščius ar net bites. Tačiau esą šios "egzotikos" pastaruoju metu gerokai sumažėjo. ...

    5
Daugiau straipsnių