Miesto biurai – buvusioje „Laivitėje“

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija gali paskatinti jau beveik dešimtmetį menkai naudojamą buvusios “Laivitės” arba “Mėmelio miesto” teritorijos plėtrą.

Uosto direkcijos norai

“Buvusios “Laivitės” teritorijoje gali atsirasti Uosto direkcijos administracinis pastatas. Sprendimas bus priimtas pasitarus su Susisiekimo ministerija – kas pigiau – kapitališkai pertvarkyti dabartinį Uosto direkcijos administracijos pastatą Janonio gatvėje ar statyti visiškai naują”, - sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Jo teigimu, dėl naujo uosto direkcijos administracinio pastato statybos buvusioje “Laivitės”, o vėliau “Mėmelio miesto” teritorijoje jau vykusios diskusijos su šios teritorijos savininkais bendrove “Litectus”. Ji yra nekilnojamuoju turtu užsiimanti SEB banko grupės įmonė. Tas turtas jai buvo perduotas po to, kai 2014 metų viduryje bankrutavo teritoriją valdžiusi bendrovė „Mėmelio miestas“.

A.Vaitkus tikisi, kad Uosto direkcija galėtų suteikti impulsą buvusioje „Laivitės“ teritorijoje statyti Klaipėdos miesto centrinius biurus.

Taip išpildytų Klaipėdos miesto vizija teritoriją, kuri turi priėjimą prie vandens, paversti išskirtinės svarbos zona - nauju centru.

Kaip iš tiesų atrodys buvusi „Laivitės“ teritorija paaiškės kitų metų pirmoje pusėje, kai „Litectus“ užsakymu bus baigtas rengti tos teritorijos detalusis planas.

Bazę atiduotų krovai

Buvusi „Laivitės“ teritorija Uosto direkcijai idealiai tiktų ir todėl, kad čia ji galėtų dislokuoti savo laivyną.

A.Vaitkus jau yra prasitaręs, kad Uosto direkcija atsisakytų dabartinės Uosto laivyno bazės Nemuno gatvėje. Joje esantys pastatai būtų nugriauti, krantinės ir teritorija pritaikomos krovai. Šią teritoriją žymiai naudingiau būtų išnuomoti krovai nei toliau ją neefektyviai ją naudoti.

Uosto direkcijai įsigyjant pastatą Janonio gatvėje buvo siekiama po Klaipėdą įvairiose vietose išmėtytas uosto tarnybas perkelti į vieną vietą. To padaryti nepavyko. Uosto kapitono tarnybos padaliniai tebėra išmėtyti.

„Įsikūrus buvusios „Laivitės“ teritorijoje būtų racionalus sprendimas laivų eismo tarnybą ir locmanus turėti po vienu stogu. Atsirastų galimybė šalia Uosto direkcijos tarnybų švartuoti ir locmaninius katerius“, - dėstė A.Vaitkus.

Pastačius naują pastatą buvusios „Laivitės“ teritorijoje į jį būtų perkelta ir uosto dispečerinė. Todėl gal netgi būtų atsisakyta ir bokšto prie II Smiltynės perkėlos.

Remontuoti būtų sudėtinga

A.Vaitkaus teigimu, neracionalu būtų pertvarkyti 1978 metais statytą dabartinį Uosto direkcijos pastatą Janonio gatvėje. Su blizgančiais stiklais iš išorės jis atrodo lyg ir patraukliai. Viduje dirbantys žmonės jaučia daugybę nepatogumų.

Gelžbetonio sienų ir langų varžos yra niekinės, instaliacija pasenusi, ventiliacija neefektyvi, liftai tokiam kiekiui žmonių, kiek jų yra Uosto direkcijoje, įskaitant ir svečius, yra per mažas.

Apšiltinti dabartinį uosto pastatą be galo sudėtinga. Šiltinant iš vidaus mažėtų jo darbo kabinetai, kurių ir taip trūksta. Šiltinti iš lauko negalima nekeičiant pastato konstruktyvo. Nuimti pastato reljefinius blokus negalima, nes jie svarbūs pastato standumui. Taip pat reikėtų keisti visus langus.

Viską įvertinus kapitališkai remontuoti pastatą kainuotų netgi brangiau nei pasistatyti naują.

Priminsime, kad šį pastatą Uosto direkcija iš laivybos kompanijos „DFDS Seaways“ įsigijo 2012 metais. Už jį buvo sumokėta 14 mln. litų (4,05 mln. eurų). 



NAUJAUSI KOMENTARAI

deinis

deinis portretas
Kokio velnio reikia kažkokio memelio miesto,administracinio pastato ,laivytės teritorijoja turi prklausyti uostui ir tik uosto reikmės,vyti iš teritorijos visus spekuliantus ,kurie nori tik sau naudos ,ar maža priėjimo prie jūros,.

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Čia kurios valstybės uostui reikia naujų rūmų? Tos pačios,kuri neišgali savo laivyno išgelbėti?

Kas atsakys?

Kas atsakys? portretas
O kas be Uosto direkcijos dar norėtų statyti ofisus Laivitėje?
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių