„Mikriukai“ nenori vežti brangiau

  • Teksto dydis:

Uostamiesčio valdžia iš naujo skaičiuoja, kokios turėtų būti maršrutinių taksi bilietų kainos. Darbo grupė išvadas planuoja pateikti kitą savaitę. Maršrutinių taksi atstovų nuomone, kelionės "mikriukais" neturėtų brangti.

Uostamiesčio valdžia iš naujo skaičiuoja, kokios turėtų būti maršrutinių taksi bilietų kainos. Darbo grupė išvadas planuoja pateikti kitą savaitę. Maršrutinių taksi atstovų nuomone, kelionės "mikriukais" neturėtų brangti.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, dar anksti kalbėti, ar keisis "mikriukų" bilietų kainos – kol kas vertinami vežėjų pateikti duomenys apie pajamas ir sąnaudas.

Darbo grupė išvadą, kaip turi kisti maršrutinių taksi bilietų kainos, ketina pateikti pirmosiomis gruodžio dienomis. Galutinį sprendimą, planuojama, dar šiais metais priims miesto taryba.

Klaipėdos apskrities verslininkų asociacijos, kuriai priklauso ir dalis maršrutinių taksi įmonių, pirmininkas Airidas Tamavičius teigė, kad nėra jokių priežasčių kelti bilietų kainas.

"Mažųjų vežėjų pozicija yra labai aiški. Jie nemato pagrindo didinti bilietų kainų. Išlaidos keitėsi, nes didėjo minimalus darbo užmokestis, bet nuo šių metų pradžios sumažėjo pridėtinės vertės mokestis. Dabar jis yra 9 proc., o buvo 21 proc. Tai atsvėrė minimalaus darbo užmokesčio padidinimą, palengvino mažiesiems vežėjams finansinę naštą", – tvirtino pirmininkas.

Jo teigimu, vienų maršrutinių taksi įmonių pelnas yra didesnis, kitų mažesnis, tačiau šiemet nuostolingai nedirbo nė viena.

A.Tamavičius vylėsi, kad vis labiau atsigaunant ekonomikai, maršrutiniais taksi pradės važiuoti daugiau keleivių.

Rytoj miesto taryba turės apsispręsti dėl miesto autobusų bilietų kainų.

Siūloma 20 centų didinti popierinių bilietų kainas. Terminuotų ir elektroninių kartinių bilietų kainos nebūtų keičiamos.

Tokiu atveju kioskuose popieriniai bilietėliai kainuotų ne 2, o 2,20 lito, autobusuose ne 2,40, o 2,60 litų. Atitinkamai kistų ir bilietų, kuriems taikoma nuolaida, kainos.

Tokiu būdu siekiama, jog kitąmet viešojo transporto sistema finansiškai būtų subalansuota.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to k

to k portretas
o ka mes galime padariti?!nieko..nes niekas musu ne klausis

K

K portretas
Baikite tuos kelimo kainas,mes ne geleziniai,kantrybe jau ant ribu!!!?

A.a.

A.a. portretas
Na popieriniu kainos keisis, bet elektroniniailiks 1,8/0,9lt
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių