„Mikriukai“ pageidauja keleivius vežti pigiau - už 2 litus

Uostamiesčio savivaldybės parengtai viešojo transporto sistemos reformai besipriešinantys maršrutinių taksi atstovai davė atkirtį – jie pateikė pasiūlymą sumažinti bilietų kainas.

Bilietas – 2 litai

Pasiūlymą, adresuotą miesto tarybai, Klaipėdos merui Rimantui Taraškevičiui ir jo pavaduotojai Juditai Simonavičiūtei, pasirašė 11 maršrutų aptarnaujančių „mikriukų“ įmonių vadovai.

Jie prašo leisti dieną keleivius vežti už 2 litus, o naktį – už 2,5 lito. Dabar dieną važiuoti „mikriuku“ kainuoja 2,5 lito, o naktį nuo 1 iki 6 val. – 3,4 lito.

Maršrutinių taksi įmonių vadovai taip pat prašo kuo skubiau sukurti lengvatinius bilietus „mikriukuose“. Siekiama, kad neįgalieji, pensininkai, moksleiviai ir studentai jais galėtų važiuoti už pusantro lito.

Vežėjai kreipėsi į savivaldybę, nes ši nustato maršrutinių taksi bilietų kainas.

„Apie kainas kol kas nebuvo jokios kalbos. Diskutuojame tik dėl viešojo transporto sistemos koncepcijos. Nuo tada, kai ji buvo viešai paskelbta, gavome aštuonis maršrutinių taksi vežėjų pasiūlymus iš įvairių sferų. Visus juos reikia analizuoti, kviesti žmones kalbėtis, nes popierius juk nekalba“, - teigė uostamiesčio mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė.

Tačiau ji abejojo „mikriukininkų“ ketinimais mažinti bilietų kainas, nes reikia išanalizuoti jų pateiktas finansines ataskaitas.

„Aišku, jei nemoka mokesčių, ar važiuoja vogtu benzinu, tai gal ir galima vežti už litą. Bet visos kainos turi būti pagrįstos“, - tvirtino vicemerė, pridūrusi, jog iš maršrutinių taksi vežėjų gautus pasiūlymus žiniasklaidai plačiau komentuos tik penktadienį.

Mokėtų už 1 km

Maršrutinių taksi vežėjų norą mažinti bilietų kainas paskatino uostamiesčio savivaldybės planuojama viešojo transporto sistemos reforma. Numatyta, kad būtų skelbiami konkursai aptarnauti priemiestinius maršrutus – jais turėtų kursuoti tik „mikriukai“, o ne didieji autobusai. Konkurso esmė – išrinkti nugalėtoją, kuris pasiūlytų mažiausią 1 kilometro kainą. Tokiu būdu „mikriukai“ esą būtų integruoti į viešojo transporto sistemą, jiems mokant už nuvažiuotus kilometrus.

Įgyvendinus reformą, „mikriukai“ būtų beveik išstumti iš miesto centrinių gatvių. Jų paskirtis liktų tik privežti keleivius iš šalutinių gatvelių ir priemiesčių iki miesto magistralių.

Svarstoma, jog maršrutiniuose taksi ir didžiuosiuose autobusuose galiotų tie patys bilietai, tačiau kokia būtų jų kaina – kol kas neaišku.

Dar vienas reformos punktas – miestą suskirstyti zonomis, kuriose galiotų vienas bilietas, tačiau kitoje zonoje jau tektų pirkti antrąjį. Paprasčiau tariant, iš norint iš Vingio gatvės patekti į ligoninių miestelį reikėtų pirkti du viešojo transporto bilietus.

Reformos kaina – 400 tūkst. litų.

Apklausė gyventojus

Maršrutinių taksi vežėjai reikalauja nutraukti tolimesnį tokios pertvarkos kūrimą, nes ją įgyvendinus esą darbo netektų 300 žmonių, o biudžetas prarastų apie 2 mln. kasmet sumokamų mokesčių.

„Mikriukų“ įmonių vadovai paprašė savivaldybės juos įtraukti į darbo grupes, kuriose būtų sprendžiama, kaip aptarnauti priemiesčius.

Norėdami įtikinti savivaldybę, kad jos kuriama reforma yra nenaudinga žmonėms, maršrutinių taksi vežėjai atliko uostamiesčio gyventojų apklausą. Nuomonę pareiškė 3 tūkst. klaipėdiečių. Vos trys iš jų pasisakė už savivaldybės kuriamą viešojo transporto reformą, visi kiti yra įsitikinę, jog „mikriukai“ turi važiuoti tais maršrutais, kaip važiavę, tik galėtų mažėti bilietų kainos.


Šiame straipsnyje: mikroautobusaimikriukai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą
    Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė memorandumą su Chersono jūrų prekybos uostu. Šis memorandumas padės sustiprinti bendradarbiavimą tarp uostų ir dar efektyviau išnaudoti tarp šalių kursuojantį traukin...

  • Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą
    Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą

    Uostamiestyje aiškinamasi, kaip ateityje pasikeis Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Šiuo metu jau įvertinti šiai sankirtai tenkantys transporto srautai, analizuojama, kuria kryptimi geriausia statyti estakadą. ...

    5
  • „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms
    „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms

    Veržlumas, spartus augimas ir darni komanda – tai vieni pagrindinių sėkmingą įmonę apibūdinančių veiksnių. Tačiau net ir pasiekus užsibrėžtus tikslus bei tapus vienais stipriausių savo sektoriuje, svarbu neužmigti ant laurų – ypa...

  • Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija
    Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija

    Daugiau nei prieš dešimtmetį gimusiems uostamiesčio planams sutvarkyti du Klaipėdos piliakalnius pagalius į ratus kiša biurokratiniai procesai. Viliamasi, kad šiemet pagaliau pavyks žengti Purmalių ar Žardės piliakalnių sut...

    3
  • Po poros skyrybų – šuns dalybos
    Po poros skyrybų – šuns dalybos

    Buvę mylimieji, planavę bendrą gyvenimą ir vos nežengę prie altoriaus, net ir praėjus dvejiems metams po išsiskyrimo negali pamiršti nuoskaudų. Visą šį laiką pora bylinėjasi ne dėl ko kito, o dėl šuniuko. Mielas ir bra...

    6
  • Klaipėdos mieste šalins griuvenas
    Klaipėdos mieste šalins griuvenas

    Klaipėdoje ketinama nugriauti keletą menkaverčių ir prastos būklės pastatų. Specialistų teigimu, vieni statiniai kelia pavojų žmonėms, o kitų vietoje ateityje turėtų atsirasti nauji objektai. ...

    4
  • Laukia etatų mažinimo vajus
    Laukia etatų mažinimo vajus

    Valstybės tarnautojai ir viešojo administravimo institucijos su nerimu laukia struktūrinių permainų, po kurių dalis savivaldybių darbuotojų neteks pareigų. Bus naikinami poskyriai, o mažieji skyriai jungiami. ...

    18
  • Turgavietei – milijoninės investicijos
    Turgavietei – milijoninės investicijos

    Skaičiuojama, kad Senojo turgaus aikštės ir jos prieigų tvarkybos darbams daugiau nei 2 mln. eurų nepakaks. Tikimasi gauti dar pusę milijono. ...

    2
  • Politikai ragino atsikratyti mokesčių
    Politikai ragino atsikratyti mokesčių

    Klaipėdos politikai vakar skambiai minėjo Laisvės nuo mokesčių dieną. Išsišokėlių elgesys sulaukė ir užsieniečių dėmesio. ...

    13
  • Menų akademijos bendruomenė stojo prieš krepšelių mažinimą
    Menų akademijos bendruomenė stojo prieš krepšelių mažinimą

    Klaipėdos universiteto Menų akademijoje pastaruoju metu tvyro slogios nuotaikos. Tvirtinama, kad aukštojo mokslo reforma visiškai numarins menus – šiemet visai akademijai skirti tik keturi studijų krepšeliai. ...

    6
Daugiau straipsnių