Milijonus kainavę dviračių takai Klaipėdos centre kelia nepasitenkinimą

Dviračių takas Herkaus Manto gatvėje nuo Liepų gatvės iki Lietuvininkų aikštės buvo įrengtas 2004 metais ir kainavo 6 mln. litų.

Jį buvo privaloma nutiesti, nes savivaldybė dar 2000 m. pasitvirtino specialų planą - dviračių takų schemą Klaipėdos mieste, kurioje ir buvo numatyta, kad dviratininkai jiems skirtais takais turi turėti galimybę važiuoti ir Herkaus Manto gatvės šaligatviais.

2004 metais buvo pradėta Herkaus Manto gatvės rekonstrukcija nuo Liepų iki S.Daukanto gatvės. Rekonstruojant gatvę buvo numatyta pakeisti ir šaligatvių dangą. Tuomet ir nuspręsta, kad joje reikia pakloti skirtingų spalvų trinkeles ir raudonų plytelių juostą paskelbti dviračių taku.

Vėliau buvo atliekama ir Herkaus Manto gatvių rekonstrukcija nuo S.Daukanto gatvės iki viaduko. Kadangi vienas etapas jau buvo baigtas, nuspręsta, kad ir kita gatvės dalis turi atrodyti taip pat - skirtingų spalvų trinkelių šaligatvių danga, kad atsirastų dviračių takas.

Herkaus Manto gatvę rekonstravo bendrovė „Klaipėdos keliai“. Jai savivaldybė už visus darbus sumokėjo apie 6 mln. litų.

Kai važinėti naujais nutiestais dviračių takais buvo pakviesti dviratininkai, jie iškart pareiškė, kad taip įrengti takai yra neracionalūs. Dviratininkai kvietė atsakingus savivaldybės valdininkus sėsti ant dviračių ir pabandyti išlaviruoti tarp praeivių, tačiau tokiu kvietimu klerkai nepasinaudojo. 

Beje, dviračių takai Herkaus Manto gatvėje nėra Europos Sąjungos pinigais finansuoto projekto „Klaipėdos žaliakelis“, kai per miesto žaliuosius plotus buvo nutiesta per 17 kilometrų dviračių ir pėsčiųjų takų, dalis.  

Dviračių takas nuo Senojo Turgaus iki Turgaus gatvės buvo įrengtas rekonstruojant Tiltų gatvę. Ruože tarp Danės gatvės ir Turgaus gatvės dviračių tako oficialiai iki šiol nėra.  


Šiame straipsnyje: dviračių takas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių