Mokyklos tiltu - be apribojimų, o kaip bus su Biržos tiltu?

Judėjimo Mokyklos tiltu jau nebetrikdo greitį ribojantys ženklai, tačiau netrukus gali būti uždrausta judėti Biržos tiltu.

Nors Mokyklos viaduko rekonstrukcija buvo baigta pernai gruodį, iki šios savaitės juo buvo galima važiuoti vos 30 kilometrų per valandą greičiu.

„Policininkai jau įvertino viaduko būklę ir leido nuimti greitį ribojančius ženklus, nes esą eismo saugumui leidimas važiuoti greičiau netrukdys“, - teigė savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda. Todėl dabar Mokyklos viduku galima važiuoti 50 kilometrų greičiu.

Tačiau Mokyklos viadukas po rekonstrukcijos dar nėra pripažintas tinkamu naudoti, nes jo neapžiūrėjo ir neįvertino valstybinė komisija. Prašymas ją sudaryti iš savivaldybės Teritorijų planavimo ir valstybinės statybos priežiūros inspekcijai iškeliavo pirmadienį. Viliamasi, kad komisija bus sudaryta ir viaduką pripažins tinkamu naudoti iki balandžio pabaigos. Apie dvejus metus vykusi Mokyklos viaduko rekonstrukcija kainavo bemaž 11 mln. litų.

Visiškai neberibojant eismo ir greičio Mokyklos viaduku, bus sprendžiama, kaip kontroliuoti vairuotojus, važiuojančius per Biržos tiltą. Iki šiol juo buvo leidžiama važiuoti visiems, kurie Tiltų gatve nori patekti iki Turgaus gatvės.

„Nors per Biržos tiltą leidžiama važiuoti tik 30 kilometrų per valandą greičiu, tačiau tokio draudimo niekas nepaiso. Pats stebėjau, kaip vairuotojai per tiltą lekia dvigubai greičiau. Tai tiltui kenkia, jau ėmė trūkinėti kai kurios siūlės, todėl reikia spręsti šią problemą“, - aiškino L.Dūda.

Jo teigimu, greičiausiai Biržos tiltu iš viso bus draudžiama važiuoti. Juo galės judėti tik visuomeninis transportas ir senamiestyje gyvenamąją vietą deklaravę gyventojai.

„Toks draudimas galiojo ir anksčiau. Jis buvo panaikintas, kai buvo draudžiamas ir ribojamas eismas Mokyklos viaduku. Kadangi dabar juo galima važiuoti, galbūt reikia riboti eismą Biržos tiltu“, - svarstė L.Dūda.

Dar viena svarstoma priemonė, kaip apsaugoti Biržos tiltą, - jo prieigose įrengti greičio slopinimo kalnelius.

L.Dūdos teigimu, šiuo metu tariamasi su projektuotojais, kaip pašalinti Biržos tiltui greitį mėgstančių vairuotojų padarytus nuostolius.

Biržos tiltas buvo rekonstruotas 2007 metais. Darbai kainavo daugiau nei 6 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų
    Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų

    Šiuo metu Vyriausybėje derinamos Vidaus vandens transporto kodekso pataisos, kurios Lietuvoje iš esmės pakeis požiūrį į vėju varomus laivus. ...

    2
  • Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške
    Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške

    Jūrų kapitonas Juozas Liepuonius kolegoms iš Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos jau perdavinėja linkėjimus iš karštų taškų Viduržemio jūroje ir Afrikos pakrantėje. ...

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    2
  • Upė parodė savo jėgą
    Upė parodė savo jėgą

    Savaitgalį įsmukusi Danės krantinė atvėrė nepamatuotas žmogaus ambicijas. Sovietmečiu upę iš abiejų krantų susiaurinus 4–6 metrus, nepaskaičiuota, kad ilgainiui jos srovė silpniausioje vietoje vis tiek pralauš krantinę. Taip i...

    2
  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    7
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

  • Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia
    Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia

    Krovos verslo sąlygų gerinimas Malkų įlankoje apims ir Klaipėdos konteinerių terminalo pirso pertvarkymą. ...

  • Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija
    Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija

    Elektromobilius Klaipėdoje bus galima įkrauti nemokamai. Tokiam siūlymui pritarę uostamiesčio politikai nuogąstavo, kad, norint pasinaudoti miestui priklausančiomis stotelėmis, reikės turėti savivaldybės išduotą kortelę. Tai esą bus nepato...

    3
  • Amatininkus atleido nuo rinkliavos
    Amatininkus atleido nuo rinkliavos

    Kruizinius laivus pasitiksiantiems bei Joninių ir tarptautinio nematerialaus kultūros paveldo festivalio "Lauksnos" mugėse prekiausiantiems amatininkams neteks mokėti vietinės rinkliavos. Viliamasi, kad tai padės į miestą pakviesti geriausius...

  • Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės
    Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės

    P.Lideikio gatvės gale, ties posūkiu į Pamario gatvę dirbantys kelininkai, vietos gyventojų manymu, pluša per lėtai. Transporto žiedą rengianti bendrovė ir jos darbą kontroliuojantys valdininkai įsitikinę – čia viskas gerai. ...

    4
Daugiau straipsnių