Naujas autobusas Klaipėdoje važinės tik savaitę

Klaipėdiečiai nuo antradienio miesto gatvėse gali išvysti naują autobusą. Tačiau juo keleiviai bus vežiojami tik savaitę, nes jo kaina vežėjams kol kas neįkandama.

Važinėjo Lione

Prancūzijoje vos prieš metus pagamintas suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas maršrutinis autobusas „Irisbus Citeli“ yra atvarytas iš Liono. Jis į Klaipėdą atriedėjo iš Vilniaus, kur buvo bandomas apie savaitę.

„Tik Vilnius ir Klaipėda turi suspaustų gamtinių dujų kolonėlės, todėl šiuose miestuose ir vyksta autobuso bandymai“, - teigė bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ eksploatacijos direktorius Gintautas Mackevičius.

Naujasis autobusas yra ne tik ekologiška transporto priemonė, bet pasižymi ir kitais privalumais. Jo salone ir keleiviams, ir vairuotojams yra įrengti kondicionieriai. Autobusas pritaikytas vežti neįgaliuosius, nes yra specialus nuleidžiamas takelis, kuriuo į autobusą galima įvažiuoti vežimėliu.

Kursuos keturiais maršrutais

Bandomasis prancūziškas autobusas kursuos 1, 5, 10 ir 12-uoju maršrutais.

„Keleiviai juos bus vežami kaip ir mums priklausančiais autobusais, nes naujajame įrengėme komposterį, tad bus galima pažymėti bilietėlius. Galios ir elektroniniai bilietai. Į naują autobusą keleiviai taip pat bus įleidžiami tik pro priekines duris“, - aiškino G.Mackevičius.

Nuo rugpjūčio pradžios Klaipėdos gatvėmis važinėjo dar vienas bandomasis maršrutinis autobusas – čekiškas „Irisbus Crossway LE“.

„Atsiliepimai apie jį patys geriausi ir iš keleivių, ir iš vairuotojų“, - tikino eksploatacijos direktorius.

Tačiau paklaustas, ar „Klaipėdos autobusų parkas“ įsigis nors vieną autobusą, kuriuos nemokamai siūlo išbandyti jų gamintojai, pašnekovas neslėpė, jog kol kas apie tai negali būti nė kalbos.

„Čekiško autobuso, naudojančio dyzelinį kurą, kaina yra apie 120-130 tūkst. eurų (apie pusė milijono litų), prancūziškas – dar brangesnis. Įmonė tikrai neturi tiek pinigų“, - atviras buvo G.Mackevičius.

Autobusams – po 18 metų

Jis patikino, jog atnaujinti autobusų parką yra būtina, nes dabar miesto gatvėmis kursuoja 16-18 metų senumo transporto priemonės, kelios naujesnės pagamintos prieš 13 metų.

G.Mackevičiaus teigimu, yra šiokia tokia viltis, jog Klaipėdoje pradės važinėti nauji ekologiški autobusai. Vyriausybė esą didiesiems miestams skirs 88 mln. litų vystyti ekologišką transportą. Tačiau pinigai bus skirti ne tik nusipirkti naujų autobusų, bet ir vystyti, pavyzdžiui, dviračių takus. Kiek pinigų iš tų 88 mln. litų atiteks Klaipėdai, kol kas neaišku.

„Manau, kad vienintelė galimybė atnaujinti autobusų parką yra ES parama. Logiškiausia būtų pirkti suspaustomis gamtinėmis dujomis varomus autobusus, nes toks kuras kainuoja pigiau“, - nuomonę reiškė eksploatacijos direktorius.

Šiais metais uostamiestyje turėtų būti išbandyti dar du nauji autobusai – dujomis varomos Lenkijoje ir Švedijoje pagamintos transporto priemonės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė
    Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė

    Šeštadienį Danės skvere, priešais burlaivį „Meridianas“, šalia upės stop juosta atitvertas keliolikos metrų ruožas. Pėstiesiems ir dviratininkams šia krantine vaikščioti pavojinga, nes ji įgriuvo. ...

    37
  • Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas
    Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas

    Mediniai smagračiai, korpusas ir visos kitos detalės – taip pat iš medžio. Tai – kol kas vienintelis Lietuvoje medinis švytuoklinis veikiantis laikrodis. Jo meistras Vytautas Brazauskas – ne profesionalus laikrodininkas, bet ...

    1
  • Palanga skelbia vasaros sezono pradžią
    Palanga skelbia vasaros sezono pradžią

    Šį savaitgalį Palanga skelbia vasaros sezono pradžią. Nors oras ir ne itin šiltas, tačiau saulėtas, bet žmonių dar ne tiek, kiek norėtųsi kurorto šeimininkams. J.Basanavičiaus gatvė neperpildyta, o ir visur kitur saikingai ramu...

    3
  • Palanga šiemet žada daug naujovių
    Palanga šiemet žada daug naujovių

    Šiemet Palangos svečių laukia daug naujovių. Penktadienį atidaryta istorinė grafų Tiškevičių alėja – tik vienas iš tris dienas truksiančios kurorto šventės akcentų. ...

  • „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovui – griežtas papeikimas
    „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovui – griežtas papeikimas

    Penktadienį griežto papeikimo sulaukė į teisėsaugos akiratį patekęs „Lietuvos geležinkelių“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ vadovas Julius Mikšys. Tai BNS pranešė „Lietuvos geležinkelia...

    6
  • Radinys jūros dugne sukėlė sumaištį
    Radinys jūros dugne sukėlė sumaištį

    Vokiečių žurnalistės ir nardytojos Sabine Kerkau socialiniame tinklalapyje paviešintos fotografijos apie netoli Lietuvos teritorinės jūros ribos dugne aptiktą laivo varpą suglumino vietos mokslininkus ir paveldosaugininkus. Sunerimta, kur dingo ...

    11
  • Vasarą keliuose išbandymų netrūksta
    Vasarą keliuose išbandymų netrūksta

    Vasara – atostogų metas. Tai jaučiame ir kelyje. Vairuotojai ir prie vairo yra labiau atsipalaidavę, galvoja apie poilsį, kuris jų laukia, arba mielai prisimena atostogų dienas, praleistas pajūryje. Tačiau atostogauti prie vairo – nevalia. ...

  • Miestas atidavė sporto salę
    Miestas atidavė sporto salę

    Valstybės žinion atiduota Melnragėje stovinti sporto salė. Už šį objektą uostamiestis iš bendrovės "Klaipėdos nafta" gaus nemenką kompensaciją. ...

    3
  • Neįgalaus benamio vieta – šiukšlyne?
    Neįgalaus benamio vieta – šiukšlyne?

    Prie atliekų konteinerio daugiabučio kieme guolį sau susisuko kojų neturintis benamis. Vaizdas šokiravo klaipėdiečius, kurie ėmė skambinti bendruoju pagalbos telefonu 112. Nelaimėliu tarnybos pasidomėjo tik praėjus gerokai laiko po šio...

    16
  • R. Vaišvila: mažesnė tikimybė nepražilti
    R. Vaišvila: mažesnė tikimybė nepražilti

    Klaipėdos "Naftos-Uni-Akvaservis" komandos vyriausiasis treneris Rytis Vaišvila žodžių į vatą nevynioja. Anot jo, geriau būti žaidėju nei treneriu, taip mažesnė tikimybė pražilti. Kovoti su įtampa buvusiam Lietuvos rinktinės kre...

Daugiau straipsnių