Nuo gruodžio Klaipėdoje – brangesni autobusų bilietai

Grįžti į straipsnį

Nina

Nina portretas
Tie politikai tegu patys vaziuoja savo autobusais,o ne brangina.

grazu

grazu portretas
pamazinti reisu skaiciu ? :D durneliai ten jie visai ... gal padidint kaip tik reiketu , nes laukiu tu autiku nezinia kiek

666

666 portretas
per lopus zmones patiria islaidas

westa

westa portretas
jei nutare svarstyti,tai zinok-didins. nera buve kitaip.

Albinas

Albinas portretas
Nieko nesuprantu...Pripirko dujomis varomų autobusų,nupigino jiems dujas,o bilietus brangina.Nei penki,nei devyni...

mister X

mister X portretas
Nesureguliavus tinkamai reisu,joks biletu branginimas neisgelbes.Autobusas pagamintas kad veziotu bent 30-40 keleiviu ,o ne 10-20 ,ypac iseiginemis dienomis ir vakarais.Keistai atrodo vakare autobusas su priekaba vezantis 5 keleivius.Nejaugi viesasis transportas toks turtingas.Gal kai kam tai naudinga.

15

15 portretas
15 – už, 6 – prieš. Taip politikai balsavo, kad nuo gruodžio 1 dienos autobusų bilietai pabrangtų.-------------- o kur buvo kiti posedzio metu? 15 is 41 nutare ir "basta"?

jd

jd portretas
Jauciu, kad ne vienas is dabartines tarybos autobusu nevazineja. Taip pat idomu kur dingo dar 20 musu isrinktuju???

VALERIJA

VALERIJA portretas
Buvo ejuojama, kad seni autobusai, neefektyvus degalų eikvojimas- nupirko padėvėtus, bet geresnio stovio. Taigi- tas lėmė bilietų pabrangimą. Sekanti motyvacija- žmonės- zuikiai, bent jau didelė jų dali. Iš tiesų- ne vieną ir ne du kartus teko matyti kaip jaunos mamos, paneles, vyrukai, mokiniai- netgi nemirktelėję praeina pro komposterius ir įžūliai apžvelgia sėdinčius vyresnio amžiaus žmones. Tai lyg savotiškas iššūkis- matote kaip mes galime elgtis? Neretai iš tikro kildavo įsiutis, kad mes vyresnio amžiaus žmonės esame padoriausi keleiviai- iš paskutiniųjų perkame ir atsižymime pravažiavimui skirtus talonėlius. Betgi buvo sugalvota gera išeitis- įlipimas pro priekines duris ir talonėlio atsižymėjimas prie vairuotojo įrengtuose komposteriuose. Kiek teko specialiai stebėti- nesimato vadinamųjų zuikių, o jei ir yra vienas- kitas, kuris įsigudrina į autobusą patekti ne pro priekines duris- tai tokiems pastabą duoda vairuotojas, o neretai ir keleiviai. Taigi , atrodytų , jog pažengtas didelis žingsnis ir šiandien niekas nenori pasakyti, kiek gi tomis priemonėmis padidėjo įplaukos. Taip pat ekonomija didelė turėjo susidaryti ir iš to, kad kontrolierių tapo žymiai mažiai. Jei per 2 mėnesių pasitaiko vienas patikrinimas- tai labai gerai. Ir šiandien, manyčiau priimtas kelių klerkų nutarimas padidinti bilietų kainas- niekaip negali būti skaitomas PATVIRTINTU. Pas mus labai papaarastai tie padidinimai buvo Taraškevičiaus valdymo metais. Tačiau su Grubliausko darbo pradžios žingsniais vylėmės, kad pasibaigė neapgalvoti ir būtinumu nepasverti sprendimai. Matomai moka verkšlenti tie, kas eilinį kartą prašo didinti mokesčius. O kokiomis krokodilo ašaromis turime verkti mes, paprasti žmonės, kurie ne visada galime sau leisti prabangą nuusipirkti talonėlį, kad su skaudančiomis kojomis galėtume pravažiuoti kelias stoteles. Patikėkite, kad 2 ar 3 stoteles mes pėdiname pėsčiomis, nes du talonėliai, skirti pravažiuoti į vieną pusę ir atgal- tai pusė kepaliuko duonos. Ponas mere, pagalvokite apie tai, kai eilinį kartą bus svarstomas klausimas apie kokios nors paslaugos įkainio didinimą.

as

as portretas
yra teke vakare autobuse vaziuoti vienai jauciausi kaip taxi tik kad didelis piko val i stotele suvaziuoja gal 4 autobusai tai paskutinis nuvaziuoja nepaemes keliaiviu neturi kantrybes laukt kol nuvaziuos pirmieji

G.P.

G.P. portretas
Valdžia pasakė, kad reikė mokėti ir mokėsite. Ir nesvarbu, kad mokesčiai/rinkliavos yra nepagrįstos ir naudingos mažoms grupėms žmonių kurie dažniausiai yra giminės ir artimieji tiems kurie tas kainas kelia.

Galerijos

Daugiau straipsnių