Oro linijas vilios lipdukai

Vilios ir naujienlaiškiais

Galimi skrydžių organizatoriai, E.Deltuvaitės teigimu, bus viliojami rinkodaros priemonėmis. Kitaip tariant, reklama bus svarbiausias ginklas, kuriuo septynios savivaldybės bandys prisikviesti oro linijas, kad šios savo lėktuvus iš Londono nukreiptų į Palangą.

Vykdant projektą bus nupirkta oro linijose Klaipėdos regioną viešinanti programa, jos teikėjas, pristatydamas šį kraštą, turės skirti prioritetą naujosios skrydžių krypties reklamai.

"Informacija apie naują skrydžių kryptį bus leidžiama avialinijos, vykdančios skrydžius, naujienlaiškiuose, žurnaluose, tinklalapiuose", – vardijo skyriaus vedėja.

Taip pat numatoma ir daugiau esą skrydžių organizatorius viliosiančių bei naujos krypties maršrutą užtikrinsiančių priemonių: reklama ant elektroninių skrydžių bilietų, lankstinukai, skrydžių žurnalai sėdynių kišenėse.

Paslaugos teikėjus paakinti organizuoti naująją kryptį turėtų net ir specialūs reklaminiai lipdukai ant sėdynių atlošų bei garsiniai pranešimai.

Pačios kompanijos nesiveržia

Nors jau kelerius metus "Klaipėdos regiono" savivaldybėms nepavyksta įgyvendinti užsibrėžto tikslo, tačiau panašu, kad šiemet miestų svajonė gali virsti realybe.

Palangos oro uoste su potencialiais skrydžių organizatoriais derinamos naujosios krypties sutarčių sąlygos.

"Naujos skrydžių krypties į ir iš Londono atsiradimo galimybė yra labai reali. Reikalai nuo kalbų jau perėjo į veiksmų lygį", – konstatavo įmonės "Lietuvos oro uostai" Palangos oro uosto direktorius Marius Gelžinis.

Pašnekovo teigimu, šiuo metu galimybe žmones skraidinti maršrutu Palanga–Londonas–Palanga jau domisi maždaug penkios bendrovės. Skaičius svyruoja, mat kai kurios bendrovės tai susidomi, tai atmeta galimybę savo orlaivius kelti ir leisti ant pajūrio oro uosto tako.

"Nepasakyčiau, kad tai didelis skaičius. Be to, šios derybos prasidėjo daugiau mūsų kartu su savivaldybėmis, o ne pačių skrydžių organizatorių iniciatyva", – pripažino M.Gelžinis.

Skrydžius žada šiemet

Kada kurorto oro uoste nusileis pirmasis lėktuvas iš dar neseniai Lietuvos emigrantų sostine tituluoto Londono, tiksliai nežinoma.

Vis dėlto Palangos oro uosto direktorius patikino, jog derybos žada vaisių.

"Vis tiek mes kalbame apie šiuos metus", – pabrėžė pašnekovas.

Planuojama, kad dar šiemet atsirasiančiu naujuoju maršrutu lėktuvai kursuos 2–4 kartus per savaitę.

Tikslesni naujų skrydžių parametrai dar derinami, todėl kokio dydžio ir ar prabangūs lėktuvai kils bei leisis Palangoje, paaiškės vėliau.

Šiuo metu pajūrio oro uoste orlaiviai kyla ir leidžiasi trimis maršrutais. Iš Palangos galima skristi į Oslą, Rygą bei Kopenhagą. Iš šių miestų taip pat galima grįžti ir atgal į vieno populiariausių Lietuvos kurortų oro uostą.

"Vasarą dar prisideda užsakomieji skrydžiai", – paaiškino M.Gelžinis.

Pašnekovas atskleidė, kad šiuo metu su kai kuriais skrydžių organizatoriais kalbama ir dėl kitokių maršrutų, tačiau šiose kalbose kol kas konkretumo nedaug, todėl detalių Palangos oro uosto direktorius atskleisti nepanoro.

Komentaras

Romena Savickienė

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė

Bet koks judesys, susijęs su Palangos oro uostu ir nepriklausomai nuo maršruto krypties, yra labai laukiamas. Jau daug metų nėra užtikrinamas efektyvus ir pakankamas šio regiono pasiekiamumas. Kelionės į šį kraštą yra nepatogios dėl skrydžių laiko arba jos labai brangios. Akivaizdu, kad šiuo metu esantys keli reisai – nepakankama pasiūla. Būtent todėl Klaipėda praranda nemažai turistų, kurie galėtų atvykti oro transportu. Dauguma žmonių pasilieka Vilniuje arba Kaune. Šiuo metu daugiausia turistų miestą pasiekia laivais arba automobiliais. Dėl menko skrydžių maršrutų skaičiaus Klaipėda praranda dalį konferencinio turizmo, jam plėtoti nesudaroma pakankamai galimybių. Žmogus iš Amsterdamo į Lietuvą skrenda kelias valandas, suprantama, kad atvykęs jis atsisako keturias valandas trunkančios kelionės iš Vilniaus į Klaipėdą. Atvykėlis verčiau pasilieka Vilniuje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ąec

ąec portretas
kol ši valdžia bus - nieko gero nesulauksit, ne jūs jai rūpit

Tas Palangos oro uostas

Tas Palangos oro uostas portretas
tikra Prieblandos zona.Viskas nematoma ir neįžiūrima.Ta prasme: lygtai yr-lyg tai nėr..Pradedant skeletais glūdinčiais gausiose spintose, pora-trejetu galingų smauglių drybsančių po lovomis,geitai nepastebimai šmėžuojančiais goblinais su lagaminėliais kreivose rankose ir medžiojančiais, išalkusiais valdiškų girių vilkais akimirksniu sudraskančiais neatsargųjį.

Eksperimentai

Eksperimentai portretas
Kasmet po kelis kartus skraidau i Londoną ir atgal, iš Klaipėdos visada tenka važiuoti į Kauno oro uostą. Dažnai pasikalbu su lėktuvo pakeleiviais ir kitais emigrantais Anglijoje, kuriems būtų daug patogiau skristi į Palangą. Kodėl Klaipėdos savivaldybė nepadaro eksperimento ir įsitikina, kad tokie reisai bus pilni ir populiarūs ne tik tarp lietuvių, bet ir užsienio turistų? Jie eksperimentavo su eismu Pilies-Minijos gatvių žiedu ir Pilies tiltu, nors sveikai protaujančiam žmogui sprendimai jau akivaizdžiai badė akis be jokių eksperimentų. Jei savivaldybė nesugeba-nemoka-neturi sveiko proto priimti žmonių poreikius atitinkančius sprendimus ir nesugeba teisingai panaudoti skirtas lėšas, gal reikėtų eksperimento dėlei neišmokėti atlyginimo tiems atsakingų skyrių vadovams, kurie nedirba savo tiesioginio darbo tol, kol jie tik gražbyliaus apie sunkumus. O sumokėti tik tada, kai bus matomi jų darbo rezultatai. Gal jau laikas pagaliau rinkti merą su bent minimalia ūkininkavimo patirtim?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių