Palangoje ir Gargžduose neliks LESTO klientų aptarnavimo centrų

Lietuvos skirstomųjų tinklų operatorius bendrovė LESTO nuo balandžio 2 d. Palangos ir Gargždų klientų aptarnavimo centrų veiklą perkels į didesnius miestus.

LESTO Palangos klientų aptarnavimo skyrių perkelia į Kretingą, o Gargždų – į Klaipėdą.

Taip nuspręsta todėl, kad pastaraisiais metais dvigubai išaugo klientų, kurie naudojasi nuotoliniais aptarnavimo kanalais (savitarnos svetaine „Mano elektra“ ir klientų aptarnavimo telefonu 1802), skaičius, o elektros energijos vartotojų srautai LESTO klientų aptarnavimo centruose mažesniuose miestuose mažėja, 

Vieną mėnesį, nuo balandžio 2 d. iki balandžio 30 d., klientai aptarnavimo centruose, kurių veikla perkeliama, bus priimami vieną arba du kartus per savaitę. Atvykę į aptarnavimo centrą klientai bus mokomi naudotis įprastinėmis LESTO paslaugomis savitarnos svetainėje „Mano elektra“ arba telefonu 1802.

Pageidaujantys specifinių paslaugų, pavyzdžiui, prijungti savo elektros įrenginius prie LESTO elektros tinklų, padidinti (sumažinti) elektros įrenginių leistinąją naudoti galią, pasirinkti nepriklausomą elektros energijos tiekėją, taip pat bet kuriais kitais klausimais, klientai gali kreiptis į bet kurį LESTO klientų aptarnavimo centrą.

Didžiajai daliai darbuotojų, dirbusių perkeliamuose klientų aptarnavimo centruose, pagal galimybę siūlomos kitos, jų kvalifikaciją atitinkančios, laisvos pareigybės bendrovėje.


Šiame straipsnyje: Lestoelektra

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių