Palangos oro uostas rengiasi atnaujinti kilimo taką

  • Teksto dydis:

Palangos oro uostas rengiasi rekonstrukcijai. Bendrovei „Sweco Lietuva“ patikėta už 160 tūkst. eurų parengti projektą, pagal kurį bus atnaujintas orlaivių kilimo ir tūpimo takas, riedėjimo takai, viso oro uosto danga.

„Kad galėtume tinkamai pasiruošti šiai rekonstrukcijai, pasirašėme sutartį su „Sweco Lietuva“, ji atliks nemažai pasirengimo darbų, pavyzdžiui, oro uosto infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengs priešprojektinius siūlymus, taip pat techninius projektus“, – BNS teigė Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas.

Pasak jo, darbus oro uoste planuojama pradėti 2020–2021 metais.

„Po rekonstrukcijos Palangos oro uostas iš esmės nesikeis – mūsų tikslas yra atnaujinti infrastruktūrą, nes nuo jos geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumas“, – sakė A. Daujotas.

Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos oro uostai trejų metų trukmės sutartį su „Sweco Lietuva“ pasirašė sausio 14 dieną, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.

Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas –1996 – 1997 metais.

Praėjusių metų vasarą Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis BNS teigė, kad atnaujinus taką, Palangos oro uostas galėtų aptarnauti daugiau skrydžių.

Šiuo metu iš Palangos galima pasiekti Rygą, Oslą, Kopenhagą ir Londoną, o vasarą – Minską, Varšuvą, Kijevą, Sankt Peterburgą, Maskvą ir Glazgą.

Oro uostas pernai aptarnavo beveik 5 tūkst. skrydžių. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Emigrantas

Emigrantas portretas
Klaipedoje ir visam vakarų regione sumazėjo gyventojų skraidyti nebėra kam, kam mazai Lietuvai trys oro uostai, Liepojos oro uostas šalia, galingas Rygos oro uostas taip pat, statyti galinga oro uostą Kaune, valstybė nesugeba suremontuoti magistralinio kelio į Palangą, tačiau taško lėšas menkaverčio oro uosto ir jo infrastruktūros gaivinimui. Išspręskite susisiekimą keliais ir tik po to kilkite į orą.

Marius

Marius portretas
Vakarų regionui oro uostas yra būtinas ir būtų dar geriau, jeigų atsirastų daugiau skrydžių. Gaila, kad valstybė yra nusisukusi nuo Palangos oro uosto, o visas lėšas meta į Vilniaus ir Kauno oro uostus, bet jie vienas kito nutolę vos 100km.. O Palangos oro uostas gali aptarnauti visą vakarų regioną, net dalį latvijos piliečių, tad turėtų būti skirtas didesnis dėmesys Palangos oro uostui !

Armėnas

Armėnas portretas
tik išrinkus kitą merą bus įveikti nesklandumai
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių