Pavasarį į Pamario gatvę vėl sugrįš darbininkai

Netrukus prasidės kitas Pamario gatvės iki pat miesto teritorijos ribos rekonstrukcijos etapas. Teigiama, kad, vykstant darbams, eismas šiame ruože bus reguliuojamas taip, kad nesudarytų problemų prie jūros vykstantiems žmonėms. Iš viso projektas atsieis 5,7 mln. eurų.

Darbai – jau pavasarį

Klaipėdos miesto savivaldybėje antradienį pasirašyta Pamario gatvės rekonstrukcijos darbų sutartis. Tai tęstinis projektas, siekiant pagerinti infrastruktūrą prie jūros keliaujantiems klaipėdiečiams ir miesto svečiams.

Pernai buvo įrengtas vadinamasis turbožiedas P.Lideikio, Pamario, Audros gatvių sankryžoje, netrukus darbai persikels kiek tolėliau jūros link.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas aiškino, kad po remonto gatvė pasikeis neatpažįstamai.

"Iki šiol Pamario gatve einantis kelias buvo labai siauras, jame nuolat susidarydavo spūstys, o dabartinė būklė nebeatitiko šiuolaikinių kelių standartų, transporto srautų ir jais vykstančių žmonių poreikių. Kelyje buvo gausu skersinių ir išilginių įtrūkų, provėžų, duobių, jo dangos kraštai ir kelkraščiai yra nutrupėję, o pati kelio danga taisyta pavieniais asfaltbetonio lopais. Tačiau situacija pasikeis kardinaliai", – teigė sutartį su darbų rangovu pasirašęs S.Budinas.

Darbus numatoma pradėti jau šį pavasarį, jie truks apie dvejus metus.

Kainuos mažiau nei planavo

Skaičiuojama, kad projektas atsieis 5,7 mln. eurų, jis finansuojamas trijų šaltinių – Klaipėdos savivaldybės, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos.

"Nors planavome šiek tiek didesnę sumą, pavyko gauti gana patikimą rangovą, kuris sutiko darbus įgyvendinti už mažesnę kainą", – teigė S.Budinas.

Rekonstrukcijos projektas apims šiaurinėje Klaipėdos dalyje esantį strategiškai svarbų 4,2 kilometrų kelio ir jį supančios infrastruktūros ruožą nuo Pirmosios Melnragės Lideikio žiedinės sankryžos iki Klaipėdos miesto ribos. Kelio rekonstrukcijos darbai bus vykdomi trimis etapais.

Teks kirsti medžius

Siekiant Melnragės, Girulių ir Karklės gyventojams bei pajūrio svečiams sukelti kuo mažiau nepatogumų, darbai numatomi vienu metu tvarkant tik vieną tam tikro kelio ruožo juostą, eismui paliekant kitą kelio juostą.

Projekto metu didelis dėmesys bus skiriamas ne tik kelio dangai, bet ir jį supančiai infrastruktūrai atnaujinti bei išplėsti. Numatoma atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takus, gatvės apšvietimą, suoliukus ir 12 autobusų stotelių paviljonų – po šešias stoteles vienoje kelio pusėje.

Taip pat bus įrengtos papildomas automobilių stovėjimo aikštelės bei elektromobilių krovimo stotelė.

Didžioji projekte numatyta automobilių stovėjimo aikštelė galės sutalpinti apie 580 mašinų.

Tiesa, dėl šio patogumo, pasak Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, teks iškirsti didelį plotą pajūrio medžių. Tikslaus skaičiaus vedėjas pasakyti negalėjo.

Dėl nepatogumų informuos

Pasak šiuos darbus atliksiančios įmonės "Lemminkainen Lietuva" generalinio direktoriaus Jono Davidavičiaus, projekto metu taip pat bus atnaujinamas lygiagrečiai kelio einantis vaizdingas pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Juo dviratininkams keliauti bus patogiau.

"Šiuo keliu vyksta itin intensyvus transporto priemonių eismas – juo nuolat keliauja Melnragės, Girulių, Karklės gyventojai, taip pat jį renkasi pajūrį lankantys svečiai. Todėl po rekonstrukcijos kelias taps ne tik gerokai patogesnis, bet ir saugesnis gyventojams, tikimės, kad tai padės sumažinti spūstis. Per daugiau nei 40 metų kelio būklė neatitinka šiuolaikinių saugumo standartų bei gyventojų poreikių, todėl jo atnaujinimo darbus buvo būtina planuoti kuo skubiau", – tikino J.Davidavičius.

Eismo schema remonto metu dar derinama. Esą veikiausiai eismas bus reguliuojamas šviesoforais.

Direktorius patikino, kad, prireikus trumpam uždaryti visą kelią, žmonės bus įspėjami iš anksto.

Preliminariai skaičiuojant, darbai bus baigti 2019-aisiais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Danielius

Danielius portretas
Kada pagaliau galėsime normaliu keliu važiuoti į KALOTĘ. Vos įsukus,kai atšyla ,orai- telkšo didžiulė bala,kurią net ne visi automobiliai gali įveikti.Pats kelias-labai siauras ir pavojingas ne tik pėstiesiems,bet ir važiuojantiems mašina.Pats kelias - nuolat duobėtas. Karklėjė , Melnaragėje ,Giruliuose tiek įdėta pastangų o šis kelias-niekam nerūpi.

123

123 portretas
Prie ko cia giruliu turtuoliai.. Kelias tikrai prastos bukles, auto srautai pamario gatveje tikrai dideli- visa klaipeda ir miesto sveciai prie juros vaziuoja. Senai laikas. Klausimas tik kaip susitvarkys su kamsciais..

to Klp

to Klp portretas
Tu pamišėli negali nekomentavęs gyventi?
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių