Perkėloje vis dar stringa varteliai

Senoji perkėla – pėsčių ir dviračiais pasivažinėti po Smiltynę norinčių klaipėdiečių vartai į ramybės oazę. Kad būtų galima paprasčiau ir greičiau patekti į keltą, sugalvota elektroninė bilietų pardavimo ir nuskaitymo sistema. Tik ji vis dar stringa. Tokie nesklandumai tęsiasi ne pirmus metus.

Pradėjo auklėti klientus

Kasmet į Smiltynę, kur yra gražiausi ir švariausi Klaipėdos paplūdimiai, o miškuose – puikūs dviračių takai, plūsta tūkstančiai žmonių. Daug jų į keltą įsiveža dviračius.

Neseniai jaunas klaipėdietis Ričardas pasipiktino negalėjęs be fizinės darbuotojo pagalbos patekti į keltą.

Jaunas vyras bilietą įsigijo automate. Vaikinas gerai pamena paspaudęs mygtuką, kuris žymi perkamą keleivio su dviračiu bilietą.

Ratuoti žmonės paprastai rikiuojasi prie kairėje pusėje įrengtų vartelių, mat simboliai žymi, jog būtent čia galima eiti su dviračiais.

Tuo pačiu metu prie vartelių priėjo ir moteris su dviračiu. Vaikinas bandė laimę kišdamas savo bilietą prie vieno skenuojančio prietaiso, moteris – prie gretimo. Aparatai nesuveikė, varteliai neatsidarė.

Tada garbaus amžiaus vyras, vilkintis "Smiltynės perkėlos" uniforma, pasisuko į šiuos du keleivius ir pareiškė, kad jie nusipirko ne tokius bilietus.

Beužsimezgantį kivirčą nutraukė Ričardas, jis padavė savo bilietą darbuotojui ir paprašė kuo greičiau įleisti. Darbuotojas panaudojo savo kortelę ir abu dviratininkai pateko į keltą.

Jaunas klaipėdietis piktinosi, kad su tokia netvarka susiduria ne pirmą kartą, be to, yra priverstas klausytis nepagrįstų priekaištų.

Taikosi ne į tuos vartus

Tokie nesusipratimai Senojoje perkėloje – kasdienybė.

Pernai "Klaipėda" jau rašė apie neveikiančius perkėlos vartelius. Tada sutrikimais piktinosi ne tik keleiviai, sunkiai tvardėsi ir "Smiltynės perkėlos" darbuotojai.

Įmonės administracija tada tikino, kad jau labai greitai, vos po kelių dienų elektroninė sistema bus sutvarkyta, ir keleiviai turėtų nebepatirti nepatogumų.

Praėjo metai, bet automatika vis tiek neveikia taip, kaip tikėtasi ją įdiegiant.

Įmonės "Smiltynės perkėla" atstovai tvirtino, kad daugiausia problemų kyla, kai žmonės su dviračiais, vaikiškais vežimėliais ar didesniu bagažu perka paprastus keleivio bilietus, o ne tuos, kuriuose papildomai nurodoma, ką jie vežasi.

"Tada atsiranda bėdų su turniketais. Bilietas, nurodantis, kad keleivis turi dviratį, atidaro tik vartelius, bet ne turniketus. Tad žmogus, skenuojantis jį turniketo skeneriu, to negali padaryti. Su ta pačia problema susiduriama, jei keleivis su dviračiu nusiperka paprastą bilietą ir bando praeiti pro vartelius. Kadangi su dviračiu pro turniketą praeiti neįmanoma, tad ir skenuoti bilieto ten net nėra galimybės", – paaiškino įmonės "Smiltynės perkėla" personalo vadybininkė Erika Vasauskienė, pavaduojanti generalinio direktoriaus padėjėją.

Ji teigė, kad bilieto kaina su dviračiu ar be jo yra ta pati, todėl keleiviai dažnai mano, jog nesvarbu, kurį bilietą nusipirks.

Skirtingi bilietai už tą pačią kainą parduodami ne tik todėl, kad būtų patogu eiti pėstiems ir važiuotiems bei vežimėlius turintiems keleiviams.

Kitas argumentas – tokiu būdu skaičiuojami perkelti dviračiai, nes už jų gabenimą per marias įmonė gauna kompensaciją, patys keleiviai už dviračių perkėlimą nemoka.

Atsiprašė visų klientų

Pasak įmonės atstovės, su sunkumais įveikiant turniketus susiduria ir įsigijusieji bilietą grupei, nes tokiu atveju įeiti galima tik pro vartelius, o turniketo skaitytuvas tokių bilietų nenuskaito.

E.Vasauskienė teigė, kad nesklandumų kyla ir tada, kai keleiviai nepastebi, jog bilietas nusiskenavo ir varteliai ar turniketas jau suveikė.

Jeigu pavėluota įveikti šias kliūtis, dar kartą bandydami skenuoti bilietą keleiviai nieko nepeša, nes sistema supranta, kad bilietas jau panaudotas, ir keleivio nebepraleidžia.

Pateikdama šiuos atsakymus, įmonės atstovė nepalietė klaipėdiečio Ričardo keliamos problemos. Tiesa, E.Vasauskienė pripažino, kad sistema nėra tobula, ypač kai keleivių srautai yra labai dideli.

"Atsiprašome keleivių už nepatogumus. Šiuo metu rengiamės rekonstruoti Naujosios perkėlos teritoriją ir joje ketiname pastatyti visai kitokio tipo turniketus ir praėjimo vartelius. Čia aiškiai matysis, kada bilietas yra nuskenuotas ir kada varteliai atsidaro. Kai rasime tinkamą techninį sprendimą, pritaikysime jį ir Senojoje perkėloje. Suprantame, kad esama trikdžių nuskenuojant bilietus, todėl keleiviams padeda įmonės darbuotojai, jie atsako į kylančius klausimus ir padeda praeiti pro vartelius ar turniketus", – patikino E.Vasauskienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Se

Se portretas
Dažnai keliuosi, tad galiu komentuoti. Aptarnavimo aparatai dažnai neveikia, pypsejimo garsas ausų būgnelius sprogdina, varteliai taip pat dažnai stringa ir streikuoja. Sėkmės direktoriui D. Butvydui važinėjantis su prabangiu įmonės Volvo limuzinu.

Nezabitauskas retrogradas

Nezabitauskas retrogradas portretas
Pasodinus po bobulę prie kiekvieno "turniketo", visi būtų laimingi. Kartais naujovės tik gadina gyvenimą.

Ita

Ita portretas
Tas pats yra ir naujoj perkeloj sistema nesusitvarko ,bet darbuotojai neturetu aukleti klientu
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių