Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • „Brexit“ padarinius švelnins ir DFDS
    „Brexit“ padarinius švelnins ir DFDS

    Artėjant kovui, kai Jungtinė Karalystė pasitrauks iš ES, atsiranda vis daugiau nerimo, kaip dirbs žemyninę Europą su britų sala jungiančios gausios jūrų keltų linijos. ...

    1
  • Vietoj tramdomųjų priemonių – akiniai
    Vietoj tramdomųjų priemonių – akiniai

    Tramdomieji marškiniai, kurie daugeliui vis dar asocijuojasi su sergančiųjų psichikos ligomis nuraminimu, jau seniai tapo muziejaus eksponatu. Psichiatrai ieško naujų būdų, kaip padėti įsiaudrinusiems pacientams. Vieną tokių priemonių ...

  • Vaizdo konferencijoms – moderni įranga
    Vaizdo konferencijoms – moderni įranga

    Nuo šiol Klaipėdos miesto savivaldybės atstovai į konferencijas vyks rečiau, mat savivaldybės administracijos direktoriaus kabinete diegiama moderni vaizdo transliavimo įranga. ...

    3
  • Kur dingo vaiko pinigai?
    Kur dingo vaiko pinigai?

    Vaikus auginantys klaipėdiečiai ėmė nerimauti iki šiol nesulaukę išmokų už vaikus. Kas mėnesį vaiko pinigai į tėvų ar globėjų sąskaitas įprastai subyra 10-ą mėnesio dieną. Vis dėlto, įpusėjus sausiui, išmokos jų vis ...

    11
  • Į Gdanską – užuojautos žodžiai
    Į Gdanską – užuojautos žodžiai

    Tragiška Gdansko mero Pawelo Adamowicziaus žūtis sukrėtė ir Klaipėdos vadovą Vytautą Grubliauską, kuris vos prieš kelias savaites su kolega iš kaimyninio uostamiesčio posėdžiavo ir bendravo Briuselyje. Iš Klaipėdos Gdans...

    7
  • Uostamiesčio gyventojams – nauja prievolė
    Uostamiesčio gyventojams – nauja prievolė

    Kai kuriems klaipėdiečiams šiukšlių rūšiavimas vis dar yra tikras iššūkis. Nepaisant to, Aplinkos ministerija žmonėms parengė dar vieną naujovę – nuo sausio 1-osios didesniuose šalies miestuose jau priv...

    20
  • Klaipėdos dieną – būgnai, deglai ir patriotizmas
    Klaipėdos dieną – būgnai, deglai ir patriotizmas

    Gausia šventine uostamiesčio jaunuomenės eisena su deglais paminėta Klaipėdos krašto diena. „Sausio 15-osios garbė – jaunimo maršą“ organizavę aktyvistai džiaugėsi, jog siekis Klaipėdos sukilimo ir prijungimo pr...

    5
  • Keičiasi neatlygintino perkėlimo į Kuršių neriją leidimų išdavimo tvarka
    Keičiasi neatlygintino perkėlimo į Kuršių neriją leidimų išdavimo tvarka

    Nuo sausio 1 dienos pasikeitė neatlygintino perkėlimo į Kuršių neriją leidimų išdavimo tvarka - nuo šiol sprendimą, kas turi teisę nemokamai keltis, priims nebe Neringos ir Klaipėdos savivaldybės, bet Lietuvos automobilių keli...

    2
  • Rinkimai Palangoje – be intrigos?
    Rinkimai Palangoje – be intrigos?

    Savivaldos rinkimuose Palangoje ketina dalyvauti šešios partijos ir du visuomeniniai rinkimų komitetai. Kurorto mero posto sieks keturi kandidatai, tačiau jau dabar manoma, jog antrojo turo, kaip ir per pastaruosius rinkimus, veikiausiai gali i...

    1
  • Vakarų Lietuvai – sniego spąstai
    Vakarų Lietuvai – sniego spąstai

    Antradienio rytą prasidėjęs smarkus snygius kai kuriuose Klaipėdos apskrities rajonuose nerimo iki pavakarių. Pranešama, jog ypač daug sniego iškrito Skuodo apylinkėse. ...

    3
Daugiau straipsnių