Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Galvos svaigimui diagnozuoti – naujos galimybės
    Galvos svaigimui diagnozuoti – naujos galimybės

    Galva gali apsvaigti ne tik iš meilės. Kai kurie žmonės su šia liga vargsta ne vienus metus. Naujos diagnostikos galimybės padeda greičiau ir tiksliau išsiaiškinti tikrąsias galvos svaigimo priežastis. ...

  • Prie parduotuvės Alksnynėje švirkštus išmetė narkomanai?
    Prie parduotuvės Alksnynėje švirkštus išmetė narkomanai?

    Alksnynės mikrorajone gyvenantys žmonės šiurpsta prie parduotuvės matydami besimėtančius panaudotus švirkštus. Didelės krūvos medicinos priemonių per savaitgalį aptiktos netgi du kartus. ...

    1
  • Talinas su atliekomis tvarkosi kitaip
    Talinas su atliekomis tvarkosi kitaip

    Vy­rau­ja nuo­mo­nė, kad es­tai iš tri­jų Bal­ti­jos vals­ty­bių yra ly­de­riai ko­ne vi­so­se sri­ty­se. Kaip jiems se­ka­si tvar­ky­tis su at­lie­ko­mis...

    1
  • Klaipėdos universitetas ieško rektoriaus
    Klaipėdos universitetas ieško rektoriaus

    Klaipėdos universitetas (KU) ieško naujo rektoriaus. ...

  • Šventę Palangoje sužlugdė pinigai?
    Šventę Palangoje sužlugdė pinigai?

    Palangos gimnazistai sukilo prieš kurorte įsivyravusias taisykles ir nusprendė boikotuoti abejotinas tradicijas. Primygtini siūlymai brandos atestatų šventės vakarėlį brangiai surengti tik "Auskos" viloje dalį gimnazistų įsiut...

    20
  • Kas teršia Pilies uostelį?
    Kas teršia Pilies uostelį?

    Jachtas ir mažuosius laivelius Pilies uostelyje laikantys laivininkai pastebėjo, jog po kiekvieno lietaus vanduo pasidengia naftos produktų plėvele. Įtariama, jog teršalai į vandenį patenka iš šalia esančios naujos automobilių sto...

    1
  • Dėl priaugintų nagų – pykčio audra Klaipėdoje
    Dėl priaugintų nagų – pykčio audra Klaipėdoje

    Grožio procedūros ne visada suteikia laimę. Tuo įsitikino ilgų nagų pirmą kartą įsigeidusi jauna mergina, kuri po prastai atlikto darbo pareikalavo gražinti pinigus, o jų neatgavusi paviešino istoriją feisbuke. Pati nagų meistrė vadino tai...

    29
  • Naujasis Klaipėdos logotipas sukėlė sumaištį
    Naujasis Klaipėdos logotipas sukėlė sumaištį

    Visą praeitą savaitę uostamiesčio visuomenė ūžė po to, kai buvo pristatytas naujasis Klaipėdos miesto ženklas. Žmones piktino ne tik jo kaina, bet ir dizainas, kuris esą nėra originalus. Valdininkų teigimu, palyginti su kitų miestų savivaldyb...

    13
  • Prasideda Irklavimo bazės modernizavimo darbai
    Prasideda Irklavimo bazės modernizavimo darbai

    Pirmadienį, liepos 16 d., pasirašyta rangos sutartis, pagal kurią bus modernizuojama Irklavimo bazė Klaipėdoje. Darbus, kurių metu bus atnaujinti administracinis ir gamybinis pastatai, juos pritaikant sporto paskirčiai, numatyta pradėti jau &scar...

    1
  • Ant dujų fabriko nusileido 15 tonų sveriantis stogas
    Ant dujų fabriko nusileido 15 tonų sveriantis stogas

    Liepų gatvėje esantis dujų fabrikas jau turi stogo konstruktyvą, kuris ant pastato buvo užkeltas ir pritvirtintas specialiu kranu. Kiek vėliau ant 15 tonų sveriančio pagrindo atsiras ir cinkuota skarda. ...

    6
Daugiau straipsnių