Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Siekia sistemos skaidrumo
    Siekia sistemos skaidrumo

    Išskirtinius atvejus dėl vaikų priėmimo į darželius Klaipėdoje nagrinėjanti speciali komisija rinkosi į posėdį aptarti įstaigose vis atsirandančių laisvų vietų. Tėveliai raginami būti budrūs, nes situacija keičiasi kone kasdien. ...

  • Prabanga virs košmaru?
    Prabanga virs košmaru?

    Išskirtinė vieta prabangiam būstui ne visuomet gali atnešti išsvajotą ramybę ir jaukumą. Marių gatvėje, prie žvejų uostelio, statomų kotedžų pardavėjai nutyli, jog netrukus naujus būstus įsigijusiems pirkėjams po langais ...

  • Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai
    Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai

    Premjeras Saulius Skvernelis prašo finansų ministro Viliaus Šapokos kreiptis į prokurorus, kad šie įvertintų bei panaikintų buvusio policijos komisariato bei žemės sklypo Palangoje pardavimo sandorį. ...

    9
  • Pradėjo projektuoti naują gatvę
    Pradėjo projektuoti naują gatvę

    Miesto valdžia nori panaikinti keliukus, kurie iš privačių namų eina tiesiai į magistralinę Liepojos gatvę. Lygiagrečiai su šia gatve žadama nutiesti gatvelę. ...

    4
  • Diskutavo ir apie bokšto atstatymą
    Diskutavo ir apie bokšto atstatymą

    Šiaurinės kurtinos – piliavietės gynybinio pylimo – atstatymo darbai artėja į pabaigą. Miesto valdžios atstovai diskutuoja, kokių veiksmų reikės imtis toliau. ...

    4
  • Spūstims mieste artinasi galas?
    Spūstims mieste artinasi galas?

    Ambicingas planas Minijos gatvėje įdiegti išmaniąją transporto srautus atpažįstančią įrangą, panašu, taps realybe. Darbus, kurie sutrumpintų laukimą prie šviesoforų, planuojama pradėti dar šiemet ir užbaigti iki kit...

    11
  • Aikštelėse pavojų kelia „drageriai“
    Aikštelėse pavojų kelia „drageriai“

    Gausiai iškritus sniegui ir pašalus, ekstremalių pojūčių ištroškę vairuotojai ieško vietų, kur galėtų "padraskyti" savo automobilius – "piešti" vadinamąsias saules, atlikti staigius m...

    20
  • „Kur pinigai, ten ir pavojai“
    „Kur pinigai, ten ir pavojai“

    Michailo Denisenkos pilna visur – jis kuria tekstus, koncertuoja, užsiima ekologine veikla, be viso to, dar budina uostamiesčio jaunimą iš letargo miego. Tačiau ne ką mažiau žavi ir kita jo pusė – įgimtas patriotizmas ir meilė savo...

    9
  • L. Karbauskienė: su vyru per rinkimus balsuojame skirtingai
    L. Karbauskienė: su vyru per rinkimus balsuojame skirtingai

    Lapių bendruomenės centro pirmininkei Laimai Karbauskienei likimas lėmė pastaruoju metu itin populiarią pavardę. Ir nors su "valstiečių" lyderiu Ramūnu Karbauskiu ponią Laimą išties sieja ne atsitiktinis sutapimas, o giminystės sai...

    9
  • Skubėkime pasidžiaugti žiema
    Skubėkime pasidžiaugti žiema

    Šį savaitgalį patartina išsiruošti į gamtą ir pasimėgauti žiemos malonumais, mat nuo kitos savaitės vidurio į pajūrį sugrįš lietūs ir žvarba. Gali būti, kad tai bus paskutinė proga šį mėnesį pasigrožėti &s...

    1
Daugiau straipsnių