Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klausėsi buvusių narkomanų išpažinčių
    Klausėsi buvusių narkomanų išpažinčių

    Iš narkotikų liūno išbridę klaipėdiečiai dalijosi savo patirtimi su visuomene. Priklausomybės atsikračiusių žmonių išpažinčių klausėsi ir specialistai, ir asmenų, kurie svaiginasi, artimieji. ...

  • Pliažuose renkamos nendrės – laukiama ir klaipėdiečių pagalbos
    Pliažuose renkamos nendrės – laukiama ir klaipėdiečių pagalbos

    Prižiūrėtojai pliažuose renka nendres, pagalius, kelmus, rąstus, kuriuos per žiemą į krantą išmetė jūros bangos. Į pagalbą kviečiami ir aktyvūs klaipėdiečiai, kuriems rūpi gamta. ...

  • Klaipėdos uostui – aukščiausias kruizinių laivų turistų įvertinimas
    Klaipėdos uostui – aukščiausias kruizinių laivų turistų įvertinimas

    Klaipėdos uostas rengiasi aktyviam kruizinių laivų sezonui. Šį sezoną uostamiestį aplankys rekordinis kruizinių laivų ir turistų skaičius. Vienos didžiausių pasaulyje kruizinių linijų „Royal Caribbean Cruise Line“ daryta apklau...

    1
  • „Klaipėdos naftai“ įteiktas „Transporto sektoriaus lyderės“ apdovanojimas
    „Klaipėdos naftai“ įteiktas „Transporto sektoriaus lyderės“ apdovanojimas

    Kovo 22 d. „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Verslo valdymas 2017“ Sektorių lyderių apdovanojimuose naftos ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorė KN (bendrovė „Klaipėdos nafta“) apdov...

    1
  • Į Turkiją – pasirašyti protokolo
    Į Turkiją – pasirašyti protokolo

    Miestų, su kuriais bičiuliaujasi Klaipėda, sąrašas gali pasipildyti dar vienu vardu. Draugauti su Lietuvos uostamiesčiu nori Mersinas, esantis Turkijoje. Vicemerė Judita Simonavičiūtė šią savaitę vieši šiame egzoti&scaron...

    2
  • Skatins prisidėti prie gatvių remonto
    Skatins prisidėti prie gatvių remonto

    Uostamiesčio valdžia bendruomenėms, gyventojams, kurie niekaip nesulaukia gatvių, šaligatvių, kiemų, kai kurių viešųjų erdvių remonto, nori sudaryti sąlygas patiems prisidėti prie darbų. ...

    1
  • Svajonių darbas „Google“ lietuvio nepakerėjo
    Svajonių darbas „Google“ lietuvio nepakerėjo

    Maža šalis – dideli protai. Šį posakį puikiai iliustruoja klaipėdiečio Pauliaus Jurčio pavyzdys – Harvardo universiteto absolventas ir perspektyvus teisininkas, padirbėjęs svajonių kompanijoje "Google", dabar nauj...

    1
  • Ženklas sukėlė abejonių
    Ženklas sukėlė abejonių

    Klaipėdos universiteto Botanikos sodą siūloma pripažinti miesto lankytinu objektu. Taip siekiama padidinti šios unikalios vietos populiarumą ir pasiekiamumą. ...

    2
  • Svarstė keturis Atgimimo aikštės sutvarkymo pasiūlymus
    Svarstė keturis Atgimimo aikštės sutvarkymo pasiūlymus

    Klaipėdos savivaldybėje vakar buvo vertinti Atgimimo aikštės sutvarkymo projektiniai pasiūlymai, kuriuos pateikė keturios bendrovės. ...

    5
  • Draugystės parke retinami medžiai
    Draugystės parke retinami medžiai

    Želdinių prižiūrėtojai persikėlė į Debreceno gatvę. Čia genimi skvero medžiai. Šią savaitę ketinama persikelti ir į Draugystės parką. Darbus tikimasi užbaigti, kol medžiai pradės žaliuoti. ...

    5
Daugiau straipsnių