Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Užgesęs šviesoforas ir piktino, ir džiugino
    Užgesęs šviesoforas ir piktino, ir džiugino

    Sugedęs šviesoforas Liepojos gatvėje sukėlė dvejopų emocijų. Vieni svarstė, ar ne dėl to šioje arterijoje sumažėjo rytinė spūstis, kiti liejo apmaudą, kad neturėjo galimybių išsukti iš šalutinės gatvės. ...

    4
  • Ieškojo priešnuodžių transporto spūstims
    Ieškojo priešnuodžių transporto spūstims

    Transporto spūstys mieste ir jo prieigose jau tapo kasdienybe. Uostamiesčio valdžios ir įvairių tarnybų atstovai ieškojo būdų, kaip jas sumažinti ir palengvinti gyvenimą miestiečiams. Susitikimo metu susitarta dėl remonto darbų organizavimo...

    27
  • Kurortas neteko iškilaus muziejininko
    Kurortas neteko iškilaus muziejininko

    Sekmadienio rytą, išėjęs pasivaikščioti, netikėtai mirė Palangos kurorto muziejaus direktorius Jūratis Viktoras Liachovičius. Jo netektis prislėgė artimuosius, kurorto muziejaus darbuotojus, Klaipėdos universiteto bendruomenę, bičiul...

  • Remontuos Mokyklos gatvės dalį
    Remontuos Mokyklos gatvės dalį

    Trečiadienį pradėtas asfalto dangos remontas Mokyklos gatvės dalyje nuo Aguonų gatvės iki Šilutės plento ir Tilžės gatvės žiedinės sankryžos. ...

    11
  • Dovana miestui – atkurti istoriją menantys pastatai
    Dovana miestui – atkurti istoriją menantys pastatai

    Naujam gyvenimui atgimė ant Dangės upės kranto, šalia miesto simbolio – burlaivio „Meridianas“ esantys istoriniai sandėliai. Jie buvo restauruoti-rekonstruoti, išsaugant jų svarbiausias autentiškas savybes ir pritaik...

    11
  • Po cirko gastrolių – mėšlynas
    Po cirko gastrolių – mėšlynas

    "Cirkui prie Žvejų rūmų – ne vieta, čia jų daugiau niekada nebus", – įsitikinę Klaipėdos savivaldybės atstovai, davę leidimą artistų pasirodymams šioje teritorijoje, kuri po gastrolių tapo panaši į apsileidusi...

    14
  • Pirmą kartą atlikta SGD perkrova į autodujovežį
    Pirmą kartą atlikta SGD perkrova į autodujovežį

    Klaipėdos uoste, KN („Klaipėdos nafta“) valdomoje suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) paskirstymo stotyje vykdant stoties paleidimo-derinimo darbus pirmą kartą SGD perkrautos į autodujovežį. ...

    3
  • Ministerijų vadovai nerado sutarimo dėl neteisėtų statinių Kuršių nerijoje
    Ministerijų vadovai nerado sutarimo dėl neteisėtų statinių Kuršių nerijoje

    Aplinkos ir Kultūros ministerijų vadovai, antradienį susitikę tartis dėl neteisėtų statinių Kuršių nerijoje, išsiskyrė be rezultatų. ...

    2
  • Kas gali tapti kriviu?
    Kas gali tapti kriviu?

    Klaipėdietis profesorius įrodė, kad Lietuvoje galima tapti bet kuo. Ramūnas Povilanskas yra vienintelis Lietuvoje individualiosios įmonės savininkas, savo pareigas įregistravęs kaip krivio. Tokį savotišką pokštą iškrėsti leido ...

    1
  • Klaipėdos savivaldybei – apdovanojimas už kultūros puoselėjimą
    Klaipėdos savivaldybei – apdovanojimas už kultūros puoselėjimą

    Šiemetiniai "Auksinės krivūlės" apdovanojimai klaipėdiečiams buvo ypač sėkmingi. Miesto tarybos nariui Vytautui Čepui už ypatingus nuopelnus Lietuvos savivaldai, jos plėtrai ir stiprinimui įteiktas "Auksinės krivūlės riterio...

    3
Daugiau straipsnių