Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Per Jūros šventę – išbandymai tiltams
    Per Jūros šventę – išbandymai tiltams

    Dėl gausybės Jūros šventės metu miestą lankysiančių laivų dažnai į viršų kils Biržos ir Pilies tiltai. Klaipėdiečių akis kylantys tiltai džiugins tiek anksti ryte, tiek vakarais. Net devynis kartus kilsiantis Pilies tiltas taps fo...

    3
  • Bankrutavusi laivininkystė dar vis tempia žemyn
    Bankrutavusi laivininkystė dar vis tempia žemyn

    Dėl jau bankrutavusios „Lietuvos jūrų laivininkystės“ laivų sulaikymų 2014 ir 2015 m. Lietuva niekaip negali „išlipti“ iš Paryžiaus memorandumo pilkojo sąrašo. ...

    1
  • Gatvei suteiks Bangpūčio vardą
    Gatvei suteiks Bangpūčio vardą

    Naujai suprojektuotą gatvę Tauralaukyje ketinama pakrikštyti lietuvių mitologijos vyriškos dievybės – Bangpūčio vardu. Kitos šalia esančios gyvenvietės arterijos senovės dievų vardais pavadintos jau anksčiau. ...

  • Gražiausių jūrinių tradicijų epicentre – vainikų nuleidimas
    Gražiausių jūrinių tradicijų epicentre – vainikų nuleidimas

    Klaipėda vos už savaitės pakels Jūros šventės bures, kuriose pagarba jūrinėms tradicijoms, jūrai. Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės globojama 58-oji Jūros šventė tęsia vieną prasmingiausių Jūros šventės...

  • Klaipėdos universitetas skaičiuoja būsimus studentus
    Klaipėdos universitetas skaičiuoja būsimus studentus

    Pirmadienį 12 val. LAMA BPO informacinėje sistemoje paskelbti kviečiamųjų į aukštąsias mokyklas rezultatai. ...

    2
  • Teismai trikdo uosto plėtrą
    Teismai trikdo uosto plėtrą

    Šiais metais padaugėjo teisinių procesų, kuriuose skundžiami su uosto plėtra susiję konkursai. ...

  • Klaipėda ir Potis sutarė dėl tolesnio bendradarbiavimo
    Klaipėda ir Potis sutarė dėl tolesnio bendradarbiavimo

    Klaipėdos miesto ir Gruzijos Počio miesto savivaldybės, remdamosi ilgamečiais partnerystės tarp Gruzijos ir Lietuvos santykiais, pasirašė protokolą dėl tolesnio bendradarbiavimo. Abu miestai siekia vystyti miestų partneriškus santykius, ...

  • Herkaus Manto gatvėje – chaosas
    Herkaus Manto gatvėje – chaosas

    Saugaus eismo specialistai svarstys, kaip patobulinti eismo organizavimą Manto gatvės dalyje nuo Biržos tilto iki Lietuvininkų aikštės. Pabrėžiama, kad dabar šiame arterijos ruože vyrauja chaosas. ...

    30
  • Ryšį su gyventojais stiprina moderniomis priemonėmis
    Ryšį su gyventojais stiprina moderniomis priemonėmis

    Daugiabučiuose namuose, kuriuos prižiūri įmonių grupės „Mano Būstas“ administratoriai, gyvenantys klaipėdiečiai pirmieji gali įvertinti modernizuotų elektroninių paslaugų privalumus. Dėl naujovių prižiūrėtojus informacija apie gyv...

    3
  • Rengiamasi koncesininko paieškoms
    Rengiamasi koncesininko paieškoms

    Įsibėgėja pasirengimas Klaipėdos daugiafunkcio sveikatingumo centro koncesininko paieškoms. Miesto tarybos komitetų nariai jau svarsto parengtas koncesijos konkurso sąlygas ir konkurso etapus. ...

    2
Daugiau straipsnių