Pėsčiųjų viadukas į Klaipėdos areną – jau popieriuje

Pėsčiųjų kelias į Klaipėdos areną gali driektis ir po žeme, ir virš gatvių – valdininkai vis dar neapsisprendžia, kas geriau: požeminė perėja ar pėsčiųjų tiltas.

Ketvirtadienį bendrovės „COWI Lietuva“ savivaldybės darbuotojams, kitiems suinteresuotiems asmenims pristatė parengtą galimybių studiją, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, kaip geriausiai užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą į Klaipėdos areną.

Studijos rengėjai pasiūlė net penkis perėjų variantus. Dvi iš jų būtų po žeme. Viena požeminė perėja būtų įrengta tik po Taikos prospektu. Ji prasidėtų prie Klaipėdos statybininkų mokyklos, o žmonės iš po žemės išlįstų prie pėsčiųjų alėjos, vedančios į Klaipėdos areną.

Antroji požeminė pėsčiųjų perėja būtų kur kas ilgesnė. Ji būtų įrengiama po Dubysos gatve toje pusėje, kur yra „Akropolis“, ir tuomet lanku kirstų Taikos prospektą. Požeminėse pėsčiųjų perėjose siūloma įrengti takus dviratininkams, prekybines patalpas.

Galimybių studijos rengėjai taip pat išaiškino, jog pėstieji ir dviratininkai saugiai į areną galėtų patekti ir viadukais.

Vieno jų prieigos galėtų būti Dubysos gatvėje, arčiau „Akropolio“, tuomet viadukas būtų pastatytas virš Taikos prospekto, o jo nuolaida – pėsčiųjų takas į Klaipėdos areną.

Dar vienas pasiūlymas – analogiškas viadukas, kuris nuo pirmojo skiriasi tuo, jog siūloma nuolaidą daryti ne tik į Dubysos gatvę, bet ir į Klaipėdos statybininkų mokyklą.

Trečiasis pasiūlymas – pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas virš Taikos prospekto, o žmonės Dubysos gatvę saugiai galėtų kirsti požemine perėja.

Požeminių perėjų ir viadukų statybų skaičiuojamoji vertė siekia nuo 10 iki 22 mln. litų. Brangiausia įrengti požemines perėjas.

„COWI Lietuva“ atstovai savivaldybės darbuotojų prašė apsispręsti, kuriuos tris iš pasiūlytų penkių variantų nagrinėti toliau.

Valdininkai iškart atsakymo negalėjo pateikti, bet žadėjo, jog pasitarę tarpusavyje netrukus praneš savo sprendimą.

Galimybių studijos rengėjai iki lapkričio pabaigos turi tiksliai išaiškinti, kiek kainuotų kiekvieno iš trijų pasirinktų pėsčiųjų tiltų ar požeminių perėjų statyba, kokie būtini inžineriniai sprendimai.

Tuomet jau valdininkai ar politikai turėtų nuspręsti, kokį variantą iš trijų pasirinkti. Kol aks neprognozuojama, kada gali prasidėti statybos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Senoji uostamiesčio elektrinė taps menų erdve?
    Senoji uostamiesčio elektrinė taps menų erdve?

    Senoji uostamiesčio elektrinė, pradėjusi veikti beveik prieš 90 metų, vis dar gamina dalį miestiečiams tiekiamos šilumos. Planuojama, kad ateityje gamyba čia turi būti nutraukta, o teritorija pritaikyta kitoms reikmėms. ...

    3
  • Įamžins L. Donskio atminimą
    Įamžins L. Donskio atminimą

    Uostamiestyje ketinama įamžinti pernai rugsėjo 21-ąją netikėtai mirusio humanisto ir filosofo klaipėdiečio profesoriaus Leonido Donskio atminimą. Šią iškilią asmenybę primins ant Menų akademijos pastato K.Donelaičio gatvėje 4 atsir...

    5
  • Į pajūrį grįš šaltukas
    Į pajūrį grįš šaltukas

    Savaitgalis uostamiestyje bus pilkas ir darganotas. Atšilimas tęsis ir ateinančios savaitės pradžioje, tačiau jau nuo savaitės vidurio turėtų sugrįžti žiema. Numatoma, kad nuo trečiadienio spustelėsiantis šaltukas laikysis ir dienomi...

    3
  • Metų statinys žėri broku?
    Metų statinys žėri broku?

    Vos prieš metus duris atvėrusi ir 2016-ųjų gaminio konkurse aukso medaliu apdovanota Palangos koncertų salė jau remontuojama iš naujo. Palangiškių užfiksuotose nuotraukose matyti, kad koncertų salės vidaus sienas, išmargint...

    19
  • Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo
    Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo

    Uostamiestyje bus vertinama vaikų žaidimų aikštelių ir sporto įrenginių būklė. Bus skaičiuojama, kiek reikės investicijų, kad šios atitiktų naujosios higienos normos reikalavimus, kurie yra pakankamai griežti. ...

  • Planuose – naujas dviračių takas
    Planuose – naujas dviračių takas

    Uostamiesčio valdžia projektuoja dviračių ir pėsčiųjų taką nuo Dragūnų gyvenamojo kvartalo iki Savanorių gatvės. Kada šis bus nutiestas, neaišku. Pabrėžiama, kad mieste yra svarbesnių dviračių takų ruožų, į kuriuos reikia in...

    8
  • Švietimo įstaigoms – papildomi etatai
    Švietimo įstaigoms – papildomi etatai

    Klaipėdos švietimo įstaigose didinamas darbuotojų skaičius. Tokio sprendimo prireikė, kad būtų užtikrinti higienos normos reikalavimai. ...

    8
  • Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės
    Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės

    Baigiantis atlydžiui, uostamiesčio gatves išvagojo duobės, kurias vairuotojai apibūdina skaudžiomis. Ne vienam, įvažiavus į atsivėrusią ertmę, teko apgadinti automobilius. ...

    1
  • Už pirtį gyventojai stojo mūru
    Už pirtį gyventojai stojo mūru

    Pirtininkai toliau mūru stoja už savo tvirtovę – miesto viešąją pirtį. Dalis karšto garo mėgėjų pasiryžę rinkti lėšas, kad prisidėtų prie įstaigos atnaujinimo. Teigiama, kad rimtų investicijų reikės po penkerių met...

    7
  • Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo
    Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo

    Jubiliejiniai Metų klaipėdietės rinkimai įgavo pagreitį. Per dešimt dienų pasiūlyta išskirtinai daug – net 24 kandidatės, miestiečių nuomone, nusipelniusios šio garbingo titulo. Tarp nominančių – sportininkės, arti...

Daugiau straipsnių