Pirmą kartą Lietuvoje – drabužių dizainerių pristatymai virtualiojoje realybėje

  • Teksto dydis:

Klaipėdos regiono kūrybinių industrijų asociacija ėmėsi drąsios iniciatyvos perkelti lietuvių drabužių dizainerių kūrinius į virtualiąją realybę ir sudaryti galimybę žiūrovams VR žiūriklio pagalba pasinerti į pristatymą ir būti veiksmo centre – tereikia išmanųjį telefoną įstatyti į VR žiūriklį, kurį galite pasigaminti patys, ar užsisakyti internete. VR vaizdo klipai buvo nufilmuoti naudojant 360 laipsnių kameras, todėl žiūrovas iš tiesų atsiduria pačiame pristatymo centre ir mato viską aplink save.

VR pristatymai buvo kuriami skatinant kūrėjų kolaboracijas, todėl persikėlę į virtualiasias realybes pas dizainerius: Dianą Paukštytę, Vidą Strasevičiūtė (Upcycled by LT), Ugnę Martinaitytę (OHMY), Oskarą Povilėną, Liną Andriukonę, Gabrielę Kerpytę (Salanida), Akvilę Jančauskaitę & Renata DMIT, išgirsite Leon Somov, Golden Parazyth, Ingaja, Sraunus ir kitų kūrėjų garso takelius, sutiksite Jurgį Didžiulį ir Ericą Jennings, ir atrodys, kad modelius galite paliesti rankomis.

Virtualioji realybė apgauna žiūrovo pojūčius taip, kad atrodo, jog jis pats yra realioje, o ne virtualioje aplinkoje. Žiūrovai turės unikalią galimybę, esant karantino sąlygoms ir fizinių kontaktų bei judėjimo apribojimams, atsidurti skirtingose vietose, nekeliant kojos iš namų: kūrėjo studijoje, teatre, menų centre ir netgi Nidos kopose.

Virtualioji realybė yra viena ryškiausių skaitmeninių tendencijų. Apie transformacijas mados industrijoje ir šiuolaikinių technologijų galimybių išnaudojimą drabužių kolekcijų pristatymams jau keletą metų kalbama tarptautiniuose mados renginiuose. „Ateitis yra čia, dabar, jau po akimirkos“ - sako Liudas Andrikis, projekto idėjos sumanytojas. „Smagu būti pionieriais ir, taikant šiuolaikines technologijas, kurti imersines patirtis ir neišdildomus įspūdžius žiūrovams.“ VR žiūrikliai buvo sukurti ir pagaminti Klaipėdoje bendradarbiaujant su „Daiktų cechu“.

Lietuvių drabužių kūrėjų pristatymų virtualiojoje realybėje (VR) premjera šių metų vasario 12 d. 18 val. „Fashion Week Klaipėda“ „Youtube“ kanale.

Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių