Planuoja atnaujinti dar vieną kelio ruožą

Lietuvos automobilių kelių direkcijoje pradėta diskutuoti apie magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja paskutinio nerekonstruoto ruožo tarp Normantų sankryžos ir Nemirsetos atnaujinimą. Numatoma, kad šie darbai galėtų prasidėti po 2020 metų.

Planuoja tiesti naują juostą

Diskusija Lietuvos automobilių kelių direkcijoje dėl minėto kelio ruožo, kurio ilgis 7,5 kilometro, atnaujinimo vyko rugpjūčio pradžioje.

Pasak įmonės „Klaipėdos regiono keliai“ direktoriaus Petro Kaučiko, buvo aptarti įvairūs galimi rekonstrukcijos variantai.

Prieita prie nuomonės, kad dabartinis senasis kelias, einantis Palangos link, turėtų tapti jungiamuoju keliu, o plačioje skiriamojoje juostoje būtų pastatyta nauja dešinė juosta.

Šiame kelio ruože turėtų atsirasti dviejų lygių sankryžos Karklės ir Nemirsetos sankryžose.

P.Kaučikas tvirtino, kad vietiniai gyventojai jungiamuoju keliu per šias sankryžas patektų į norimas kryptis.

„Pajūrio pusėje besivystančių gyvenamųjų vietovių gyventojai į magistralinį kelią turės pakliūti per jungiamuosius kelius, kurių maršrutai praeitų valstybiniais rajoniniais ir besiformuojančiais vietiniais keliais. Tai liečia Kalotės, Zeigių, Kunkių ir kitų būsimų gyvenviečių gyventojus“, – pasakojo direktorius.

Spręs susisiekimo klausimą

P.Kaučiko teigimu, po rekonstrukcijos reikės spręsti minėtų vietovių susisiekimo viešuoju transportu klausimą. Ieškant išeičių, vėl tikimasi geranoriško Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių bendradarbiavimo.

„Magistralinis kelias nėra skirtas vaikščioti žmonėms. Tad ir autobusų stotelių jame neturėtų būti“, – tvirtino direktorius.

P.Kaučikas prisiminė, kad panašių rūpesčių kilo, kai buvo rekonstruotas 12 kilometrų ruožas nuo Jakų iki Normantų sankryžos. Čia taip pat buvo kilę didelių diskusijų dėl magistralinio kelio paskirties ir Klaipėdos priemiestinės zonos gyventojų susisiekimo su miestu.

Kelininkai tada taip pat laikėsi pozicijos, kad magistraliniame kelyje neturi būti autobusų stotelių. Šie turi atvažiuoti į gyvenvietes ir paimti keleivius.

„Prie šios problemos sprendimo labai geranoriškai prisidėjo Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybės. Klaipėdos miesto autobusų maršrutai buvo pratęsti į priemiestinę zoną. Taip buvo išspręsta gyventojų susisiekimo su miestu problema. Šis procesas turėtų vystytis ir toliau, nes dar yra vietų, kur autobusai neatvažiuoja iki keleivių“, – teigė direktorius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

gyventoja

gyventoja portretas
taip, planai nezmoniski, su salia gyvenanciais skaitytis net nemanoma. ko noreti, ne amerika, kad ties kiekviena troba butu apsisukimas. Tegul vaiksto provincialai salikele, lipa per skiriamas metalines tvoras kas netingi arba iseities neturi, kaip kad dabar lipa nuo jaku iki tilto, tegul eina po viadukais, ypac naktimis ir gasdina vairuotojus. Nes kurortas dideja, pleciasi, du menesiai per metus nesa ypatinga pelna? Vis tik idomu, kas diktuoja, koks tas kelias turi buti? kodel jis privalo buti patogus tik poilsiautojams ir jokiu budu ne rajono gyventojams.

Jona

Jona  portretas
Nezinau, mano galva tie planai grynas pinigu metymas - nei tam kely kyla dabar kokiu problem, nei ka.Reikia atnaujinti desine juosta iki normalaus lygio, kad nemetytu kaip bulviu maisu vaziuojant ir to pakaks n metu. Geriau pabaigti ir , deja, rekonstruoti Jaku sankryza, kad butu kazkiek naudinga, Baltijos pr. ziedine sankryza ir pan. Dabar ismesti 142 mln., o kamsciai kaip buvo taip ir liko. Arba- ar neleistas sprendimas Palangos aplinkeli daryti siaura, 2 juostu?O kelias is Palangos I Siaulius per Kretinga - man atrodo zymiai didesne problema, nei dvieju lygiu brangiausios sankryzos I Nemirseta ir kitus "kaimus".

Aris

Aris portretas
Planai gražūs,bet kodėl dirbama atmestinai ne iki galo.Atvažiuojant nuo Jokūbavo į šį kelią galima įsukti,o norint važiuoti Jokubavo kryptim tenka važiuoti aplinkiniais keliais kur prie kiekvieno namo paguldytas"policininkas" arba važiuoti per Jakų žiedą tuo jį dar labiau apkraunant.Negi nebuvo galima padaryti įvažos Jokubavo kryptim tuo pačiu ir į"Ermitažą".Padarėt apvažiavimą Priekuliai kad per ją sumažėtų automobilių srautas,šaunu,bet kodėl aplinkelio galuose nesugebėjote padaryti žiedinių sankryžų,pažiūrėkit kokios nesamonės važiuojant nuo Dituvos į Klaipėdą ir nuo Priekulės į Šilutę.Teisinsitės lėšų trukumu,bet velniams reikalingi tie gargarai virš Jakų žiedo kurie išsprendė tik Vilniškių susisiekimą su Pajūriu.Pakomentuokit.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių