Po incidento keltas vienu varikliu plaukia nauju maršrutu

Grįžti į straipsnį

Keltininkas

Keltininkas portretas
Dabar, atliekant Risk Assessment, beveik viskas imanoma. Zinoma, tik su tam tikrais apribojimais. Audringoj juroj maneuruoti su vienu varykliu bus labai rizikinga...

to Aliarmui

to Aliarmui portretas
"...Prie to, kad žmogus nežino, jog Klaipėda ir Karlshamas, kur šis keltas eina, yra Europos uostai..." Na,ir KAS, kad "yra Europos uostai".-? Is.. Karlshamas(Europos uosto) keltas pagal svedu(saugios laivybos administracija) butu isejes i atvyra( Europos) jura.. tik " su vienu varikliu"? Ir... KAIP ten yra.."pas svedus" su .. ISM standartus? :)) Svedai- toke pat "afrekeciai" kaip ir ..lietuviai??:))

Aliarmui

Aliarmui portretas
Prie to, kad žmogus nežino, jog Klaipėda ir Karlshamas, kur šis keltas eina, yra Europos uostai. Nežino žmogus, tai padedu jam šviestis.

Santechnikas su dviem aukstaisiais,( dvi profkes)

Santechnikas su dviem aukstaisiais,( dvi profkes) portretas
Kas gali paneigti, kad Estonija nuskendo ne del eksplotacijos kaltes?

to Aliarmui

to Aliarmui portretas
"...O Karlshamnas - Afrikoje? Ten laivą priima ir išleidžia..." TAI,DABAR..Karlshamnas ir.. Lietuva "yra"- AFRIKA???:)) Nes, tik Lietuvoj, kelta, su vienu(is dveju) veikainciu varikliu .."laisvai"... galima "isleisti i..atvira jura"!! Tai, kom dabar-Lietuva skiriosi nuo Afrika"" (ir prie ko cia- svedu..Karlshamnas) ???:)))

Aliarmui

Aliarmui portretas
O Karlshamnas - Afrikoje? Ten laivą priima ir išleidžia.

...

... portretas
O tik su burėmis plaukti nebandėt?.. :/

to Romas

to Romas portretas
Jums -100500 pliusu!!!! uz klausyma-.."O kaip į tai žiūri saugios laivybos administracija ? Juk tai yra didelis neatitikimas pagal ISM standartus,.." O,gal "saugios laivybos administracija" gavo.."kiski" sau i kisene???

Aliarmas

Aliarmas portretas
Europos uoste toks laivas niekada nebutu isleistas i jura kol nebutu sutvarkytas antras variklis. Niekados! 100%!

Keliautoja

Keliautoja portretas
Parodo kompanijos lygi... gerai, zinosim, su kuriuo keltu neplaukti.

Romas

Romas portretas
O kaip į tai žiūri saugios laivybos administracija ? Juk tai yra didelis neatitikimas pagal ISM standartus, kiek žinau. Neveikia vienas variklis, kuris,šiap, turi veikti. Jeigu prisiknisa prie neveikiančio gelbėjimo valties variklio, tai kaip čia ? Ar dabar jau kiti ISM reikalavimai, nei buvo anksčiau ? Tokio dydžio laivui, kiek žinau, būtini vilkikai Klaipėdos uoste. Tai jeigu veikia tik vienas iš dviejų variklių, tai turi būti naudojami vilkikai, nes kur garantija, kad tas vienas nesustos švartavimo metu. Gal kas geriau žino reikalavimus ?

Nes nera konkurentu

Nes nera konkurentu portretas
Na kuo toliau tuo labiau DFDS lieka ne tik nebepatrauklus ,bet ir nebesaugus vežejas.Ar ne laikas konkurenciju tarnyboms pagalvot apie kitas patrauklias kompanijas?

Galerijos

Daugiau straipsnių