Po reorganizacijos Palangos oro uoste – mažiau darbuotojų

  • Teksto dydis:

Palangos ir Kauno oro uostų prijungimas prie Vilniaus ne visiems kelia džiaugsmą ir optimizmą.

Palangos ir Kauno oro uostų prijungimas prie Vilniaus ne visiems kelia džiaugsmą ir optimizmą. Numatoma, kad tiek Palangos, tiek Kauno oro uostuose sumažės darbuotojų.

Seimas neseniai pritarė, jog trys šalies oro uostai būtų reorganizuoti prijungimo būdu. Tai reiškia, jog anksčiau savarankiškai veikę Palangos ir Kauno oro uostai taps Vilniaus oro uosto padaliniais.

Tokių pokyčių iniciatorė – Susisiekimo ministerija. Jos atstovų teigimu,  klientai reorganizacijos pasekmių neturėtų pajusti. Jos labiau bus juntamos oro uostų darbuotojams.

"Dalis bendrųjų funkcijų, iš esmės – administravimo, vietoje iki šiol vykdytų trijuose oro uostuose, bus sukoncentruotos vienoje pagrindinėje įmonėje", – aiškino Susisiekimo ministerijos atstovė Audronė Filimanavičienė.

Kadangi administravimo funkcijos bus perleistos Vilniaus oro uostui, Palangoje mažės administracijos darbuotojų, tačiau visi kiti gali likti ramūs.

"Natūralu, kad prasidėjus bendros įmonės veiklai būtų neracionalu išlaikyti tam tikras vadovaujančias pareigybes kiekvieno oro uosto administracijose, jos dubliuotųsi. Tačiau visas kitas pagrindinę įmonės veiklą vykdantis personalas tikrai dirbs ir toliau", – preliminarius planus atskleidė A.Filimanavičienė.

Šiuo metu Palangos oro uoste dirba 71 darbuotojas, 7 jų veikla – administracinė.

Nors Susisiekimo ministerijos atstovė patvirtino, jog šių darbuotojų gretos retės, tačiau kol kas dar neįvardijama, kiek žmonių neteks darbo.

Oro uostų reorganizacija pradėta, nes tikimasi, jog tai užtikrins veiklos efektyvumą.

Palangos oro uosto vadovės pareigas laikinai einanti Vaida Gendrolytė tikino, kad įmonėje vyrauja teigiamos nuotaikos. "Nors ir esame prijungti prie Vilniaus, atstumai tarp kitų šalių nesumažėjo. Ir toliau išliksime svarbiu regioniniu oro uostu", – sakė direktorė.

V.Gendrolytė įsitikinusi, kad Palangos oro uosto prijungimas prie Vilniaus bus naudingas, galbūt pavyks pritraukti naujų skrydžių.

"Šiuo metu daug dirbama vystant bendrą oro uostų modelį, todėl dar sunku kažką prognozuoti. Tačiau gali būti, kad po reorganizacijos net pavyks pagerinti susisiekimą iš Klaipėdos regiono su pasauliu", – aiškino Palangos oro uosto vadovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

asdf

asdf portretas
zemaitija reikia aptverti ir is vis zmoniu neisleisti is ten

Gryna tiesa

Gryna tiesa portretas
Jau senai laikas isplesti Palangos oro uosto skrydzius su europos salimis,zmonems reikia is zemaitijos 200km bildeti i Karmelavos oro uosta .ANEGDOTAS

Keleivis

Keleivis portretas
Geda, turime zemaitijoje nebloga areuosta,bet zemaitijos zmones negali nuskristi pas svo vaikus, giminaicius i Londona ,Skotijair tt.Buves susisiekimo ministras E.Masiulis zadejo ,bet pazadai liko pazadais . Oro uostu rekonstrukcijas turi pajusti ir zmones ,keleiviai.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių