Pokyčiai Minijos gatvėje įžiebė aistras

Grįžti į straipsnį

Hm

Hm portretas
Paskaičius straipsnį aišku tik viena. Per artimiausius metus jokių pokyčių nebus.

Yes

Yes portretas
Yes , prie kiekvien sankryzai po sviesoforu , kiekven namui sviesofora !

89

89 portretas
Taikos 89 neturi isvys kur auto statyt. Tik bauduoja . Galvokit

89

89 portretas
Tailors 89 naturist isvys savings wireless automobiliam galvokit pagaliau

mrr

mrr portretas
ir estakada kada bus Šilutės/Baltijos prospekte?

Ne i tema

Ne i tema portretas
Kada pietineje miesto dalyje prades irengineti automobiu stovejimo aiksteles kiemuose? Juk tiek prisizadejo...

mrr

mrr portretas
problema pėsčiųjų perėja. Tai darykit keliais etapais: 1 nuo baltijos link centro. 2 nuo baltijos lint jūrininkų. Laikui bėgant padarysit reguliuojama šviesoforą kurį integruosite prie sistemos. Kamščių didelių nėra, bet miesto išdėstymas tiesiog prašosi "protingai" sureguliuojamas.

to to to Anonimas

to to to Anonimas portretas
as siulau mokytis is geriausiu pavyzdžiu, o ne is tu kurios jus matet kokiam silutes rajone prie pigfaktoriaus arba prie maximashopo. kar kar parke 90% padaryta taip, kaip neturi buti. guglas jums i pagalba.

to to Anonimas

to to Anonimas portretas
Kar kar parke kaip tik viskas normaliai. Kaip suprasti moraliskai paseno. Ta europa didele ir visur skirtingai. Kodel kazkas turi statyti tokius suolius kokius jus matete kokiam anglijos kaime prie chickenfactoriaus?

G

G portretas
Kažkaip ne nuo to galo daro. Žalia juosta padaryti investicijų beveik nereikia. Tegul automatikai tvarkantys šviesaforus atlikta savo darbą t.y. sustato teisingą šviesų seką. Viskas. Jeigu tai nepasiteisins tada ir svaigite apie išmaniuosius šviesaforus, EU lėšas ir kitus pinigų "isisavinimus".

to Anonimas

to Anonimas portretas
Zmones sako ne apie tai, kad nereikia nieko tvarkyti, o kad reikia tvarkyti su galva. Pas mus investuoja pinigus, bet vistiek "kolhozas". Geras pavyzdys yra KAR KAR parkas. kiek pinigu sukiso, o gavosi nekoks parkas. Vaiku aiksteles, soliukai, jau pries pastatant moraliskai paseno. mes esam Europoje, visis keliaujam, matom kaip turi buti viskas. reikia naudotis ju patirtim, o ne musu kolukieciu arhitektu patirtim.

hmm

hmm portretas
Kiek keista, kad apie projektą diskutuojama remiantis ne skaičiais, analize, o dviejų vietos gyventojų subjektyvia nuomone. Taip neturėtų būti.

to nu jo

to nu jo portretas
Nera pas mus kamsciu, ne bent Jaku ziede. ko daugiau statis keliu, viaduku, didins praliaduma, tuo daugiau bus masinu, jau kiek miestu yra susidure su tuo. Investuoja i keliu platinima, a su laiku kamsciai grizta, nes daugejo auto.

Anonimas

Anonimas portretas
O jūs nepastebėjote, kad bet kokia iniciatyva Klaipėdoje sutinkama priešiškai? Nesvarbu, ką darytų. Anądien Balticum tv rodė, jog ES skiria pinigų Senamiesčio fachverkiniams pastatams tvarkyti, tai gatvėje sutikti "intelektualai" postringavo, kad geriau tuos pinigus grafičiams valyti skirtų, yra labiau esminių problemų, vistieks pavogs ir t.t., ir pan. Turbūt geriau Klaipėdoje išvis nieko nedaryti? Nes ES skiriami pinigai yra tiksliniai ir jų nei pravalgyti, nei grafičiams valyti Sąjunga neduos.

nu jo

nu jo portretas
Svarbiausias rūpestis dviračiai ir autobusai. O likę tegul dūsta kamščiuose

Zmogus

Zmogus portretas
Kam skirti lesu siai sistemia? pas mus ka, kamscia buna? jeigu 5 minutes pastovi ilgiau, jau vsiskas, stovejau kamstije, siaubas/

Nojus

Nojus portretas
Pritariu Praeiviui. Tokia sistema turėtų gerokai padėti Klaipėdai, ji tikrai teigiamai juntama ir Vilniuje, tik piko valandomis sostinėje nei žaliasis srautas, nei joks mėlynasis proveržis nepadės- stovi ir lauki. Klaipėdai iki Vilniaus kamščių dar toli toli, tad ir nauja tvarka, tikiu, bus naudinga.

Praeiviui

Praeiviui portretas
Kaip tikras vilnietis galėtum papasakoti kaip puikiai ten veikia išmanioji sistema, kaip kasdien daugiau nei pusę kelionės laiko praleidi transporto kamščiuose ar prie raudono šviesoforo signalo. Klaipėdiečiai, persigalvokit kol nevėlu.

Anonimas

Anonimas portretas
apskritai nefridos poliklinika galetu issikelti i kita vieta. darzelis galetu piko valandom isileist masinas i kiema - susidaro kamsciai, masinas stato ant saligatviu.. baisu. ribot eisma /greiti, det kalnelius , det zenklus arba kazkaip kitaip reik drausmint vairuotojus ten. absoliuciai uzkimsti kiemai, strevos gatve nuo mariu pard. link nefridos- o ten juk gyvenamu namu kiemai, vaikai su dviraciais, ar tiesiog laksto po kiema- o buna masinos lekia DIDZIULIU GREICIU

Praeivis

Praeivis portretas
Pats esu iš Klaipėdos, bet Vilniuje gyvenu nuo 1999. Kartą per mėnesį aplankau Klaipėdą, tai kai kurie dalykai krenta į akis. Pirma, tegu ta saugaus eismo komisija panaikina "70" ženklus Minijos g. tarp Smiltelės ir Kalnupės g. Atkarpos ilgis vos 1 km, viduryje didelė reguliuojama sankryža - o ženklas "70" kviečia prispausti iki 80. Toliau iki Vakarų gamyklos 70 visai tinka. Kitas dalykas, šviesoforas prie Naujosios perkėlos labai trumpai mirksi. Ir jei Vilniuje pradėjus mirksėti žaliai galima neskubant pervažiuoti 6 juostų sankryžą, ten po sekundės jau raudona. Pora kartų teko staigiai stabdyti. Įdomuausia, dauguma kitų Klaipėdos šviesoforų mirksi normaliai.

Progresas

Progresas portretas
Labai dirbtinai sulkeltos aistros. Eismo srautų reguliavimas pažangiomis priemonėmis tikrai mieste yra reikalingas.

Gardas

Gardas portretas
Savaime suprantama, yra žymiai paprasčiau versti gyventojus ir toliau kvėpuoti automobilių išmetamomis dujomis, nei kažką pakeisti. Saugumas svarbiau!

Galerijos

Daugiau straipsnių