Popierines sąskaitas keičia elektroninės

Komunalines paslaugas teikiančios įmonės vartotojus skatina atsisakyti popierinių sąskaitų ir naudotis elektroninėmis. Anot bendrovių atstovų, antrasis būdas ir pigesnis, ir patogesnis.

Sutaupytų tūkstančius litų

Nuo liepos 1-osios klaipėdiečiai gali gauti elektronines sąskaitas ir už vandenį. Vartotojams užtenka nueiti į bendrovės „Klaipėdos vanduo“ interneto svetainę ir užsiregistruoti.

Elektronines sąskaitas jau pasirinko per tūkstantį šios įmonės klientų. Anot bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Pardavimų departamento vadovo Dangero Aleksandrovo, per tokį trumpą laiką tai yra daug.

Tačiau bendrovė siekia, jog elektroninėmis sąskaitomis naudotųsi visi klientai, kurie už paslaugas atsiskaito internetu. Tokių abonentų yra apie 27 tūkst.

D.Aleksandrovas pabrėžė, jog elektroninės sąskaitos turi daug privalumų. Vartotojai jas gauna greičiau nei popierines ir gali iš karto apmokėti. Sąskaita klientui atsiunčiama kiekvieno mėnesio 12, 13 dieną, o popierinė 15-18. Apie elektroninės sąskaitos patalpinimą klientui atsiunčiamas pranešimas elektroniniu paštu.

Elektroninėje sąskaitoje klientas gali matyti anksčiau apmokėtas sąskaitas, deklaruotus skaitiklių parodymus. Be to šis būdas ekologiškas, nes nereikia naudoti popieriaus.

D.Aleksandrovas neslėpė, jog būtų idealu visiškai atsisakyti popierinių sąskaitų. Kiekvieną mėnesį jų spausdinimui išleidžiama 30 tūkst. litų. Šios sąnaudos įtrauktos į pardavimo kainą.

„Sutaupytume daug pinigų. Per metus 145 tūkst. litų. Tačiau yra kategorija žmonių, nebūtinai vyresnio amžiaus, kuriems reikia popierinių sąskaitų“, - tvirtino D.Aleksandrovas.

Iš viso įmonė „Klaipėdos vanduo“ turi 80 tūkst. abonentų.

Supaprastino registravimosi tvarką

Klaipėdiečiai gali gauti ir elektronines sąskaitas už sunaudotą šilumą. Nuo rugpjūčio 1 dienos bendrovė „Klaipėdos energija“ supaprastino jų gavimo tvarką.

Įmonės Klientų aptarnavimo grupės vadovas Gediminas Kirlys tvirtino, jog anksčiau elektroninėmis sąskaitomis galėjo naudotis tik pavieniai asmenys, kurie nepatingėdavo atvažiuoti ir pasirašyti sutartį. Dabar tai galima padaryti internetu - užėjus į įmonės interneto svetainę.

Šiuo metu įmonės „Klaipėdos energija“ elektroninėmis sąskaitomis naudojasi per tūkstantį vartotojų. Tikimasi, jog supaprastinus tvarką tokių klientų atsiras ženkliai daugiau.

„Manau, jog ši paslauga bus populiari. Ypač tarp tų, kurie sąskaitas apmoka internetu. Tokių vartotojų yra 40 proc. iš 47 tūkst. mūsų klientų. Džiaugtumėmės, jei elektroninėmis sąskaitomis naudotųsi 50 proc. klientų“, - teigė G.Kirlys.

Klientų aptarnavimo grupės vadovas tvirtino, jog elektroninės sąskaitos patogu ne tik dėl to, kad jos anksčiau pasiekia vartotojus nei popierinės, bet ir niekur nepasimes.

„Ne visos pašto dėžutės yra tvarkingos. Jas išplėšia ir chuliganai. Vėliau žmonės piktinasi, kad randa sąskaitas sudėtas ant palangės. Elektroninė sąskaita gali vėluoti, bet ne pasimesti“, - pabrėžė G.Kirlys.

Už sąskaitą - 3 litai

Naudotis elektroninėmis sąskaitomis klientus skatina ir mobiliojo ryšio operatoriai. Kai kurios telekomunikacijų bendrovės siūlosi atsiųsti sąskaitas į mobiliojo ryšio telefoną.

Pirmoji įmonių, kuri ryžosi pereiti prie elektroninių sąskaitų ir atsisakyti popierinių - „Omnitel“. Tačiau ji planavo sudaryti klientams sąlygas gauti popierines sąskaitas. Už šią paslaugą ketinta imti 3 litų mokestį.

Kitos telekomunikacijų bendrovės taip pat klientams siūlo mieliau rinktis elektronines sąskaitas nei popierines. Anot įmonių atstovų, jos nevėluoja, nepasimeta. Be to sunaudojama mažiau popieriaus ir energijos išteklių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių