Prašo įvertinti savivaldybės darbuotojus

Klaipėdiečiai kviečiami išsakyti savo nuomonę apie gyventojų aptarnavimą savivaldybėje. Teigiama, kad miestiečių atsakymai padeda tobulinti darbą su interesantais.

Galima pildyti ir internetu

Išsakyti savo nuomonę gyventojai gali iki gegužės 31 d. Anketą galima rasti ir užpildyti Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje, esančiame savivaldybės pastate Liepų g. 11.

Anketa yra ir savivaldybės internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt. Anketą galima rasti tinklalapio tituliniame puslapyje, aktyvavus nuorodą „Įvertinkite paslaugų kokybę“.

Prašoma įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai aptarnauja gyventojus. Domimasi, ar respondentas pakankamai informuotas apie savivaldybės darbo laiką, ar patogus priėmimo laikas.

Nurodyti prašoma, ar tenka ilgai laukti priėmimo pas specialistus.

Anketoje norima, kad respondentas įvertintų, ar priėmęs darbuotojas atidžiai išklausė, ar tiksliai atsakyta į pateiktą klausimą ar prašymą, per kiek laiko gautas atsakymas.

Prašoma įvardyti, ar interesantas buvo informuotas apie veiksmus, kurių imtasi, sprendžiant jo klausimą.

Aktyvumas nėra didelis

Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė sakė, kad miestiečiai ne itin aktyviai dalyvauja apklausoje.

Vakar dienos duomenimis, buvo užpildytos 129 anketos. 78 iš jų – savivaldybėje ir 51 – internetu. V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad panašūs rezultatai būna kasmet.

Keista tai, kad daugiau anketų užpildyta raštu, o ne internetu, nors žmonės juo naudojasi aktyviai.

„Matyt, žmonės internetinėje svetainėje nenori gaišti laiko anketai. Susiranda reikiamą informaciją ir uždaro“, – tvirtino vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė pridūrė, kad kasmet savivaldybė savo jėgomis bando organizuoti apklausas, kurių metu interesantų prašoma įvertinti aptarnavimą.

Nenorima išlaidauti ir pirkti tokios paslaugos, nors gal tada būtų apklausta ir daugiau žmonių.

Į pasiūlymus reaguojama

V.Venckutė-Palaitienė pabrėžė, kad gyventojų pateikta informacija, pastebėjimai nenueina veltui. Jie išanalizuojami, įvertinami ir pagal juos bandoma keisti aptarnavimą.

„Remiantis gyventojų pastebėjimais buvo pakoreguotas gyventojų aptarnavimo laikas, pradėti skelbti aptarnavimo grafikai, kita reikiama informacija. Kartais žmonių prašo labai paprastų dalykų ir juos nesudėtinga įgyvendinti“, – komentavo vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad diskutuojama ir apie uniformos įvedimą darbuotojams, kurie aptarnauja interesantus.

„Tada interesantams būtų paprasčiau atpažinti žmones, kurie turi aptarnauti“, – sakė vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė atkreipė dėmesį, kad savo pasiūlymus apklausų metu pateikia ne visi respondentai. Norėtųsi, kad tą darytų kuo daugiau žmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Serioga

Serioga portretas
Biudzetine ISTAIGA !!!

Audra

Audra portretas
PASIKELE VALDININKAI o mes laukiame tarnautoju, bendraminciu , padejeju, patareju..... Rasykite tuose atsiliepimuose ka norite , niekam cia neidomu ataskaita bus geriausia
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai
    Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai

    Lėbartų kapinėse jau galima pamatyti antkapinius paminklus, kuriais ketinama pažymėti valstybės lėšomis palaidotų žmonių kapus. ...

    1
  • Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras
    Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras

    Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje – džiuginantys pokyčiai. Nuo šiol pacientams, sergantiems įvairiomis alerginėmis ligomis, nebereikės gaišti laiko ir vykti į kitas šalies įstaigas. Konsultacinėje poliklinikoje įkurtas ...

  • Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?
    Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?

    Siekiant nutiesti dviračių ir pėsčiųjų tako tęsinį nuo Klaipėdos gatvės tilto iki miesto ribos gali kilti nesklandumų. Per kelerius metus suaugę medžiai numatomo tako trasoje gali priversti keisti miesto planus, o galbūt jų net atsisakyti. ...

    7
  • Karklės kelyje – kantrybės išbandymas
    Karklės kelyje – kantrybės išbandymas

    Kelionė Karklės keliu vairuotojams tampa tikru kantrybės išbandymu. Dėl remonto darbų eismo sąlygos čia sudėtingos. ...

    3
  • Baigia seniau pradėtus darbus
    Baigia seniau pradėtus darbus

    Šiomis dienomis K.Donelaičio gatvėje plušėjo darbininkai. Čia buvo atliekami prieš kurį laiką pradėti ir nebaigti darbai. ...

  • Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo
    Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo

    Dar šią vasarą ketinama paskelbti naujojo baseino koncesijos konkursą. Jo sąlygas miesto tarybai tvirtinti ketinama pateikti liepą, o jas patvirtinus jau būtų skelbiamas konkursas. Tikimasi, kad baseino valdytojas bus išrinktas dar iki pas...

  • Jūros tiltai būna ir su užraktais
    Jūros tiltai būna ir su užraktais

    Palangoje turime nuostabų dalyką – visiems atvirą jūros tiltą ir net nepagalvojame, kad prie tos pačios Baltijos jūros tiltai gali būti mokami. ...

    6
  • Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose
    Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose

    Dėl Klaipėdos uoste nuolat atsirandančių naujų terminalų, gerėjančių laivybos ypatumų, kartas nuo karto koreguojamos ir Uosto laivybos taisyklės. ...

    2
  • Darnus miškas – darnaus turizmo praktika
    Darnus miškas – darnaus turizmo praktika

    Jau praėjo beveik metai kaip Žemaitijos nacionalinio parko direkcija pradėjo įgyvendinti projektą „Darnus kietųjų lapuočių miškų valdymas – darnaus turizmo vystymo praktika“. ...

  • Dėl naktinio triukšmo – pyktis
    Dėl naktinio triukšmo – pyktis

    Žvejybos uosto gyventojai jau kelintą parą kenčia didelį triukšmą, sklindantį iš bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritorijos. Įmonės generalinis direktorius patvirtino, jog taip triukšmingai į laivą kraunamas metalo la...

    7
Daugiau straipsnių