Prašo įvertinti savivaldybės darbuotojus

Klaipėdiečiai kviečiami išsakyti savo nuomonę apie gyventojų aptarnavimą savivaldybėje. Teigiama, kad miestiečių atsakymai padeda tobulinti darbą su interesantais.

Galima pildyti ir internetu

Išsakyti savo nuomonę gyventojai gali iki gegužės 31 d. Anketą galima rasti ir užpildyti Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje, esančiame savivaldybės pastate Liepų g. 11.

Anketa yra ir savivaldybės internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt. Anketą galima rasti tinklalapio tituliniame puslapyje, aktyvavus nuorodą „Įvertinkite paslaugų kokybę“.

Prašoma įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai aptarnauja gyventojus. Domimasi, ar respondentas pakankamai informuotas apie savivaldybės darbo laiką, ar patogus priėmimo laikas.

Nurodyti prašoma, ar tenka ilgai laukti priėmimo pas specialistus.

Anketoje norima, kad respondentas įvertintų, ar priėmęs darbuotojas atidžiai išklausė, ar tiksliai atsakyta į pateiktą klausimą ar prašymą, per kiek laiko gautas atsakymas.

Prašoma įvardyti, ar interesantas buvo informuotas apie veiksmus, kurių imtasi, sprendžiant jo klausimą.

Aktyvumas nėra didelis

Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė sakė, kad miestiečiai ne itin aktyviai dalyvauja apklausoje.

Vakar dienos duomenimis, buvo užpildytos 129 anketos. 78 iš jų – savivaldybėje ir 51 – internetu. V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad panašūs rezultatai būna kasmet.

Keista tai, kad daugiau anketų užpildyta raštu, o ne internetu, nors žmonės juo naudojasi aktyviai.

„Matyt, žmonės internetinėje svetainėje nenori gaišti laiko anketai. Susiranda reikiamą informaciją ir uždaro“, – tvirtino vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė pridūrė, kad kasmet savivaldybė savo jėgomis bando organizuoti apklausas, kurių metu interesantų prašoma įvertinti aptarnavimą.

Nenorima išlaidauti ir pirkti tokios paslaugos, nors gal tada būtų apklausta ir daugiau žmonių.

Į pasiūlymus reaguojama

V.Venckutė-Palaitienė pabrėžė, kad gyventojų pateikta informacija, pastebėjimai nenueina veltui. Jie išanalizuojami, įvertinami ir pagal juos bandoma keisti aptarnavimą.

„Remiantis gyventojų pastebėjimais buvo pakoreguotas gyventojų aptarnavimo laikas, pradėti skelbti aptarnavimo grafikai, kita reikiama informacija. Kartais žmonių prašo labai paprastų dalykų ir juos nesudėtinga įgyvendinti“, – komentavo vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė teigė, kad diskutuojama ir apie uniformos įvedimą darbuotojams, kurie aptarnauja interesantus.

„Tada interesantams būtų paprasčiau atpažinti žmones, kurie turi aptarnauti“, – sakė vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė atkreipė dėmesį, kad savo pasiūlymus apklausų metu pateikia ne visi respondentai. Norėtųsi, kad tą darytų kuo daugiau žmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Serioga

Serioga portretas
Biudzetine ISTAIGA !!!

Audra

Audra portretas
PASIKELE VALDININKAI o mes laukiame tarnautoju, bendraminciu , padejeju, patareju..... Rasykite tuose atsiliepimuose ka norite , niekam cia neidomu ataskaita bus geriausia
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Tautinių mažumų vaikai dalyvaus festivalyje pajūryje
    Tautinių mažumų vaikai dalyvaus festivalyje pajūryje

    Gegužės 27–29 d. Klaipėdoje vyks XV-asis Lietuvos tautinių mažumų neformaliojo ugdymo įstaigų festivalis, kuriame dalyvaus daugiau nei 280 tautinių mažumų vaikų iš visos Lietuvos. ...

  • Baseinas uostamiestyje iškils iki metų galo
    Baseinas uostamiestyje iškils iki metų galo

    Klaipėdos daugiafunkcio sveikatingumo centro su baseinu statybos kol kas vyksta sklandžiai ir turėtų finišuoti metų pabaigoje. Šiuo metu rengiamasi pradėti ieškoti ir objekto šeimininko. ...

  • Senamiesčio paštas laukia laiškų
    Senamiesčio paštas laukia laiškų

    Mažosios architektūros elementas, Tiltų ir Turgaus gatvių sankirtą puošianti dekoratyvinė pašto dėžutė kartkartėmis vis prisipildo laiškų. Klaipėdai rašo ir miestiečiai, ir jos svečiai. ...

    1
  • Prasidėjus plaukiojimo sezonui jūrininkas įspėja: jūra nėra romantiška
    Prasidėjus plaukiojimo sezonui jūrininkas įspėja: jūra nėra romantiška

    Kelionės, vakarėliai ir begalė pramogų kruiziniuose laivuose ir keltuose, pasiplaukiojimas jachtomis ir kateriais vasarą vilioja tūkstančius turistų. Šalia linksmybių – ir pavojai jūroje, apie kuriuos pagalvojama tik jau nutikus nelaimei...

    3
  • Vertins žirgus ir karietas
    Vertins žirgus ir karietas

    Netrukus paaiškės, ar daug karietų šiemet kursuos nustatytais maršrutais Smiltynėje. Šias paslaugas siūlyti norintys verslininkai savivaldybei jau pateikė reikiamus dokumentus. Pastebima, kad šiame versle naujų žaidėj...

  • Vaistinės ir pirties ateitis – miglose
    Vaistinės ir pirties ateitis – miglose

    Ar uostamiestyje išliks Sportininkų vaistinė ir ar bus leista privatizuoti viešąją miesto pirtį, kol kas lieka neaišku. Ketvirtadienį posėdžiavę miesto tarybos nariai šių klausimų nusprendė nesvarstyti. Išsaugoti ...

    3
  • Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą
    Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė memorandumą su Chersono jūrų prekybos uostu. Šis memorandumas padės sustiprinti bendradarbiavimą tarp uostų ir dar efektyviau išnaudoti tarp šalių kursuojantį traukin...

    1
  • Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą
    Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą

    Uostamiestyje aiškinamasi, kaip ateityje pasikeis Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Šiuo metu jau įvertinti šiai sankirtai tenkantys transporto srautai, analizuojama, kuria kryptimi geriausia statyti estakadą. ...

    12
  • „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms
    „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms

    Veržlumas, spartus augimas ir darni komanda – tai vieni pagrindinių sėkmingą įmonę apibūdinančių veiksnių. Tačiau net ir pasiekus užsibrėžtus tikslus bei tapus vienais stipriausių savo sektoriuje, svarbu neužmigti ant laurų – ypa...

  • Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija
    Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija

    Daugiau nei prieš dešimtmetį gimusiems uostamiesčio planams sutvarkyti du Klaipėdos piliakalnius pagalius į ratus kiša biurokratiniai procesai. Viliamasi, kad šiemet pagaliau pavyks žengti Purmalių ar Žardės piliakalnių sut...

    3
Daugiau straipsnių