Pusvalandžiui užstrigo Pilies tiltas

Vairuotojų ankstų ketvirtadienio rytą Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėje laukė nemalonus netikėtumas. Dėl gedimo laiku nepavyko nuleisti tilto, kuris navigacinio sezono metu kasdien keliamas du kartus per dieną. Vairuotojams teko rinktis kitus maršrutus.

Sutriko elektros tiekimas

Darbo dienomis pirmą kartą Pilies tiltas pakeliamas 6, o nuleidžiamas 6.40 val. Būtent nuleisti statinio laiku ir nepavyko vakar ryte.

Prie tilto įstrigę vairuotojai socialiniuose tinkluose dalijosi informacija apie situaciją, rekomendavo važiuojantiesiems rinktis kitą maršrutą.

"Galvojau, kada nutiks tokia situacija, ir štai", – teigė vienas klaipėdietis.

Įmonės "Viadukas" Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius paaiškino, kad, nuleidžiant tiltą, sutriko elektros energijos tiekimas.

Prižiūrėtojai netruko surasti ir pašalinti gedimą. Apie 7.30 val. transportas vėl galėjo riedėti statiniu.

"Technika genda. Nieko nepadarysi. Amžinojo variklio dar niekas neišrado. Pašalinome elektros gedimą, nuleidome tiltą ir atnaujinome eismą", – pasakojo vadovas.

Pilies tiltas navigacinio sezono metu – nuo gegužės 1 iki spalio 31 d. – keliamas kasdien du kartus.

Darbo dienomis – pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais – jis būna pakeltas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val.

Savaitgaliais – šeštadieniais ir sekmadieniais – nuo 8 iki 8.40 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val.

Pasitaiko smulkių gedimų

A.Biesevičius atskleidė, kad daugiau nei mėnesį  kasdien keliant tiltą pasitaiko smulkių gedimų, kurie vis kartojasi. Jie užfiksuoti jau seniau.

Nevienodai veikia signalizacija, būna, kad iš pirmo karto nepasikelia užkardai.

"Pastarieji neužsifiksuoja iki galo, tad neįsijungia eismą leidžiantis šviesoforo signalas. Turime dar kartą pakelti ir nuleisti. Tai, kad tinkamai neveikia užkardai, – pavojingas dalykas", – teigė vadovas.

Pilies tiltui dar priklauso garantinis aptarnavimas.

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tvirtino, kad apie tinkamai neveikiančius užkardus informacija buvo perduota tiltą rekonstravusiai įmonei. Šios subrangovai pakeitė valdiklį.

"Problema išsisprendė. Gal naujos bėdos prasidėjo. Pasidomėsime", – tvirtino direktorius.

Naudos tikisi ateityje

Nemaža dalis miestiečių neigiamai vertina kasdienį tilto kilnojimą. Klaipėdiečiai teigė nematantys tokių veiksmų naudos.

"Nepastebėjau, kad Dangėje tarp Biržos ir Pilies tiltų būtų prišvartuota daug laivų. Tai kam tą tiltą kelia? Tik miestiečiams sukelia nepatogumų. O dar ir papildomos išlaidos. Juk būtų galima statinį pakelti tik tada, kai laivai įplaukia ir išplaukia. Dabar kilnoja, ir neaišku kam", – teigė klaipėdietis.

L.Dūda sutiko, kad didelės tilto kilnojimo naudos dar nėra pastebėta, tačiau reikia žiūrėti į ateitį.

"Žmonės pripras, žinos, kad galima įplaukti į šią upės dalį. Jei tilto nekilnosime, niekas neįsidrąsins. Dabar stovi keli laivai. Tikimės, kad ateityje poreikis išaugs", – komentavo vadovas.

Siekė nesutrikdyti eismo

Pilies tilto dažnesnį kėlimą navigacinio sezono metu inicijavo Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija. Norima, kad laivai galėtų patekti į Dangės upę iki Biržos tilto, papuoštų miestų.

Komisijos nuomone, prie krantinių prišvartuotos jachtos atspindėtų, kad Klaipėda – jūrinis miestas.

Siūlyta, kad savaitgaliais Pilies tiltas būtų keliamas dažniau – tris kartus per dieną, tačiau apsiribota dviem. Taip pat pabrėžta, kad reikia išnaudoti kilnojamąjį statinį.

Siekta, kad tilto kilnojimas nesutrikdytų eismo. Dėl to pasirinktas laikas anksti ryte ir vėlai vakare.

Skaičiuota, kad papildomas Pilies tilto pakėlimas atsieis daugiau kaip 13 tūkst. eurų.

Teigiama, kad per visą navigacinį sezoną statinys būtų pakeltas 357 kartus, be pakėlimų švenčių metu, darbo dienomis – 280, o savaitgaliais – 177 kartus.

Praėjusiais metais švenčių metu Pilies tiltas į viršų kilo 18 kartų.

Biržos tilto kilnoti neplanuojama. Jis laukia remonto. Susidėvėjo kai kurios statinio konstrukcijos, tad ribojamas eismas viena puse. Nenorima tiltui pakenkti dar labiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

R.

R. portretas
Tolimuose kaimo kampeliuose --drama del kiek(vieno) tiltelio,o ka sakyti pvz,Amsterdame,apie 80 tiltu,keliami vos paskambinus ir suderinus apie max 20 min laikotarpyje ir praplaukia kartais 28 jachtos,(daugiausia velu vakara,-vaizdas ispudingas),-ir nusileidzia visi(!) vos praplaukus,per atstuma valdomi,su tramvaju laidais,stulpais ir be gedimu,..Tik debilu galvos Klaipedoj dar nespejo prinokti,o ir savivaldybes Dudu ansamblis nusilpo -Alzheimeris pareina,-vistiek gera gyventi,--pinigai kapsi,ko bereikia,Daunai!

Naktinis

Naktinis portretas
Darbas skaičiuojamas iki 6 ryto. Štai kodėl tiltą pakelia po tos valandos. Taupo.

Klaipediete

Klaipediete portretas
Kasryt vaziuoju į darbą tuo tiltu ir kasdien vėluoja nuleist tiltą. Nors turi nuleisti 6:40, bet dažniausiai nuleidžia tik prieš 7 val. ir dauguma žmonių nervinasi, kad tenka vėluot į darbą. Dauguma uosto įmonių dirbą nuo 7 val. ir tiltas keliamas kaip tik piko metu, galėtų pakeiti laiką ir kelti nuo 5 val.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių