Renkasi ekologiškų autobusų pardavėją

Grįžti į straipsnį

Kęstas

Kęstas portretas
ES ruošiasi bausti Vokietiją už pernelyg didelį oro užterštumą dyzelio dūmais. Kai kurie Vokietijos miestai, gelbėdami vietinių gyventojų sveikatą, jau uždraudžia įvažiavimą automobiliams su dyzeliniais varikliais. Problema darosi vis aštresnė. "Problema ta, kad vairuotojai neatsižvelgia į jų indėlį į oro taršą ir į grūstis tam tikrose vietose ir tam tikru laiku."

Kęstas

Kęstas portretas
Vairuotojai nemoka rentabilių kainų už kelių naudojimą. "Tai ne tik neveiksminga, bet ir nesąžininga". Šiuolaikinės technologijos gali padėti. Tiksliais matavimais galima nustatyti efektyvią kainą, kuri atspindi kiekvieno automobilio indėlį į oro užterštumą bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje. Tokiu būdu kelių perkrovos ir oro tarša galėtų būti sustabdytos su minimaliomis išlaidomis. Vokietijos moksliniai tyrimai ir pramonė dirba, kuriant tokius novatoriškus kainodaros modelius, kurie "padeda užtikrinti eismo našumą ir drausmina neigiamus išorinius padarinius".

Kęstas

Kęstas portretas
Išverčiu į paprastą ūkišką kalbą: atvarysite į Vilnių su jūsų senu pigiu dyzeliu, dūmijančiu, kad net baisu žiūrėti. Ten prietaisai pamatuos, paskaičiuos ir nuims nuo jūsų sąskaitos banke kompensaciją už visą žalą, kurią jūs su tuo dyzeliu Vilniaus gyventojams padarėte. Kitą kartą pagalvosite, ar jums verta su tuo dyzeliu veržtis važinėti po Vilnių. Skųskitės Laisvosios rinkos institutui ir Eligijui Masiuliui. Laisvoje rinkoje turi būti laisvė imti kyšius ir nuodyti žmones. Nuorodas ir platesnį aptarimą galima rasti, guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Užterštumą gal ir sumažins, o ar triukšmo sumažės ? Ar nereiktų pereiti ant elektrinių autobusų, būtų išspręstos dvi problemos?

klp

klp portretas
Reiktu pasidomint, apie 300000 uz viena autobusa? Kazi, jeigu as pirkciau tiesiai is gamintojo, be konkurso, kiek tai kainuotu pigiau? Idomu, kiek liberastams nukris?

Galerijos

Daugiau straipsnių