Senamiesčio prieigose bus pokyčių

Klaipėdos miesto savivaldybėje jau aptariami būsimi Bangų gatvės ir arčiausiai jos esančios Kūlių Vartų gatvės bei Taikos prospekto pradžios sankryžos pokyčiai. Naujovių čia laukiama po kelerių metų, kai bus rengiamasi statyti Bastionų gatvės tiltą.

Iki Naujųjų metų bendrovė "Kelprojektas" ketino baigti rengti priešprojektinius sprendinius. Juos parengti kainavo 23 tūkst. eurų.

Sprendiniuose aptariami du etapai: žiedinės sankryžos tarp Taikos prospekto, Galinio Pylimo ir Tiltų gatvių bei Bangų gatvės nuo sankryžos su Bastionų iki Mokyklos gatvės projektavimas. Šie sprendiniai turi tapti techninio projekto pagrindu, o jis turėtų būti baigtas kitais metais.

Bendrajame miesto plane numatyta, kad Tiltų, Herkaus Manto gatvėmis ir Taikos prospektu drieksis greitojo, ekologiško miesto transporto ašis, todėl projektuotojai turi šias aplinkybes numatyti. Nors dar neaišku, kokia tai bus transporto priemonė, projektuojant gatves apie tai jau reikia galvoti.

Numatoma, kad ilgą laiką prie Senojo turgaus buvusi žiedinė sankryža virs keturšale šviesoforine sankryža. Tiltų gatve važinėtų tik viešasis transportas ir dviračiai, kitos transporto priemonės iš čia bus išguitos. Specialusis transportas prekes į parduotuves galės atvežti tik nustatytomis valandomis.

Už šviesoforo bus keturių eismo juostų gatvė su žalia veja, kurioje ateityje gali atsirasti greitojo eismo juosta.

Tikėtina, kad kitais metais, po viešųjų pirkimų procedūros, bus rengiamas techninis projektas. Projektavimo darbams ketinama skirti 58 tūkst. eurų. Jiems atlikti projektuotojai turi metus, jei prireiks, šis terminas bus pratęstas dar šešiems mėnesiams.

Bangų gatvėje, laikantis paveldosauginių reikalavimų, ketinama išsaugoti grindinį ir gatvės bortelius. Šalia šaligatvių pėstiesiems čia turėtų atsirasti ir dviračių takai, be to, išdygs apšvietimo stulpai.

"Priešprojektinius pasiūlymus rengiantys architektai skaičiuoja, kad numatomam dukart intensyvesniam transporto eismui, kai atsiras Bastionų gatvės tiltas, arterijos ir šaligatvio pločio pakaks. Kai prasidės projektavimas, gali kilti ir komplikuotų klausimų, kurių priešprojektiniai sprendiniai nesprendžia. Pavyzdžiui, dar nežinoma, kokios bus prisijungimo prie įvairių tinklų sąlygos. Kai kuriuos jų gali tekti iškelti, kitus – sustiprinti", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
Ir kas cia per ismislas naikinti pralaidzias sankryzas ir jas keisti i sviesaforines, taip sukuriant transporto kamscius ?

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
Seip nuo kada ten ziedine sankryza prie senojo turgaus ? :)

Saulė

Saulė portretas
Tai kas straipsnyje surašyta, tai charakteringa savivaldybės sprendiniams - pirma padarys, lėšas pasiims, po to galvos. Skaitai straipsnį, kuriame jų teiginiai migloti, kažkokios abstrakcijos. Padarysime, paskui žiūrėsime. O Klaipėdoje ar bus kuo dar kvėpuoti, jau ir taip turistai miestą naudoja kaip tranzitą.
VISI KOMENTARAI 29
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių