Sodininkai nori tunelio po geležinkeliu

Sodų bendrijos "Laistai" gyventojas Bronius Benetis žada iškeltomis vėliavomis piketuoti prieš geležinkelininkus, kurie tinklinėmis tvoromis užtvėrė išmintus pėsčiųjų takus per bėgius. Vyras reikalauja, kad sodininkams būtų pastatytas tiltas arba net iškastas tunelis po geležinkeliu.


 

Sodų bendrijos "Laistai" gyventojas Bronius Benetis žada iškeltomis vėliavomis piketuoti prieš geležinkelininkus, kurie tinklinėmis tvoromis užtvėrė išmintus pėsčiųjų takus per bėgius. Vyras reikalauja, kad sodininkams būtų pastatytas tiltas arba net iškastas tunelis po geležinkeliu.

Ruošiasi piketui

"Laistų" sodų bendrijoje tėra 75 žemės sklypai, o nuolat čia gyvena 21 žmogus. Netoli Rimkų esančius sodus klaipėdiečiai automobiliais gali pasiekti į sodus vedančiu keliu.

"Eisiu su vėliavomis ir plakatais, tegul mane sušaudo. Jau metus niekas nenori spręsti mūsų problemos. Kai buvo atliekama Rimkų pervažos rekonstrukcija, tikėjomės, kad bus atsižvelgta į sodininkų poreikius. Tačiau visi mus pamiršo. Abipus geležinkelio buvo pastatytos tvoros, ir dabar žmonės pėstute negali pasiekti Klaipėdos", – aiškino B.Benetis.

55-erių klaipėdietis tikino, kad sodo sklypą šioje bendrijoje jis įsigijo prieš 13 metų.

"Gyvenu Jūrininkų prospekto pradžioje. Svajojau, kad išėjęs į pensiją ramiai sau kulniuosiu iš buto uostamiestyje į sodą "Laistuose". Tačiau viskas sugriuvo. Kelias užtvertas tvoromis. Rimkų pervaža po rekonstrukcijos pasikeitė, nutiesus naują kelią, atsirado dviračių ir pėsčiųjų takai. Miela ir malonu. Manėme, kad ir sodininkai turės takus", – pasakojo sodininkas.

Gavo baudą

Pernai B.Benetis pateko į geležinkelininkų nemalonę. Per vieną dieną vyras geležinkelio apsaugos darbuotojų net tris kartus buvo sučiuptas už geležinkelį saugančios tvoros.

"Pažeidžiau Lietuvos Respublikos geležinkelių įstatymą? Ir dar baudą gavau. Teko sumokėti 101 eurą. O juk jokių ženklų nėra, ką aš pažeidžiau?" – piktinosi B.Benetis.

Incidentą, kai buvo sučiuptas įmonės "Lietuvos geležinkeliai" teritorijoje, B.Benetis nufilmavo. Po nuobaudos, vyras parašė krūvą skundų ir išsiuntinėjo juos nuo prezidentūros iki Susisiekimo ministerijos.

Estakadų nebus

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tikino, kad jokio kelio per geležinkelį šioje vietoje nėra numatyta.

"Ten yra įmonės "Lietuvos geležinkeliai" teritorija. Jei yra transporto koridorius, privalo jį saugiai apsitverti. Abejoju, kad įmonė statytų estakadą ar tiltą pėstiesiems, o tuo labiau – tunelį. Patys gyventojai išmynė nelegalius takus ir dabar reikalauja teisių. Kiek žinau, jie ne tik per geležinkelį vaikščiojo, bet ir per vietos ūkininko žemes. Kiek pamenu, šiuose soduose nebuvo galima net namelių statyti", – aiškino L.Dūda.

Piketai nebaugina

Įmonės "Lietuvos geležinkeliai" Klaipėdos filialo vadovas Julius Mikšys nenustebo paklaustas, ar žino, kad klaipėdietis sodininkas žada rengti piketą po filialo langais.

"Sausio 1-oji – Lietuvos vėliavos diena. Puiki proga išeiti su vėliavomis. Tik tai reikia daryti saugiu atstumu nuo geležinkelio", – juokavo J.Mikšys.

Jis paaiškino, kad Rimkų geležinkelio stotyje apsauginės tvoros atsirado ne dėl rekonstrukcijos.

"Mes vežame krovinius, privalu juos saugoti, tad pašaliniai asmenys yra nepageidaujami, kaip bet kurioje kitoje įmonėje. Šioje vietoje driekiasi gyventojų išmintas maršrutas. Gal žmogus visą gyvenimą ir vaikščiojo juo, o išdygus tvorai, jam yra nepatogu. Tačiau reikia pripažinti, kad tokioje stotyje neturi būti pašalinių asmenų. Apie tunelį negali būti net kalbos", – aiškino J.Mikšys.

Vadovas pastebėjo, kad šiuose soduose tik vienas sodininkas kovoja su geležinkelininkais.

"Mes šiems sodams net elektrą tiekiame, juk iš mūsų tinklų elektra sodininkus pasiekia. Daug žmonių, gavusių čia sodus, buvo geležinkelininkai", – pasakojo J.Mikšys.

J.Mikšys atmetė ir tilto idėją.

"Jau pastatėme miestui vieną tiltą, o miestas jo net nenori perimti. Kretingos ir Šaulių gatves jungiantis pėsčiųjų tiltas buvo statytas bendrovės lėšomis. O jo priežiūrai niekas nenori skirti pinigų. O tai kainuoja ir nemažas sumas, iki šiol už šio tilto priežiūrą mokame mes", – pastebėjo J.Mikšys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

D

D portretas
O Vat nuėmė traukinio maršrutą Klaipėda-Šilutė-Klaipėda, kurio traukiniai stodavo ir Laistuose, būtų buvusi puiki galimybė keliauti į Klaipėdą ar Rimkus traukiniu.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių