Sprendė Baltijos prospekto sankryžų likimą

Klaipėdoje ir vėl diskutuota dėl jau kurį laiką į priekį nejudančių Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos planų. Viliamasi, kad netrukus nuo ilgai užsitęsusių kalbų pagaliau bus pereita prie konkrečių projekto įgyvendinimo darbų.

Prioritetas – estakada

Pirmadienį Klaipėdoje susitikę Susisiekimo ministerijos, miesto, uosto bei valstybės įmonės "Klaipėdos regiono keliai" atstovai aptarė rekonstrukcijos laukiančių Baltijos prospekto sankryžų likimą.

„Daugiausia kalbėjome apie sankryžą, kur Baltijos prospektas kertasi su Šilutės plentu. Dar kartą peržiūrėję priešprojektinius sprendimus padarėme išvadą, kad prioritetą reikėtų teikti tam variantui, kad Baltijos prospekte atsirastų estakada. Tokiu atveju transporto srautas, riedantis nuo Vilniaus pusės, į uostą patektų be jokių kliūčių“, – Klaipėdos savivaldybėje vykusio susitikimo metu priimtus sprendimus apibendrino susisiekimo viceministras Algis Žvaliauskas.

Projektas – svarbus

Vis dėlto permainų finansavimo klausimas dar nėra visiškai aiškus.

Viceministro teigimu, lėšų būtų galima ieškoti iš įvairių finansavimo šaltinių. Be to, projektas galėtų būti įgyvendintas prisidedant miestui, uostui, Automobilių kelių direkcijai.

„Dabar svarbiausia užbaigti tuos darbus, kurie reikalingi iki to laiko, kai jau bus galima galvoti apie projekto įgyvendinimą“, – teigė A.Žvaliauskas.

Pasak pašnekovo, pirmiausia pagal variantą, kuris pirmadienį buvo aptartas, reikia pabaigti rengti techninį projektą. Po to jau lauks procedūros, susijusios su konkursais, bei projekto įgyvendinimo darbai.

„Šis projektas, mano manymu, Klaipėdai yra labai svarbus. Ten didžiausios transporto kamšatys, be to, mes turime užtikrinti kiek įmanoma geresnį transporto patekimą į uostą. Manau, kad šiuo klausimu visų pusių interesai yra vienodi“, – pastebėjo viceministras.

Susitikimas – produktyvus

Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pastebėjo, kad pasibaigusį susitikimą galima įvardyti kaip produktyvų ir teikiantį vilčių. Anot mero, pavyko susitarti dėl kai kurių esminių klausimų.

Kaip teigė V.Grubliauskas, sutarta, jog kalbėti apie tunelio statybą jau neverta arba prie šio klausimo būtų galima sugrįžti tik labai tolimoje ateityje.

Uostamiesčio vadovas akcentavo, kad vienas esminių susitarimų – kaip ir minėta, prioritetą teikti estakadai vakarų–rytų kryptimi iš Jakų žiedinės sankryžos. Meras pabrėžė, kad nesiblaškant ir reikėtų projektą vystyti šia kryptimi.

Formuos darbo grupę

Diskusijos metu, anot mero, nuspręsta suformuoti ir operatyviai veiksiančią nedidelę darbo grupę. Ji būtų atsakinga už tai, kad parengtuose uosto projektuose būtų rastos galimybės įrengti minėtą estakadą iš rytų į vakarus per Šilutės plentą.

„Esminis dalykas yra tai, kad aiškiai fiksavome, ko atsisakome, aiškiai fiksavome, kokį matome prioritetą. Taip pat per trumpą laiką norėtume fiksuoti, kaip tai turėtų būti atlikta“, – apibendrino V.Grubliauskas.

Viliamasi, kad įvykusi diskusija padės judėti ilgai laukiamų permainų įgyvendinimo link.



NAUJAUSI KOMENTARAI

komandiruotė

komandiruotė portretas
Atvažiavo, pažiūrėjo, pašnekėjo, pavalgė gerame restorane ir viskas tuom baigėsi.

PERĖJOS

PERĖJOS portretas
O kaip bus su perėjomis Baltijos prospekte? Kiek jau laiko žadama išspręsti saugumo klausimą??? Pereiti Baltijos prospektą - tas pats kaip šokti į autostradą. Tai, kad ten nupaišytos perėjos, mažai gelsti. Nemažai daliai vairuotojųs pėstysis perėjoje - didelis kliuvinys, o paspausti stabdį - itin sunkus ir daug fizinių bei psichologinių pastangų reikalaujantis darbas. Tad tikėtis vairuotojų sąmoningumo neverta, reikia šitą klausimą spręsti gerinant infrastruktūrą.

svolačius

svolačius portretas
ka jie gali aptarti, visi pinigai jau seniai ištaškyti, gali dabar tik su dūda padūduoti ir daugiau nieko, liberastai susipirdolino visai savo partiją.
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių