- Radvilė Rumšienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Uostamiestyje aiškinamasi, kaip ateityje pasikeis Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Šiuo metu jau įvertinti šiai sankirtai tenkantys transporto srautai, analizuojama, kuria kryptimi geriausia statyti estakadą.
Stebi situaciją
Klaipėdos savivaldybės iniciatyva imtasi spręsti nemenka problema tampančios Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą.
Šiuo metu specialistai stebi ir vertina sankirtos eismo srautų intensyvumą.
Uostamiesčio vicemeras Artūras Šulcas informavo, kad stebėjimai vykdomi pasitelkiant šiuolaikines technologijas – sankryžą tirti padeda virš jos paleisti dronai.
Pirmosios stebėjimų išvados jau pristatytos Klaipėdos miesto valdžios atstovams.
"Akivaizdu, kad rytinio piko metu pagrindinis srautas, kuris užtvenkia miestą, yra iš aplinkinių kaimų – nuo Jakų į žiedą. Policija kartais šiuos vairuotojus pabando praleisti greičiau, tačiau tuomet kenčia klaipėdiečiai. Vakare situacija truputėlį kitokia", – stebėtojų pristatytas išvadas apibendrino A.Šulcas.
Vertina alternatyvas
Eismo srautų stebėseną atliekančių specialistų užduotis yra numatyti, kaip situacija pasikeistų įrengus estakadą arba požeminį kelią.
Anot A.Šulco, šią savaitę miesto valdžios atstovams pristatyta galima situacija, jeigu būtų įrengta estakada Šilutės plentu šiaurės–pietų kryptimi ir kiek pakoreguota šiuo metu esanti žiedinė sankryža.
"Tokiu atveju pavyktų išspręsti daugelį problemų", – teigė vicemeras.
Po kiek laiko bus pristatyta ir numatoma situacija, jeigu estakada arba tunelis būtų įrengtas rytų–vakarų kryptimi – nuo Jakų žiedo Taikos prospekto link.
Specialistų pateiktos išvados turėtų padėti nutarti, kokiu keliu eiti sprendžiant vis rimtesne problema tampančios sankryžos likimą.
Projektus jau rengė
Tiesa, kiek anksčiau šios bei Taikos prospekto ir Baltijos prospekto sankryžų likimai buvo nagrinėti.
Pasak A.Šulco, uostas jau buvo beveik parengęs abiejų šių sankryžų techninius projektus. Akcentuojama, kad šiems procesams prireikė nemažai lėšų.
"Tačiau galutinis rezultatas nebuvo pasiektas, nes nesugebėta gauti statybos leidimo. Šie projektai yra gerokai pasenę ir, žinoma, per tą laiką tiek gyvenimas, tiek transporto srautai pasikeitė. Todėl reikia atlikti naujus srautų tyrimus, naujus modeliavimus", – paaiškino vicemeras.
Iniciatyvą rodo tik miestas
Kada sankryža sulauks realių permainų, tiksliai numatyti sunku, mat kol kas iniciatyvą spręsti šį klausimą rodo tik miestas, kuris ketina inicijuoti ir techninio projekto rengimą.
O toliau reikės ištiesus ranką ieškoti pinigų.
"O toliau reikės ištiesus ranką ieškoti pinigų", – prognozavo A.Šulcas.
Vicemeras pastebėjo, kad estakados įrengimo finansinė našta miestui būtų pakeliama, tačiau šis projektas būtų įgyvendinamas aukojant kitus projektus.
A.Šulcas taip pat pabrėžė, jog kelias Centrinio Klaipėdos terminalo link yra valstybės strateginės reikšmės objektas. Anot jo, ne viena Lietuvos valdžia Klaipėdai žadėjo spręsti šią problemą, tačiau kol kas nieko nedaroma.
"Turiu visą kolekciją tų pažadų susirinkęs, kaip čia kas būtų. Nuodyti, Klaipėdai kokį nors pavojingą objektą primesti jie labai greiti, o kai reikia estakadą pastatyti, dingsta į krūmus", – kritikos nešykštėjo uostamiesčio mero pavaduotojas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pasikeitė neatpažįstamai20
Šiandien išaušo klaipėdiečių ilgai laukta diena – duris lankytojams po rekonstrukcijos atvers Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras. Penkerius metus be savo namų dirbę teatralai kvies ne tik mėgautis pastatymais, bet ir įve...
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai4
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
Žada vėjus ir darganą3
Sinoptikai nieko gero artimiausioms dienoms nežada – bus šalta, vėjuota, o kai kuriomis dienomis galime sulaukti ir šlapdribos. Malonesnių orų galima tikėtis tik ateinančios savaitės pabaigoje. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą6
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Dėl asfalto sodų bendrijoje – intrigos4
Už kelių kilometrų nuo uostamiesčio esanti sodų bendrija „Tolupis“ turėjo įveikti sudėtingą iššūkį dėl asfalto tiesimo. Sodininkus ne tik teko įkalbinėti prisidėti prie projekto. Atsirado ir sunkiai suvokiamų reakcij...
-
Lietuvos jūrų muziejaus turo Aukštaitijoje startas – Utena
Lietuvos jūrų muziejus 45-ąjį sezoną pradeda įspūdingu projektu „Su jūra mes didesni“, kuris iki rudens jūrinės Lietuvos idėjas skleis labiausiai nuo Baltijos nutolusiame regione – Aukštaitijoje. ...
-
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų – aktualios?23
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų uostamiesčio gyventojams – vis dar aktualios. Tačiau daugelyje kiemų jos pamažu naikinamos, kadangi prioritetas teikiamas mašinų vietų, vaikų žaidimų aikštelių, suoliukų, žaliųjų plot...
-
Klaipėdiečius siutina kriokiantys automobiliai25
Uostamiesčio gyventojams įgriso naktimis triukšmingais automobiliais važinėjantys ir ramybės neduodantys jaunuoliai. Pareigūnai tikina, kad triukšmą keliančios modifikuotos automobilių išmetimo sistemos ne visais atvejais neatitin...
-
Klaipėdos kapinėse įjungtas vandens tiekimas5
Artimųjų amžinojo poilsio vietas lankantys klaipėdiečiai jau gali naudotis vandens čiaupais. Prižiūrėtojai įjungė vandens tiekimą Lėbartų ir Joniškės kapinėse. ...
-
Dar kartą keitė statinio S. Nėries gatvėje paskirtį: bus gydymo įstaiga?4
Baigiamo statyti naujo pastato S. Nėries gatvėje paskirtis per pastaruosius penkerius metus keičiama jau trečią kartą. Pradžioje projektas sumanytas kaip jaunimo nakvynės namai, paskui nuspręsta, kad tai bus viešbutis, tačiau galiausiai apsisp...