Spūsčių Baltijos prospekte neliks

  • Teksto dydis:

Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk miesto valdžios drąsiai". Šiandien į klaipėdiečių klausimą atsako savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas.

– Pastaruoju metu sunkiasvorio transporto srautai Baltijos prospekte sukelia vis daugiau nepatogumų vairuotojams. Sudaromos spūstys, gaištamas laikas. Ar numatoma šią situaciją kaip nors pagerinti?

– Aš pats vairuoju automobilį, tad su esama situacija teko susidurti ne kartą. Visiškai suprantu klaipėdiečių ir miesto svečių nepasitenkinimą. Išskirčiau kelias šios problemos priežastis – automobilių mieste akivaizdžiai daugėja, dalis Klaipėdos gyventojų išsikraustė gyventi į užmiestį, tačiau ir toliau dirba uostamiestyje, tad namo ir į darbą keliaujama taip pat Baltijos prospektu. Be to, Centrinis Klaipėdos terminalas pradėjo dirbti visu pajėgumu, aptarnaudamas kur kas didesnę dalį tarptautinių keltų. Išeičių iš situacijos jau ieškoma – sudaryta darbo grupė, kuri turės pasiūlyti priemonių planą, leisiantį sureguliuoti eismą šioje gatvėje. Darbo grupę sudaro Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Centrinio Klaipėdos terminalo ir bendrovės "DFDS Seaways" specialistai bei kelių transporto inspekcijos, logistikos ir pervežėjų atstovai. Darbo grupės veiklą koordinuos savivaldybės vadovai.

Specialioji komisija savo išvadas turėtų pateikti iki šių metų pabaigos. Tačiau jau dabar neabejojame, kad bus dirbama keliomis kryptimis. Pavyzdžiui, bus siekiama sunkiasvorį transportą iš terminalo į Baltijos prospektą išleisti tam tikrais intervalais, tai yra po kelis vilkikus vienu metu. Panašiai numatoma organizuoti ir šio transporto atvykimą į terminalą. Ypač griežtai sunkiasvorių automobilių judėjimas bus reguliuojamas piko valandomis. Šiuo laiku bus draudžiami ir bet kokie kelio remonto darbai. Taip pat numatoma sureguliuoti Minijos gatvės–Baltijos prospekto sankryžos šviesoforą, kad jis veiktų efektyviau.

Nustatyta, kad kai kuriuos dokumentus vilkikų vairuotojai tvarko ties išvaža į magistralę Klaipėda–Vilnius esančioje degalinėje. Tai dar labiau didina spūstis. Todėl planuojama šių dokumentų tvarkymą perkelti į Centrinio Klaipėdos terminalo teritoriją.

Situacija turėtų kardinaliai pasikeisti Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankirtoje įrengus dviejų lygių, rytų–vakarų krypties, sankryžą. Tam reikalingas lėšas Klaipėdai yra pažadėjusi Lietuvos Vyriausybė. Netrukus bus paskelbtas projektavimo konkursas.

Siekiant užtikrinti vairuotojų saugumą, nutarta iki 50 km/val. apriboti transporto priemonių greitį Baltijos prospekto dalyje tarp Minijos gatvės ir Taikos prospekto, taip pat bus draudžiama statyti automobilius pirmoje eismo juostoje, laikinai leidžiant tai daryti įvažoje. Taip pat bus sprendžiama dėl gyvatvorės ar apsauginės sienutės įrengimo prie gyvenamųjų namų. Įgyvendinus visas šias priemones, neabejoju, spūsčių Baltijos prospekte nebeliks.

Rubrikos tikslas – užtikrinti nuolatinį miestiečių bei vietos valdžios bendravimą. Klausimus siųskite e. paštu merui@kl.lt. Jų sulaukiama daugiau nei yra vietos puslapyje, tad į dalį klausimų atsakoma asmeniškai, o aktualūs gausesnei skaitytojų grupei rubrikoje publikuojami vėliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pilnatis

Pilnatis   portretas
Sauliau Budino "orų prognozė" . Boulingo orakulo kliedesiai. Atsimente poemą pa"Eglė-Žalčių karalienė"? Ir garsiąją frazę:..."Pažadai- tai niekis, jų nereiks tęsėt!"

Klausimas

Klausimas portretas
Kieno pinigais tai bus daroma? Ar keltų terminalas padengs išlaidas?

kaip ten su socialinių būstų statyba iš ES fondų?

kaip ten su socialinių būstų statyba iš ES fondų? portretas
Ponas Budinai, o kas ten įvyko su socialinių būstų statyba, kad po Valstybės kontrolės nustatytų pažeidimų buvo sustabdytas finansavimas iš Europos Sąjungos fondų? Jeigu teisingai supratau klausydama žinių laidą, tai Klaipėdos savivaldybė socialinius būstus stato už labai didelę kainą? Gal papasakotumėte klaipėdiečiams? Atvirai?
VISI KOMENTARAI 30

Galerijos

Daugiau straipsnių