Sunkiasvoriam transportui uostamiestyje – ribojimai

Dar pernai praūžus šimtus klaipėdiečių subūrusiam mitingui dėl aplinkos taršos mažinimo, miestiečių balsas galiausiai buvo išgirstas. Tiesa, Klaipėdos miesto taryba pritarė daliai keltų reikalavimų. Vienas jų – prašymas riboti sunkiasvorių transporto priemonių eismą piko valandomis.

Apribojimai vilkikams

Dar pernai mitinge dėl oro taršos mažinimo piketavę klaipėdiečiai savivaldybės administracijai suformavo 10 siūlymų "Dėl klaipėdiečių teisės į švarią ir sveiką aplinką užtikrinimo".

Klaipėdos miesto savivaldybės Peticijų komisija nusprendė svarstyti keturis iš dešimties gyventojų siūlymus.

Vienas pateiktų reikalavimų – apriboti sunkiojo transporto eismą mieste piko valandomis, nukreipiant jį į aplinkkelius.

Miesto tarybai pritarus, sunkiojo transporto eismą mieste nutarta riboti nuo 8 iki 10 val. ir nuo 16 iki 18 val.

Šis ribojimas būtų galimas tik įrengus transporto koridorius.

Padėtų nukreipti srautus

Dar 2016 m. Klaipėdos apskrities bendrajame plane numatyti pietinis, šiaurinis ir centrinis uosto transporto koridoriai.

Pietinės išvažos kelias nusidrieks nuo Minijos gatvės ir Jūrininkų prospekto sankryžos.

Kroviniai iš pietinės miesto dalies, įrengus pietinį aplinkkelį, aplenks gyvenamuosius rajonus ir įsilies į kelią  Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda.

Šis sprendimas padėtų nukreipti į uostą atvykstančių ir išvykstančių krovinių srautus.

Šiuo metu rengiama Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija.

Užbaigus ją krovinių srautai bus nukreipiami į kelią Vilnius–Kaunas–Klaipėda.

Šiaurinėje uosto įvažoje siūloma rekonstruoti Herkaus Manto–Liepojos–Šiaurės prospekto–P.Lideikio gatvės reguliuojamą sankryžą uosto kryptimi, nutiesiant estakadą arba įrengiant skirtingų lygių sankryžą.

Mieste – daugiau žalumos

Pritarta ir dar vienam gyventojų prašymui – iki 2019 m. parengti medžių sodinimo ir žaliųjų plotų įrengimo Šilutės plente ir kitose labiausiai užterštose miesto dalyse programą.

Šiemet želdinių sodinimui, želdynų apsaugai, tvarkymui numatyta per 100 tūkst. eurų.

Šios lėšos bus panaudotos ir želdynams Šilutės plente formuoti.

Reikalavimų negriežtins

Peticiją pasirašiusių klaipėdiečių reikalavimui iki 2021-ųjų visus miesto gatvių šviesoforus sujungti į bendrą tinklą ir prijungti prie numatytos įdiegti koordinuotos šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistemos, užtikrinant visame mieste dirbtiniu intelektu valdomą vadinamosios žaliosios bangos veikimą, pritarta nebuvo.

Pasak komisijos, šiuo metu jau yra vykdomas darnaus judumo uostamiestyje integravimo projektas, kuriuo bus modernizuota eismo valdymo sistema Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse.

Užbaigus modernizavimą šioje teritorijoje, darbai persikels ir į kitas gatves.

Žmonės peticijoje suformavo siūlymą nustatyti griežtesnes, nei numatyta teisės aktuose, taršos normas pramonei.

Pernai kietųjų dalelių norma ore buvo viršyta tik 61 dieną, tad siūlymui pritarta nebuvo.

Pramonininkų nuomone, griežtesni reikalavimai turėtų būti taikomi ne visai pramonei, tačiau konkretiems subjektams, mat pakeitus aktus būtų pakenkta verslo interesams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nu

Nu portretas
Kiek krovininis transportas miestą terse tai tėra jūroje lašas paziurekit kas vos ne mieste kokie fabrikiukai yra,miško kvartale sakė bažnyčios yra plastmasės fabrikiukas pavadinimu maišelis,jame tik tėra filtrai nuo kvapo kaip visuose jose,kad skundų nerašytų

deinis

deinis portretas
Miesto valdžia tikrai neigali ,nes ji negali ištaisyti projekto klaidos Girulių plente autobusai negal įvažiuoti į kalną į Girulius ,labai STATUS KAMPAS ir nėra įvažos į kalną .kol dar galutinai nėra sudėtos plitelės ,reikia kuo skubiau ištaisyti klaidą ,bet tur būt niekas nekreipia į tokius mažus dalykus dėmesio o tik paskui ,kaip buvo Šiaurės prospekte su Kretingos gatve po metų padarė nuovažą ,bet kiek tai kainavo

M

M portretas
Miesto valdžia yra tiesiog neįgali suvaldyti eismo ir taršos problemų Klaipėdoje. Nuo pat devyniasdešimtųjų niekas nepasikeitė, į miestą neina nei tvarkingai įvažiuoti, nei tvarkingai išvažiuoti. Amžini projektavimai, galimybių studijos.
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių