Sutarė dėl sankryžos ateities

Lietuvos automobilių kelių direkcijoje aptarta Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos ateitis. Svarstyta, kuria kryptimi – pietų–šiaurės ar rytų–vakarų – statyti viaduką. Bendras sutarimas šiuo klausimu rastas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijoje pristatytas Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos modeliavimas bei transporto srautų tyrimo rezultatai.

Atlikti jį buvo užsakiusi Klaipėdos savivaldybė. Šiuos darbus vykdė įmonė „Kelprojektas“. Analizuota, kuria kryptimi reikėtų įrengti viaduką per žiedinę sankryžą: pietų–šiaurės ar rytų–vakarų.

Pirmuoju atveju viadukas būtų tiesiamas kaip Šilutės plento tęsinys virš žiedinės sankryžos. Antruoju viadukas būtų įkurdintas virš žiedinės sankryžos nuo Jakų žiedo Baltijos prospekto link.

Vilniuje vykusiame pristatyme dalyvavęs Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pažymėjo, kad projektuotojų ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos specialistų pozicijos sutapo.

Įvertinus visus skaičiavimus, kitų Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijų planus, manoma, kad tikslingiau viaduką įrengti per šią žiedinę sankryžą rytų–vakarų kryptimi.

Tokiu atveju nuo Jakų žiedinės sankryžos atvažiuojantis transportas Šilutės plentą aplenktų viaduku, tada išvažiuotų į Baltijos prospektą, o juo pasiektų Minijos gatvę.

„Tikslas, kad visas uosto transportas kuo greičiau paliktų miestą ir išvažiuotų į autostradą. Pagal šį variantą į autostradą jis išriedėtų tiesiu keliu. Principinį sutarimą turime“, – patikino direktorius.

Pasak S.Budino, gavus Lietuvos automobilių kelių direkcijos išvadas, savivaldybė galės skelbti projekto konkursą. Jį norima parengti per kitus metus.

Jei viskas vyktų sėkmingai, Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukciją ketinama pradėti 2019 m. Darbai truktų apie porą metų.

S.Budinas atskleidė, kad tariamasi ir dėl šio projekto įgyvendinimo finansavimo šaltinių. Siekiama, kad rekonstrukcija nebūtų atliekama miesto biudžeto lėšomis.

„Dėl finansavimo tarėmės su Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Juk šis kelias reikalingas, kad sunkiasvoris transportas išvažiuotų iš uosto į autostradą“, – komentavo direktorius.

S.Budinas atkreipė dėmesį, kad nuo spalio 2 d. visos bendrovės „DFDS Seaways“ keltų linijos bus perkeltos į Centrinį Klaipėdos terminalą. Dėl to išaugs sunkiasvorio transporto srautai Baltijos prospekte.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tele

Tele portretas
Kam Mukranas buvo statomas ,kad furos aplenktu miesta ,o daba aciu kad jos vaz per Baltijos pr.gal jau laikas pries furas i gatves

Egiz

Egiz portretas
Tai kada politikai ir kelių direkcija sutars ir sutvarkis visus tris žiedus tada ir reikėjo perkelti abi DFDS keltų linijas į CKT . Kaip ir buvo žadėta? O dabar kol pastatis tris estakadas, tegul grąžina nors vieną linija į Mukrano perkėlą.

b

b portretas
Nu tai taikos ir baltijos ziedas pasidarys uzkimstas dar labiau negu dabar silutes ir baltijos...
VISI KOMENTARAI 37

Galerijos

Daugiau straipsnių