Tobulinamas Klaipėdos geležinkelio mazgas

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį dėl centralizuoto traukinių eismo valdymo ir kontrolės sistemos įdiegimo Draugystės geležinkelio stoties Nemuno kelyne, esančiame Klaipėdos uoste.

Projektavimo, statybos ir įrangos darbus atliks JAV kapitalo valdoma inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“. Tikimasi, kad įgyvendinus projektą bus sudarytos sąlygos padidinti uosto krovinių srautus bei pagerinti Klaipėdos uosto sąveiką su geležinkelių ir kelių transportu.

„Nemuno kelyno ir naujai statomo antrojo kelio elektrinė centralizacija (EC) prisidės prie Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumo didinimo. 2010 metais Lietuvos geležinkeliais buvo vežta 48,06 mln. tonų krovinių, tad planuojamas 5 mln. tonų padidėjimas, įvykdžius Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus,  prisidėtų prie bendro krovinių vežimų pajėgumo didinimo visos Lietuvos mastu“,  – sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ projekto vadovas Egidijus Blekaitis.

Klaipėdos uostas, skirtingai nei konkuruojantys Rytinės Baltijos uostai, neturi galimybių plėsti savo teritorijos, todėl Klaipėdos geležinkelio mazgo konkurencingumą tikimasi padidinti intensyvinant esamos teritorijos panaudojimą, tobulinant jo infrastruktūrą.

„Įrengiant elektrinės centralizacijos sistemą naujame antrajame geležinkelio kelyje ir Nemuno kelyne, diegsime automatizuotą geležinkelių eismo valdymo sistemą. Taip pat bus įrengtos telekomunikacijų ir elektros teikimo sistemos, vaizdo stebėjimo, apsaugos ir gaisro signalizacijos sistemos, padarytos sąsajos su esamais Draugystės geležinkelio stoties eismo valdymo įrenginiais“, – sakė bendrovės „Fima“ geležinkelių eismo valdymo sprendimų departamento direktorius  Vaidas Venskus.

Teigiama, kad igyvendinus numatytus Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus, bus įmanoma patenkinti augančią krovinių vežimo paklausą, efektyviau panaudoti turimą transporto potencialą.

Projekto darbus numatoma baigti 2014 metų rugsėjo mėnesį. Projektą planuojama finansuoti Europos Sąjungos ir bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis.


Šiame straipsnyje: Lietuvos geležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

o kodėl

o kodėl portretas
neparašė :kiek bus iškirsta miško???

agentas

agentas portretas
Nemuno gatvėje nėra jokio miško.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių