- Milda Skiriutė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Uostamiesčio savivaldybė bandys pagerinti eismo sąlygas dviratininkams Tiltų gatvėje. Jiems skirtame take bus išlygintas grindinys, tarpai tarp akmenų užpildyti specialia medžiaga, kad būtų patogiau važiuoti, pavojingose vietose įrengti borteliai.
Skaldelė nepasiteisino
Dviračių takai Tiltų gatvės važiuojamojoje kelio dalyje buvo pažymėti užpernai.
Miesto valdžia siekė, kad dviratininkai neberiedėtų šaligatviais, nes dėl to kildavo daug konfliktų su pėsčiaisiais. Neišvengta ir susidūrimų.
Ne visus dviratininkus tokie pokyčiai nudžiugino. Dviračių transporto priemonių savininkai tvirtino, kad skrieti pažymėtu taku važiuojamojoje Tiltų gatvės dalyje nėra saugu, taip pat nurodė, kad juos gali kliudyti kitos transporto priemonės. Pabrėžta, kad nepatogus ir Tiltų gatvės grindinys.
Uostamiesčio savivaldybės sprendimu tarpai tarp akmenų buvo užpildyti skaldele. Tačiau kai kuriose vietose ją netrukus išplovė lietus, tad dviratininkams važiuoti vėl buvo nepatogu.
Klaipėdos savivaldybė bandys dar labiau pagerinti eismo sąlygas dviratininkams Tiltų gatvėje.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, kad tose vietose, kur pažymėtas dviračių takas, bus pakeltas ir išlygintas grindinys.
Taip pat specialia medžiaga – bitumine mastika – bus užpildyti tarpai tarp akmenų, kad važiuoti būtų galima lygesniu grindiniu. Iš naujo bus nupieštos ir linijos, žyminčios dviračių takus.
„Anksčiau tarpus bandėme pildyti skaldele, tačiau tai nelabai pasiteisino. Kai kuriose vietose ją greitai išplovė lietus“, – pasakojo direktorius.
Užtikrins didesnį saugumą
Bus gerinamas ir dviratininkų saugumas. Siauriausiose Tiltų gatvės vietose, kurios laikomos pavojingiausiomis, dviračių takai nuo važiuojamosios kelio dalies bus atskirti borteliais.
„Yra keli tokie taškai. Pats pavojingiausias – ties Tiltų ir Turgaus gatvių sankryža. Norime, kad dviratininkai važiuodami šia atkarpa jaustųsi saugūs“, – komentavo vadovas.
Pasak L.Dūdos, borteliai kitoms transporto priemonėms netrukdys. Jie paprasčiausiai neleis autobusams ir automobiliams užvažiuoti ant dviračių tako.
„Buvo siūlymų dviračių takus nuo važiuojamosios dalies atskirti gėlinėmis. Tačiau jos tikrai kliudytų kitoms transporto priemonėms. Niekas nepravažiuotų. Borteliai bus montuojami ant pačios dviračių taką žyminčios linijos“, – pasakojo direktorius.
Kiek kainuos šie darbai, kol kas neatskleidžiama, nes nėra pasibaigusios viešojo konkurso procedūros. Savivaldybė sutartį su rangovu, kuris tarpus tarp Tiltų gatvės akmenų užpildys specialia medžiaga, planuoja pasirašyti pirmadienį, gegužės 16-ąją.
Jei viskas vyks sėkmingai, darbus numatoma užbaigti iki birželio 1-osios.
„Anksčiau patobulinti dviračių takų Tiltų gatvėje negalėjome, nes neleido orai. Įgyvendinus visas priemones, dviratininkams šia atkarpa važiuoti bus gerokai patogiau ir saugiau. Žinoma, grindinys nebus idealiai lygus, bet geresnis nei dabar“, – pasakojo vadovas.
Situaciją įvertins specialistai
L.Dūdos nuomone, dviračių takų įrengimas važiuojamojoje Tiltų gatvės dalyje pasiteisino.
„Keletą kartų stebėjau situaciją. Dauguma dviratininkų sėkmingai rieda ne šaligatviu, o dviračių taku. Žinoma, visada yra ir tokių, kurie apsimeta, jog nežino tvarkos. Važiuoja šaligatviu. Tačiau tai jau priklauso nuo paties žmogaus“, – tvirtino direktorius.
Praėjusiais metais dviratininkai nuo šaligatvių buvo „nukelti“ ir Manto gatvės ruože nuo Biržos tilto iki Lietuvininkų aikštės. Šioje gatvės dalyje buvo pažymėta viešajam transportui skirta juosta.
Kartu su autobusais, maršrutiniais taksi turi važiuoti ir dviratininkai. Dėl tokio sprendimo taip pat buvo kilę įvairių diskusijų.
L.Dūda nesiryžo vertinti, ar šis sprendimas pasiteisino. Pasak vadovo, geriausiai į šį klausimą atsakys atliekama galimybių studija. Specialistai išanalizuos eismo situaciją minėtoje Manto gatvės dalyje ir pateiks išvadas. Galimybių studija turėtų būti pristatyta birželio pradžioje.
„Tada galėsime pasakyti, kaip elgsimės toliau. Kiekvienas žmogus šiuo klausimu turi savo nuomonę, tad norėjome, kad pasisakytų specialistai“, – aiškino direktorius.
Vadovas atkreipė dėmesį, kad kiekvienos transporto priemonės vairuotojas nori turėti savo juostą, kuria galėtų važiuoti.
„Dviratininkai nori tako sau, pėstieji – sau, autobusai ir automobiliai – kelio sau. Tačiau įrengti tiek juostų, ypač miesto centre, nėra galimybių. Tad stengiamės padaryti viską, kad visiems būtų patogu“, – pabrėžė vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tarp daugiabučių Debreceno kvartale – nemalonus vaizdelis6
Debreceno kvartale tarp daugiabučių namų esančioje žalioje pievoje – dar vienas šiukšlynas. Įvairias buitines atliekas iš perpildytų šiukšlių konteinerių veikiausiai išnešioja sparnuočiai, o kart...
-
Pamario prakeiksmas: žuvininkystės ūkiai nebeapsigina nuo kormoranų12
Kormoranai – pamario prakeiksmas. Žuvininkystės ūkis Kintuose nebeišmano, kaip atremti šių paukščių atakas. Kormoranai būriais puola į tvenkinius ir gvelbia ten auginamą žuvį, ypač mėgsta karpius. Žuvininkai sako i&scar...
-
Dainų šventės šimtmečiui paminėti doviliškiai pasodino ąžuoliukus
Dainų šventės šimtmečio progai paminėti doviliškiai savaitgalį sodino ąžuolus. Vienas ąžuoliukas buvo skirtas specialiai Dainų šventės paminėjimui, o kitus ąžuoliukus talkininkai sodino Dovilų centre pačių žmonių ...
-
Kariškius uostamiestyje autobusais veš nemokamai7
Siūloma tarptautinių pratybų „Baltijos operacija 2024“ konferencijos metu renginio dalyviams reguliaraus susisiekimo maršrutų autobusais važiuoti nemokamai. ...
-
Klaipėdiečiai aktyviai mokosi užsienio kalbų: tarp aktualių – ir turkų kalba5
Klaipėdiečiai aktyviai mokosi įvairių kalbų, o populiarumo viršūnėje šiuo metu – anglų kalba. Tačiau ne mažiau aktualios ir ispanų, prancūzų ir net turkų kalbos. ...
-
Maisto atliekų rūšiavimas Klaipėdoje: kokios pagrindinės klaidos?23
Nuo balandžio 2 d. Klaipėdos miesto gyventojai buvo pakviesti pradėti maisto atliekų rūšiavimą. Klaipėdiečių aktyvumas maloniai nustebino – per pirmąją savaitę surinkta virš 5 tonų maisto likučių, o šią savaitę jau 8...
-
Klaipėdoje – gelbėtojų atranka: kandidatų laukia netradicinis darbo pokalbis1
Darbą paplūdimiuose Klaipėdos gelbėtojai pradės birželį, bet dabar vyksta atranka ir ji netradicinė – vietoje darbo pokalbio kandidatai turi šokti į baseiną. Tarp norinčiųjų gelbėti ne tik moksleiviai ir studentai, bet ir baigiantys ...
-
Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pasikeitė neatpažįstamai35
Šiandien išaušo klaipėdiečių ilgai laukta diena – duris lankytojams po rekonstrukcijos atvers Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras. Penkerius metus be savo namų dirbę teatralai kvies ne tik mėgautis pastatymais, bet ir įve...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai6
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...