Tyrimo išvados: keltas „Kintai“ ant seklumos užplaukė dėl kapitono kaltės (papildyta) | kl.lt

Tyrimo išvados: keltas „Kintai“ ant seklumos užplaukė dėl kapitono kaltės (papildyta)

Lietuvos saugios laivybos administracija, atlikusi tyrimą dėl liepos 9 d. incidento mariose, nustatė, kad keltas ant seklumos užplaukė dėl kapitono kaltės.

Liepos 9 d. (naktį iš penktadienio į šeštadienį) Kuršių mariose šiek tiek tolėliau už Kiaulės nugaros, naktinio klubo “Dr. Who – Terasa ant vandens” surengto koncerto metu, keltas “Kintai” užplaukė  ant seklumos.

Rugpjūčio 4 d. bendrovė "Smiltynės perkėla" gavo Lietuvos saugios laivybos administracijos, kuri atliko tyrimą, išvadas. Jose teigiama, kad kelto “Kintai” avarinis atvejis įvyko kapitonui neįvertinus plaukiojimo sąlygų vidaus vandens keliuose.

Bandydamas apsisukti farvateryje, jis manevravo sukdamas į dešinę, į seklumos, kuri yra už bujų, pusę. Bujos pastatytos taip, kad, plaukdami nuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, laivai galėtų seklumas apiplaukti, palikdami jas dešinėje. Konkrečiu atveju užplaukus ant seklumos, kapitonas priėmė klaidingą sprendimą plaukti į šiaurę, todėl įstrigo.

Kadangi incidentas mariose įvyko dėl kelto “Kintai” kapitono Arvydo Budriaus kaltės, jam trečiadienį skirta drausminė nuobauda - papeikimas. Nuobaudą gavęs darbuotojas metus laiko netenka premijų ir kitų skatinimo išmokų. Pakartotinai pažeidus darbo drausmę taikoma griežčiausia drausminė nuobauda - atleidimas iš darbo.

Po įvykio, liepos 15 dieną Uosto kapitono tarnybos suorganizuotame pasitarime, kuriame dalyvavo Lietuvos saugios laivybos administracijos atstovas bei bendrovės “Smiltynės perkėla” kapitonai, buvo nutarta pakartotinai patikrinti bendrovės kapitonų Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių ir Tarptautinių laivų eismo taisyklių (COLREG 72) reikalavimų žinojimą. Atlikus žinių patikrinimą, laivavedžiams buvo išduoti pažymėjimai.

Bendrovė "Smiltynės perkėla" išplatintame pranešime teigia, kad imtasi visų įmanomų papildomų priemonių, kad ateityje panašių incidentų būtų išvengta.

Papildyta:

Nors Lietuvos saugios laivybos administracijos išvados pateiktos dar rugpjūčio pradžioje, kelto kapitonas nubaustas tik šį trečiadienį, praėjus beveik dviem savaitėms.

Kaip paaiškino "Smiltynės perkėlos" vadovas Darius Butvydas, nuobauda skirta tik dabar, nes iki tol kelto kapitonas turėjo nedarbingumo pažymėjimą. Pagal Darbo kodeksą sergančiam žmogui negalima skirti nuobaudos.

D.Butvydas patikino, kad rugpjūčio pradžioje susirgusio kapitono liga ir panašiu metu pateiktos tyrimo išvados neturi nieko bendro.

"Smiltynės perkėlos" vadovas A.Budrį apibūdino kaip gerą bei patyrusį darbuotoją. Kapitonas šioje bendrovėje dirba septintus metus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
na va rado atpirkimo ožį, žmogus dirba viršvalandžius savaitgalį, kitus linksmina, o jį nuskalpavo.

Lietuvos saugios laivybos admi

Lietuvos saugios laivybos admi portretas
Kaip visuomet: - vinovat streločnik.

Paaiskejo

Paaiskejo portretas
Nu va, o tiek zviege, aiuskino, kad ne jurininkai cia kalti, ne igula, o patys keleiviai. Fe, melagiai, isterikai ir nieksai.
VISI KOMENTARAI 6
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių