Uostamiesčio autobusuose – kūrybinės išraiškos laisvė ar vandalizmas? | kl.lt

Uostamiesčio autobusuose – kūrybinės išraiškos laisvė ar vandalizmas?

Kol miestiečiai džiaugiasi naujais autobusais, marširuojančiais Klaipėdos gatvėmis, vietiniai „menininkai“ nekantrauja juose išbandyti savo gabumus.
Bent jau tokią etiketę sau lipdo jie, dažnai aplinkinių įvardijami vandalais ar viešosios tvarkos pažeidėjais.

Vien valytojų paslaugų  neužtenka

Vienas tokių – pirmadienio vakarą tušinuku į atlošą brūžinęs paauglys. Demonstratyviai piešdamas visokias nešvankybes, jaunuolis ignoravo aplinkinių drausminimą.

Vairuotojo paprašytas nuvalyti terlionę arba palikti autobusą, „menininkas“ išlipdamas dar spėjo mestelėti vieną kitą riebesnį žodį.

Tokių veikėjų per dieną vairuotojai prisižiūri į valias, tačiau atskleidžia, jog jų palikti „šedevrai“ – tikras galvos skausmas.

Pasak „Klaipėdos autobusų parko“ pervežimo skyriaus viršininko Vaido Ramanausko, už autobuso tvarką atsako pats vairuotojas. Kasdien po darbo pristatyti transporto priemonę į valyklą – jo pareiga.

Tačiau kartais vien valytojų paslaugų neužtenka: supjaustytos sėdynės, išpiešti langai ar kitaip sugadintas inventorius ne tik kainuoja papildomas lėšas, bet ir pristabdo vairuotojų darbą.

„Norint viską suklijuoti, perdažyti tenka stabdyti autobusą. O kai jis stovi – neparveža pinigų“, – skundėsi V. Ramanauskas, pridurdamas, jog samdyti dažytojus ir pirkti tam tikras medžiagas atsieina tikrai ne pigiai.

„Daug autobusų tvarkoma, tačiau kiek tai kainuoja vienam – pasakyti negaliu“, – pridūrė jis.

Daugiausiai žalos pridaro paaugliai

Pervežimų skyriaus viršininkas tikino, jog labiausiai jį piktina apmušalų pjaustymas. Pasak jo, medžiagą priderinti prie likusių itin sunku, o aptraukti kitokia – negražu.

Jis pabrėžė, jog dažniausiai autobuse nederamai elgiasi nepilnamečiai, tačiau pastebėti ir nubausti juos praktiškai neįmanoma.

„Kartą paaugliui atsisakius surinkti išmėtytas saulėgrąžas, vairuotojas suėmė jį už rankos“, – pasakojo V. Ramanauskas, prisimindamas šio incidento pasekmes.

Daugiausiai nuostolių, anot jo, yra pridaręs Klaipėdoje jau pagarsėjęs jaunuolis, po savo darbais pasirašantis „Gin Ov“.

„Jis pasižymėjęs praktiškai visuose autobusuose, tačiau nespėjame to įrodyti, nes uždažome“, - atskleidė viršininkas, pripažindamas, jog labai norėtų, kad vaikinas atsakytų už savo darbelius.

„Jei ne nuostolius atlyginti, tai autobusus valyti galėtų“, – juokavo jis, pastebėdamas, jog tai daryti jaunuoliui, kogero, tektų visą gyvenimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Policijos lauksite kokią gerą valandą...

klb

klb portretas
kodel tokiam neiskvietus policijos ar tu paciu kontrolieriu,juk padaryta vandalo zala zenkliai didesne,nei kokio mokinuko vaziavimas be bilieto.Manau kontrolieriai neturi tiek darbo gaudydami "zuikius",kuriu siuo metu beveik nera.

Klausimas

Klausimas portretas
Gal galima sučiupus tokį vandalą iškviesti policiją, kad užfiksuotų situaciją. Tuomet teisme išsireikalauti atlyginti nuostolius už sugadintą inventorių už prastovas laukiant policijos ir už prastovas kol inventorius buvo remontuojamas (skaičiuojant pajamas per valandą).
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Atlaidai Palangoje virto kunigo palydomis
    Atlaidai Palangoje virto kunigo palydomis

    Sekmadienį Palangos bažnyčioje ir jos prieigose sunkiai tilpo žmonės. Jie rinkosi ne tik švęsti šv. Roko atlaidų. Didžioji dauguma atėjo atsisveikinti su populiariuoju klebonu Mariumi Venskumi, kuris kurorto Švč. Mergelės Marijo...

    6
  • Miestas neteko literatūros kritiko ir rašytojo A. Žalio
    Miestas neteko literatūros kritiko ir rašytojo A. Žalio

    Pirmadienį miesto akademinę bendruomenę pasiekė skaudi žinia. Netikėtai mirė Klaipėdos universiteto dėstytojas, literatūros kritikas, vienas iš aktyviausių Klaipėdos universiteto steigimo iniciatorių ir kūrėjų, universiteto pirmojo Senat...

    7
  • Nuo transporto dusulio gelbėtų ir geležinkeliai
    Nuo transporto dusulio gelbėtų ir geležinkeliai

    Aiškėja, jog Klaipėdoje didžiausias teršėjas yra ne uostas, o miesto transportas, ypač seni lengvieji automobiliai. ...

    10
  • Būsto atnaujinimas neturėtų tapti kančia kaimynams
    Būsto atnaujinimas neturėtų tapti kančia kaimynams

    Nors šiltąjį sezoną daugelis skuba išnaudoti atostogų malonumams, neretai šis metas susijęs ir su kur kas žemiškesniais – namų atnaujinimo planais. Specialistai įspėja, jog statybomis, remontu užsiimantys klaipėdie...

    4
  • Veto dyzeliniams automobiliams
    Veto dyzeliniams automobiliams

    Kovodama su taršių automobilių žala gamtai, valdžia ketina imtis kardinalių priemonių. Politiniuose užkulisiuose jau seniai šnabždamasi, kad veikiausiai jau netolimoje ateityje šalyje bus įvestas mokestis mašinoms. Kol &sca...

    29
  • Keičiama Pilies tilto kilnojimo trukmė
    Keičiama Pilies tilto kilnojimo trukmė

    Savivaldybė informuoja, jog nuo šiandien trumpinamas Pilies tilto pakėlimo laikas. Dukart per parą keliamas tiltas upę laivams kaskart atvers trečdaliui valandos. Lig šiol ši laikas buvo dukart ilgesnis. ...

    8
  • Dangės krantinės – projektas, pakeitęs Klaipėdos senamiesčio veidą
    Dangės krantinės – projektas, pakeitęs Klaipėdos senamiesčio veidą

    Daugelis klaipėdiečių, veikiausiai, prisimena buvusio saldainių fabriko Jono kalnelio ir Meridiano prieigose teritorijos vaizdą prieš keletą metų. Apleista, apaugusi žole, užkaltais langais ir durimis, aptverta aukšta grafiti nupurk&scar...

    9
  • Į regiono uostus plūstelėjo konteineriai
    Į regiono uostus plūstelėjo konteineriai

    Uostus, tarp jų ir Klaipėdos, kelia konteineriai, kai kuriuos anglys, o smukdo nafta ir jos produktai. ...

    4
  • Liftų atnaujinimui – palankus metas
    Liftų atnaujinimui – palankus metas

    Klaipėdiečiai aktyviau pradėjo domėtis namuose įrengtų liftų atnaujinimu. Taip elgtis juos paskatino valstybės teikiama parama ir liftų tiekėjų siūlomos išsimokėjimo sąlygos. Specialistai apie litų atnaujinimą pataria pradėti galvoti ne...

    1
  • Aptarnauti klientų – per pievą
    Aptarnauti klientų – per pievą

    Per veją ir šaligatvius prekes užsakovams pristatantys arba jas paimantys kurjeriai užsitraukė klaipėdiečių nemalonę. Žmonėms ėmus fotografuoti taisykles pažeidžiančius siuntų vežimo tinklo "DPD Lietuva" darbuotojus, galiausiai...

    9
Daugiau straipsnių