Uostamiesčio taksistai siekia permainų

Per pusantro šimto Klaipėdos taksistų savivaldybėje siekė užregistruoti peticiją, kurioje prašoma papildomų taksi stotelių senamiestyje, taip pat leidimo taksi automobiliams važinėti viešajam transportui skirtomis eismo juostomis ir riboti pavežėjimo teises turinčių asmenų veiklą, nes tai esą žlugdo taksi verslą.

Klaipėdos mieste taksi paslaugas teikiančios įmonės ir individualia veikla užsiimantys asmenys kreipėsi į Klaipėdos miesto tarybos Peticijų komisiją, siekdami įregistruoti peticiją, kurią pasirašė per pusantro šimto žmonių.

Šia peticija siekiama gerinti taksi paslaugų verslą Klaipėdos mieste.

Pageidaujama mieste įrengti daugiau taksi stovėjimo aikštelių senamiestyje, neriboti stovėjimo laiko, taip pat prašoma leisti taksi automobiliams važinėti viešajam transportui skirta eismo juosta. Be to, anot taksistų, atsiradus pavežėjų paslaugoms, keleivių rinka tapo iškreipta, todėl konkuruoti pasidarė labai sunku.

"Atsižvelgiant į nurodytas aplinkybes, kad visiems vairuotojams, teikiantiems keleivių pervežimo paslaugas, būtų keliami vienodi reikalavimai, nepriklausomai nuo jų automobilių numerių spalvos. Taip pat, kad būtų ribojamas pavežėjų skaičius", – rašoma rašte Peticijų komisijai.

Vakar Peticijų komisija, išnagrinėjusi šį prašymą, neįregistravo šio rašto kaip peticijos, nes tai esą neatitinka Peticijų įstatymo, tačiau, atliepdami vežėjų lūkesčius, vienus jų reikalavimus perduos savivaldybės administracijai, o kitus ˜– pagal kompetenciją Susisiekimo ministerijai.


Šiame straipsnyje: taksi

NAUJAUSI KOMENTARAI

klaipėdiečiai

klaipėdiečiai portretas
Jeigu jau su autobusais tvarkosi į gerąją pusę,tai taksistai dar visiška betvarkė. Nėra jokios sistemos, patys automobiliai tragiškos išvaizdos ir techninės būklės.Vairuotojai-čia jau baisiau ir negali būti.Žodžiu pats laikas šią sritį gerokai aptampyti,kad nebūtų gėda nei mums-klaipėdiečiams, nei svečiams.

Jonas

Jonas portretas
Konkurencija buvo ir bus, mieli taxiorai. Ir nekalbėkit nesąmonių čia dėl tų užsienių. pletkų lygyje gyvenat su savais įsitikinimais, kad užsienyje viskas kitaip, o užsienyje tas pats taxify, uberis eina į trasą kaip turi būti. Atsiskaityti galima kortelę, į paštą galima gauti sąskaitos išrašus, vairuotojai ne narkomanai, už menkus pažeidimus jie praranda galimybes dirbti.. O čia pas mumis baisu išsikviesti taksi vairuotoją, nes gali būti narkomanas arba šiaip piktas ant gyvenimo žmogus, zefyriniai automobiliai baisu, kad nesinorėtų, nors eina jie KAŽKAIP dažniau tas technikines, atvežus reikia nemaloniai jaustis laukiant grąžos, nors eina už kurią važiavai ir taip maža..

Tax

Tax portretas
O viskas todel kad klounai marsrutke 5 zmonem 5 kainuotu o su tajsu jug galima nuvaziuot uz 3 eurus, jis dar kazka su uzsienii liginat? Varikit ilipkit penkiese i taxa uzsieni paziuresiu, ar pavaziuokit 100metru uz 2 eurus, klounai grizta ir smegenis zmonem krauna vejais, visur yra tis pacios paslaugos bet yra tvarka eik vokietijoi, arba anglijoi isidarbink i taxi, uzsikrusit laikit egzamena ir panasei, o cia belenkas atejes varo o savivaldibei dzin, pinigelius krauna ,gaudo baudas raso ir visiem dzin nes pasikrauna tiek kad tos baudos adata siene. Kiek jus girti snekat tam taksi , kaip pvz uzsieni pertvora net yra nuo keleiviu jis jug pasikarsit jei i taksa galetu tik 3 sest, cia jug 2 masinas reiks kviest, o peota papist kazkam jau nebeidomu. Paimkit padirbkit, menesiuka kita o paskui konentuokit. Pavizdis ( nera pelno zmogu paema ir atleidzia etatu mazinimas, o taxi ir pavezejams dzin firmos, savivaldibe krauna euriukus ar yra darbo ar ne. Eik vazinek.
VISI KOMENTARAI 15

Galerijos

Daugiau straipsnių