Uostui ir „Lietuvos geležinkeliams“ siūlyta vienyti jėgas

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis šiandien surengė pasitarimą su bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, Lietuvos pramonininkų konfederacijos ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovais. Aptardamas krovinių pervežimo bei krovos klausimus, ministras pakvietė uosto direkciją ir „Lietuvos geležinkelius“ vienyti jėgas ir kurti bendrą konkurencingą krovinių vežimo sistemą. 

Posėdyje aptarti krovinių vežimo tarifai, jūrų uosto ir geležinkelių infrastruktūros plėtros planai, bendradarbiavimas su uoste dirbančiomis įmonėmis, krovinių tranzito per Lietuvą skatinimo galimybės. Pažymėta, kad apie 80-85 proc. per Klaipėdos uostą gabenamų krovinių yra vežami geležinkeliais. 

„Pagrindinis dalykas, kurį turime suvokti - tai būtina Klaipėdos valstybinio jūrų uosto ir „Lietuvos geležinkelių“ sąveika. Ekonominio nuosmukio metu privalome kurti bendrą sistemą, kuri leistų išlaikyti esamus krovinių srautus bei pritraukti naujus ir padėtų didinti Lietuvos konkurencingumą tarptautinėje krovinių gabenimo rinkoje“,- sakė ministras E.Masiulis. 

Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka patikino, kad įmonė yra pasirengusi vykdyti labai lanksčią tarifų politiką. Jo teigimu, kaimyninės valstybės - per Lietuvą einančios logistinės grandinės partneriai ir konkurentai jau yra padidinę pervežimų geležinkeliais tarifus, Lietuvoje šie tarifai vieni iš mažiausių. Ministras E. Masiulis pritarė pasirinktai įmonės strategijai, nes ji gali padėti pritraukti daugiau krovinių, o trumpu laikotarpiu nuostolinga veikla atneštų naudos tolimesnėje ateityje. 

Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Bronislovas Lubys pasiūlė pusei metų įšaldyti krovinių vežimo geležinkeliais į Klaipėdos uostą tarifus ir įvertinti, kokią įtaką „tarifų moratoriumas“ turėtų „Lietuvos geležinkeliai“ pajamų mažėjimui. Jo manymu, jei tarifų įšaldymas nebūtų pernelyg didelė našta „Lietuvos geležinkeliams“, vertėtų tarifų nedidinti ir vėliau. 

„Su „Lietuvos geležinkelių“ vadovybe labai intensyviai sekame situaciją. Sėkmingos įmonės veiklos pirmiausia sieksime ne didindami tarifus, bet mažindami sąnaudas. Manau, kad tai teisingas kelias“,- sakė susisiekimo ministras. 

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis atkreipė dėmesį, kad krovinių gabenimui svarbi visa pervežimų grandinė nuo laivo triumo iki paskirties vietos. Šioje grandinėje kroviniui taikomi įvairūs mokesčiai. Ministro E.Masiulio nuomone, visa pervežimų grandinė, išskyrus privačius operatorius, turi būti vienose rankose ir priklausyti Susisiekimo ministerijai. 

„Tikiu, kad problemas spręsime operatyviai. Nuomonės sutampa, taigi reikia tik noro ir valios“,- baigdamas susitikimą teigė ministras E.Masiulis.


Šiame straipsnyje: uostasgeležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Nuo žindymo kartais atbaido ir netikę komentarai
    Nuo žindymo kartais atbaido ir netikę komentarai

    „Greičiausiai kiltų daug mažiau bėdų su žindymu, jei sveiko kūdikio susilaukusi šeima atsidurtų idiliškoje saloje, kur gyventų saulės ir kūdikio ritmu“, - juokauja gydytoja dietologė, konsultuojanti jaunas mamas dėl žind...

  • L. Laurinavičienės spalvų labirintai
    L. Laurinavičienės spalvų labirintai

    Daugiau nei tris dešimtmečius tapyti vaikus mokanti Klaipėdos karalienės Luizės jaunimo centro dailės studijos mokytoja Loreta Laurinavičienė turi kuo didžiuotis. Jos mokiniai ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėje arenoje skina prestižinių k...

  • Šimtmečio plaukimas su sena „Lietuva“
    Šimtmečio plaukimas su sena „Lietuva“

    Iškyla klausimas, ar jachta „Lietuva“ bus pradėta remontuoti šiais metais, ir beveik tiksliai aišku, kad remontas šiais metais nesibaigs. ...

    1
  • Elektroninis moksleivio pažymėjimas – aklagatvyje?
    Elektroninis moksleivio pažymėjimas – aklagatvyje?

    Klaipėdos savivaldybė vis dar bando gelbėti sutartį su įsipareigojimų dėl elektroninio moksleivio pažymėjimo iki galo neįvykdžiusiu Nacionaliniu švietimo centru. Tačiau, teisės konsultantų teigimu, perkančioji organizacija turi teisę vie...

    3
  • Klaipėdos miesto biudžetas – subalansuotas
    Klaipėdos miesto biudžetas – subalansuotas

    166,9 mln. eurų – tokio dydžio Klaipėdos miesto biudžetą šiandien, vasario 21 d. posėdyje, patvirtino uostamiesčio savivaldybės taryba. Lėšos paskirstytos įvairiems projektams įgyvendinti, švietimo sistemai išlaikyt...

    2
  • Dėl greičio ribojimų – aistros
    Dėl greičio ribojimų – aistros

    Vieni saugumo siekia draudimais ir bausmėmis, kiti tuo pačiu tikslu siūlo visiškai priešingus sprendimus – didinti mieste maksimalų greitį. Kai kurie klaipėdiečiai yra įsitikinę, kad tam tikrose vietose galiojantys greičio suvar...

    14
  • Vairuotoją įsiutino automobilio draudimo kaina
    Vairuotoją įsiutino automobilio draudimo kaina

    Privalomojo civilinės atsakomybės draudimo kainos stebina šią paslaugą teikiančių įmonių klientus. Jaunam klaipėdiečiui automobilio draudimas tapo tikra mįsle, kai draudimo specialistė jam pasiūlė didesnę kainą nei nurodo internetinė sk...

    9
  • Šilutėje – novatoriškos robotikos dirbtuvės
    Šilutėje – novatoriškos robotikos dirbtuvės

    Vakarų Lietuvos regiono jaunimui atsiveria daugiau galimybių įgyti elektronikos, programavimo ir inžinerijos kompetencijų. Auginti susidomėjimą moderniomis technologijomis nuo šiol Šilutėje padės nauja robotų gamybos laboratorija, vasar...

    1
  • Pamaryje – pirmosios žąsys
    Pamaryje – pirmosios žąsys

    Pamaryje užfiksuotos pirmosios parskrendančios žąsys. Nors kai kurie sparnuočiai jau suka lizdus, ornitologai tikina, jog jie dar nėra tikrieji pavasario šaukliai. ...

  • Ateitis – energiškai taupūs kvartalai
    Ateitis – energiškai taupūs kvartalai

    Daugiabučių namų renovacijai įgavus pagreitį, specialistai atkreipia dėmesį, kad atnaujinti pavienius pastatus – neprasminga. Savivaldybės raginamos imtis didesnių iššūkių – didinti kvartalų energinį efektyvumą. ...

    5
Daugiau straipsnių