Uždarys kelią į Klaipėdos miestą

Šią vasarą klaipėdiečiams ir atvykėliams teks verstis be vieno iš į miestą ir iš jo vedančių kelių. Dėl rekonstrukcijos darbų eismas bus draudžiamas Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos. Tokius apribojimus planuojama taikyti tris mėnesius.

Kelias taps platesnis

Tilžės gatvės rekonstrukcija vyks etapais. Darbus šioje arterijoje organizuos dvi institucijos.

Už Tilžės gatvės dalį nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija. Šis arterijos ruožas yra valstybinės reikšmės rajoninis kelias.

Lietuvos automobilių kelių direkcija jau pasirašė sutartį su įmone "Lemminkainen Lietuva", kuri laimėjo konkursą ir rekonstruos minėtą Tilžės gatvės dalį. Atnaujinti apie dviejų kilometrų ilgio šios arterijos ruožą atsieis per 1,7 mln. eurų.

Įmonės "Lemminkainen Lietuva" statybos direktoriaus pavaduotojas Izidorius Brasas informavo, kad bus atlikta šio kelio rekonstrukcija. Žadama pakeisti visą dangą, jos konstrukcijas, kur reikia, sutvirtinti sankasą, įrengti vandens nutekėjimo sistemą, drenažus, pralaidas.

Po rekonstrukcijos kelio juostų skaičius nesikeis – išliks dvi, tačiau jos bus platesnės. Papildomos eismo juostos atsiras sankryžose, ties posūkiais, taip pat bus įrengtos įvažos autobusams į stoteles.

I.Brasas pabrėžė, kad po rekonstrukcijos kelias taps saugesnis. Šioje Tilžės gatvės dalyje taip pat bus paklotas pėsčiųjų ir dviračių takas.

Pagal sutartį šio kelio ruožo rekonstrukcija turėtų trukti iki kitų metų liepos 19 d.

Vertino keturis variantus

Kaip bus organizuojamas eismas, kol vyks minėtos Tilžės gatvės dalies rekonstrukcija, buvo pristatyta Saugaus eismo komisijai. Darbo projektą rengusios įmonės "Kelprojektas" projekto vadovas Viačeslavas Zbrujevas teigė, kad svarstomi keturi variantai.

Pagal pirmąjį buvo galvota, kol vyks darbai, leisti eismą abiem kelio eismo juostomis. Tačiau, įvertinus kelio plotį, paaiškėjo, kad tokios galimybės nėra.

Antrajame variante buvo numatyta minėta Tilžės gatvės dalimi palikti dviejų krypčių eismą, reguliuojant šviesoforui. Tačiau V.Zbrujevo teigimu, tada reikėtų derintis prie geležinkelio pervažos.

"Pagal šį variantą transporto stovėjimo trukmė šiame ruože būtų apie 12 min. Susidarytų didžiulės automobilių eilės Jakų ir Tilžės gatvės žiedinėse sankryžose. Tad šis variantas buvo atmestas", – kalbėjo projekto vadovas.

Truks kur kas trumpiau

Pagal trečiąjį variantą svarstyta, kol vyks darbai, Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos leisti transporto eismą viena kryptimi į miestą ar iš jo.

V.Zbrujevas patikino, kad tokiu atveju darbus reikėtų skirstyti į du etapus – visiškai įrengti vieną, o tada kitą kelio pusę. Darbai truktų visą sutarties terminą – iki kitų metų liepos 19 d.

Ketvirtajame variante buvo numatyta uždaryti eismą visame remontuojamame ruože. Nurodoma, kad vairuotojai šią gatvės dalį galėtų apvažiuoti per Baltijos prospektą ir Šilutės plentą.

V.Zbrujevas pabrėžė, kad tokiu atveju pagrindiniai darbai būtų baigti kur kas greičiau – per tris mėnesius. Be to, šis variantas saugesnis – sumažėja eismo įvykių tikimybė.

"Į pramonines teritorijas, kurios yra gatvės dalyje, rangovai leistų patekti per rekonstruojamą kelią", – tikino projekto vadovas.

Uždarys po mėnesio?

Pasak I.Braso, ieškota paties geriausio varianto ir rangovams, ir važiuojantiesiems keliu.

"Techniškai įmanoma leisti ir vienpusį eismą. Į sutarties laiką tilptume. Tačiau darbai vyktų greičiau, jei eismas būtų visiškai uždarytas. Pagal optimistinį planą darbus baigtume metų pabaigoje, o objektas tinkamu naudoti būtų pripažintas kitų metų pavasarį", – sakė pavaduotojas.

I.Brasas pažymėjo, kad eismas remontuojamoje Tilžės gatvės dalyje būtų uždarytas tik atnaujinant dangą. Kol vyks pasiruošimas ir baigiamieji darbai, to nereikėtų. Užtektų nedidelių apribojimų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vytas

Vytas portretas
Gal pogalais nuims ta prakeikta STOP zenkla ir padarys kaip rimkuose,nes dabar tai didziausias apsurdas,ypac pravaziavus traukiniui stovineti..

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Senai laikas ten ta kelia remontuoti, baisu vaziuoti ten...

Tadas

Tadas portretas
O kazki kaip dabar sunkiasvoriai kroviniai is uosto isvaziuot tures ???? Tai juk buvo vienintelis kelias per kur galima isvaziuoti.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių